SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
94quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:19 schreef Dopekoe het volgende:
Ik ben met een hybrid low budget team bezig (maar ik krijg de chem niet hoger dan 93....
Wat is voor jullie een aanvaardbare chem ?
quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:21 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
SIF Martins 430K![]()
Daar had ik er een stuk of 30 van toen. 40K inkoop
Tja, als ik had geweren dat IF Serero 2 miljoen waard zou wordenquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:21 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
IF Bonucci 270K![]()
Daar had ik er een stuk of 40 van toen
2 mil voor die in form kindsoldaatquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja, als ik had geweren dat IF Serero 2 miljoen waard zou worden
Was geweren bewust icm kindsoldaatquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja, als ik had geweren dat IF Serero 2 miljoen waard zou worden
Komt een cupje aan met die pace negert hequote:
oepsquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Was geweren bewust icm kindsoldaat?
Voor dat soort cupjes met een prize money van 2k koop ik echt geen IF's voor 400k hoorquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Komt een cupje aan met die pace negert hebubble
Voor pricemoney van 20k hoef je het toch eigk ook niet te doenquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Voor dat soort cupjes met een prize money van 2k koop ik echt geen IF's voor 400k hoor![]()
Wat een goed ideequote:Op woensdag 4 maart 2015 10:22 schreef RijstbaI het volgende:
Vanavond even proberen een cam chick in dit topic te laten posten
Als er maar wel duizenden autisten zijn die het wel doenquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Voor dat soort cupjes met een prize money van 2k koop ik echt geen IF's voor 400k hoor![]()
Daarom. Net als ik genoegen neem met een NIF Robbie Keane in de spits van mijn Ierse team, ipv van voor een weekje die IF in te gaan kopen...quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Voor pricemoney van 20k hoef je het toch eigk ook niet te doenDat zijn toch allemaal pienoets
Een cupje van 7.5K en alleen je keepert en LB kosten al meer dan het prijzengeldquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daarom. Net als ik genoegen neem met een NIF Robbie Keane in de spits van mijn Ierse team, ipv van voor een weekje die IF in te gaan kopen...
Ach, mensen spelen gewoon graag die cup, en hebben daar veel coins voor over. Want het echt leuk om die thema cups te spelen. Ow wacht...quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Een cupje van 7.5K en alleen je keepert en LB kosten al meer dan het prijzengeld
Jezus dit soort shit wil ik helemaal niet weten Ernstquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:21 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
IF Bonucci 270K![]()
Daar had ik er een stuk of 40 van toen
Ja als ik mijn 30 otamendi's ook eens gehouden hadquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:34 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Jezus dit soort shit wil ik helemaal niet weten Ernst
Ja is ook wel zo, maar je wordt constant geconfronteerd met die verneukte markt zoquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ja als ik mijn 30 otamendi's ook eens gehouden hadachteraf he
![]()
En om deze rede hou ik mijn MOTM toure gewoon lekker, moet ook vast eens naar de 15M gaan
Alles wat nog in je club stond aan IFs is toch ziek omhoog gegaanquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:40 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja is ook wel zo, maar je wordt constant geconfronteerd met die verneukte markt zo![]()
Een aangezien ik een half jaar niet gespeeld heb ofzo zit ik nu met relatief weinig coins
Ten eerste is Toure heerlijk om in je team te hebben, speel voor het eerst met de NIF, fantastisch zo naast Pogba.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ja als ik mijn 30 otamendi's ook eens gehouden hadachteraf he
![]()
En om deze rede hou ik mijn MOTM toure gewoon lekker, moet ook vast eens naar de 15M gaan
En wat nou als er geen IF komtquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:47 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ten eerste is Toure heerlijk om in je team te hebben, speel voor het eerst met de NIF, fantastisch zo naast Pogba.
Maar wanneer er een (S)IF komt dan zal de MOTM vast wel weer in waarde dalen en geen 15M worden
Komt iig wel een TOTSquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
En wat nou als er geen IF komtmaar je hebt gelijk, als hij over een paar weken de 8M aan tikt kan hij zomaar de deur uit gaan als er een andere leuke investeringskans komt
Bij mij is de verhouding ongeveer zo: Teams met Touré draaien geniaal goed. Teams zonder Touré niet. Ik denk dat ik dan ook maar 2 teams met Touré ga makenquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:47 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ten eerste is Toure heerlijk om in je team te hebben, speel voor het eerst met de NIF, fantastisch zo naast Pogba.
Maar wanneer er een (S)IF komt dan zal de MOTM vast wel weer in waarde dalen en geen 15M worden
MOTMje kopen ?quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:52 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Bij mij is de verhouding ongeveer zo: Teams met Touré draaien geniaal goed. Teams zonder Touré niet. Ik denk dat ik dan ook maar 2 teams met Touré ga maken
Okequote:Op woensdag 4 maart 2015 10:57 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik koop dan wel een paar bronzen +3 kaartjes.
twitter:OfficialRadja twitterde op vrijdag 27-02-2015 om 11:42:45Zelf 5 zwarte in je ploeg hebben en de zwarte van de andere ploeg racistisch behandelen... Logica?! domme mensen!!!! #FeyenoordRoma reageer retweet
Naingolantwitter:OfficialRadja twitterde op vrijdag 27-02-2015 om 16:32:29@EdvanMil ja hij gaat net bijna het veld op als hij er langs loopt... Zal ook puur toeval zijn..😂😂 reageer retweet
Ben benieuwd wat die TOTS kaarten moeten gaan kosten straks.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Okeal zie ik dat mijn DSL waarde al bijna weer de normale waarde is
![]()
gevaarlijke tactiek tegenwoordig
Het zit je diep he.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:03 schreef RijstbaI het volgende:
twitter:OfficialRadja twitterde op vrijdag 27-02-2015 om 11:42:45Zelf 5 zwarte in je ploeg hebben en de zwarte van de andere ploeg racistisch behandelen... Logica?! domme mensen!!!! #FeyenoordRoma reageer retweet
Naingolantwitter:OfficialRadja twitterde op vrijdag 27-02-2015 om 16:32:29@EdvanMil ja hij gaat net bijna het veld op als hij er langs loopt... Zal ook puur toeval zijn..😂😂 reageer retweet
Waarschijnlijk eerst een huge crash, kan dus zomaar meevallenquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:04 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat die TOTS kaarten moeten gaan kosten straks.
http://www.fr12.nl/nieuws(...)r-opblaasbanaan.htmlquote:
Denk dat op het moment dat er genomineerd mag worden voor het most consistent TOTS het een mooi moment is om te gaan verkopenquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Waarschijnlijk eerst een huge crash, kan dus zomaar meevallen
Dat mag altijd al vrij vroeg tochquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:06 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Denk dat op het moment dat er genomineerd mag worden voor het most consistent TOTS het een mooi moment is om te gaan verkopen
En terecht.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:06 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
http://www.fr12.nl/nieuws(...)r-opblaasbanaan.html
Jup, kan zomaar eens een zware straf worden door die huilie huilie's
Had ik allemaal verkochtquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Alles wat nog in je club stond aan IFs is toch ziek omhoog gegaan
Ik hoop niet dat ze bij de UEFA hoeven uit te leggen dat Joden aan het gas ook niet racistisch bedoeld isquote:
Ik zeg dat ik blij ben dat de UEFA over de straffen gaat en niet jij.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:12 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zeg AS Roma uit de Europa League halen. Wat jij?
Arsenals Gervinho Nazi Salute?:quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:12 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:12 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit Rijstbalquote:Het is niet geloofwaardig in een slachtofferrol te kruipen wanneer je geen stelling neemt tegen ongewenst gedrag uit eigen kring
Bohhhquote:
quote:
Dat heb ik wel gedaanquote:Op vrijdag 27 februari 2015 01:49 schreef RijstbaI het volgende:
Net thuis, nog niks terug gelezen en teruggekeken
- vuurwerk en aanstekers op het veld gooien
- denken dat die banaan met racisme te maken heeft
- de arbitrage![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Roma wel gewoon een beter elftal uiteraard, maar de manier waarop is toch heel vaag.
Ronald zijn tactiekquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Weer deze discussie
Gewoon opdoeken dat Feyenoord, racistische kutkaaskoppen
dequote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:12 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet snappen dat ze jullie willen steunen met de haat tegen ajaciedenquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:18 schreef renevandieren het volgende:
Niet weten dat Hitler zijn groet van Mussolini heeft gejat.
Di Canio.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:19 schreef Tim86 het volgende:
Mussolini danboys zitten meer bij de blauwe kant van Rome
De Romeinse groet heeft wel een andere betekenis dan de groet die de Nazi partij deed.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:20 schreef FCsuarez het volgende:
Niet snappen dat ze jullie willen steunen met de haat tegen ajacieden
alsof er ook maar 1 jood in feyenoord loopt
2000 jaar?quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jullie hebben al een paar jaar opblaasbananen, in Rome brengen ze die groet al meer dan 2000 jaar.
http://www.ajaxshowtime.com/mobile/bijzaken-en-geruchten/84480quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Niet snappen dat ze jullie willen steunen met de haat tegen ajacieden![]()
alsof er ook maar 1 jood in feyenoord loopt
repost van een repostquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:23 schreef renevandieren het volgende:
[ afbeelding ]
Meneer te kleine schoen is een baasje,
you are walking behindquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:23 schreef renevandieren het volgende:
[ afbeelding ]
Meneer te kleine schoen is een baasje,
Nou lekker voor hun eigen achterban dan die spreekkoren daar in Rotterdamquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.ajaxshowtime.com/mobile/bijzaken-en-geruchten/84480
post totw dan ook meteenquote:
Di Canioquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:19 schreef Tim86 het volgende:
Mussolini danboys zitten meer bij de blauwe kant van Rome
zucht... moet ik dit nou echt gaan uitleggen?quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nou lekker voor hun eigen achterban dan die spreekkoren daar in Rotterdam
tijd dat tobi eens even komt vertellen dat dit een nutteloze discussie is
Je moet niet overal zo serieus op in gaanquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:25 schreef renevandieren het volgende:
[..]
zucht... moet ik dit nou echt gaan uitleggen?
Deed Trapz ook altijd, kijk hoe dat afgelopen isquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Je moet niet overal zo serieus op in gaan
blij dat hij weg isquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Deed Trapz ook altijd, kijk hoe dat afgelopen is
zeker met DS2 die M speelt (en dan niet die uit james bond) kan het kleinste foutje fataal zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Deed Trapz ook altijd, kijk hoe dat afgelopen is
Ik twijfelde al hoe hij ook alweer heette. Flapz, Krapz, ik wist het niet meerquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik was de beste man alweer vergeten.
Jij bent wel recalcitrant vandaagquote:
Ik haalde hem al bijna door de war met Vandermar. Of die andere gast uit Rotterdam, die met die fiets. Of was het nou zonder fiets?quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:31 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik twijfelde al hoe hij ook alweer heette. Flapz, Krapz, ik wist het niet meer
Shots Firedquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik haalde hem al bijna door de war met Vandermar.
Ik was ook al vergeten dat hij zo'n belabberde speler wasquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:34 schreef RijstbaI het volgende:
Met clubs zijn we er ook niet veel op vooruit gegaan sinds trapz weg is
Leuk je gekent te hebben POTSquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het kan nog erger; zie edit.
Leuk jou ook gekent te hebben Sjon.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Leuk je gekent te hebben POTS![]()
zie je wel weer eens verschijnen in de POB vorm denk
Komt omdat ik niet vaak meer mee doe.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:34 schreef RijstbaI het volgende:
Waarom doe jij eigenlijk nooit mee? Slechter zal je het niet doenquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik was ook al vergeten dat hij zo'n belabberde speler was
Haha et een T hoe dom is die POTS zegquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Leuk jou ook gekent te hebben Sjon.
*kuch*PS3*kuch*quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:38 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Waarom doe jij eigenlijk nooit mee? Slechter zal je het niet doen
Gelukkig hebben jullie mij nu.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:34 schreef RijstbaI het volgende:
PS3quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
*kuch*PS3*kuch*
Ik heb wel een paar keer mee gedaan vorig jaar; was best leuk
Glitching all day longquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
PS3
Wat een armoe
De kanker van de community met hun glitches
Daar doelde ik juist opquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:39 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Gelukkig hebben jullie mij nu.
Vink, Koekoek, Geutjes en Siebert. Wat een slecht stripverhaalquote:Gisterenmiddag zijn de aanstellingen van de scheidsrechters voor de wedstrijden van aankomend weekend weer bekend gemaakt. Voor de wedstrijd feyenoord - NAC Breda is er weer een toppertje aangesteld. Om 14.30 uur zal Pieter Vink het eerste fluitsignaal laten luiden. Hij zal in zijn klus worden geassisteerd door de heren Geutjes en Siebert. De vierde official is dhr. Koekoek.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vink, Koekoek, Geutjes en Siebert. Wat een slecht stripverhaal
Lekkaaahquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
BOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHh
IF Candreva in mijn 25k packVoor heel duur listen maar want ik wil hem eigk wel first owner
Nicequote:Op woensdag 4 maart 2015 11:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
IF Candreva in mijn 25k packVoor heel duur listen maar want ik wil hem eigk wel first owner
Bohhh nicequote:Op woensdag 4 maart 2015 11:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Verder boeit het weinig welke scheidsrechter je krijgt, ze kunnen er allemaal weinig vanquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vink, Koekoek, Geutjes en Siebert. Wat een slecht stripverhaal
Ik was 7 jaar ofzo, maar we hadden onze eigen versie van dat liedje:quote:
Ja klopt ook maar ik heb helemaal geen teams atmquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nice
Waarom niet gewoon houden dan? Je hebt de coins toch niet nodig.
Ik zag het ook ja, ben benieuwd wat EA gaat doenquote:
Nice, zeker voor de ultieme Candreva fanboyquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
seabert, neuken vind ie fijn maar zijn piemel is te kleinquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik was 7 jaar ofzo, maar we hadden onze eigen versie van dat liedje:
Seeeeeabert, ook al is-ie klein,
neuken vind-ie fijn
En wij maar lachen, prachtgrap
Wow, die is eigenlijk nog beterquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
seabert, neuken vind ie fijn maar zijn piemel is te klein
Zo ging hij hier..
Dat dacht ikquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:49 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nice, zeker voor de ultieme Candreva fanboy
Lekkerquote:
De Ronaldo Cup, kun je een Ronaldo winnen. Dat zou ik als troll actie terug doen als ik bij die toko zou werken.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zag het ook ja, ben benieuwd wat EA gaat doen
Ik heb ergens gelezen dat ze dure spelers wel enigzins exclusief willen houden dus ben er bang voor. Anders was het wel heel tofquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:49 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De Ronaldo Cup, kun je een Ronaldo winnen. Dat zou ik als troll actie terug doen als ik bij die toko zou werken.
Haha.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:50 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
ga jij vanavond ANY dan ga ik ST, zal ik even laten zien wat scoren is
Net of ik niet scoor. Jij moet die ballen gewoon eens goed leggen en zorgen dat ik niet mee hoef te verdedigen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:50 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
ga jij vanavond ANY dan ga ik ST, zal ik even laten zien wat scoren is
quote:
vooral corners gaan je goed afquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:51 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Net of ik niet scoor. Jij moet die ballen gewoon eens goed leggen en zorgen dat ik niet mee hoef te verdedigen.
Dat is echt voor niemand goed hoorquote:
Sinds Zhano in het buitenland zit beginnen er scheuren in Manfister City te komen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Jullie missen de dribbels van de bananenkoning, ik zie het al
je mag meedoen mits je een andere psn naam neemt, dit vind ik te racistisch en dat past niet bij onze clubquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Jij gooide dat ding ook op het veld in de Kuip he?quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ja aan de ene kant vraag ik het me af komt nog steeds uit packs, dus zal hij 15M blijven kosten.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is echt voor niemand goed hoorMiss op korte termijn wel als je hem precies op het moment dat hij 15 miljoen kost verkoopt, maar verder is dat echt heel kut
Achja. Eigenlijk maakt het mij ook niet zoveel uit. Ik hou dit team wat ik heb tot vlak voor ik op vakantie ga in april. En als ik terug kom is tots al bijna.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is echt voor niemand goed hoorMiss op korte termijn wel als je hem precies op het moment dat hij 15 miljoen kost verkoopt, maar verder is dat echt heel kut
Ik had eigenlijk bananen in pyjamas verwacht.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dit nummer zou deze ruzies over bananen goedmaken
quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:56 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk bananen in pyjamas verwacht.
ik heb nog een bananenpak liggen van carnaval, misschien doe ik hem zondag wel aanquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:56 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk bananen in pyjamas verwacht.
Doe er ook een pyjama overheen dan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:58 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
ik heb nog een bananenpak liggen van carnaval, misschien doe ik hem zondag wel aan
wie koopt er dan ook coinsquote:Op woensdag 4 maart 2015 12:07 schreef Papadiouf het volgende:
Pff krijg ik eergisteren eindelijk een mailtje dat ik al mn fifa punten van voor de reset terugkrijg. Natuurlijk nog niks ontvangen, volgens de helpdesk zitten ze "stuck" en duurt het weer een paar weken.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:07 schreef Papadiouf het volgende:
Pff krijg ik eergisteren eindelijk een mailtje dat ik al mn fifa punten van voor de reset terugkrijg. Natuurlijk nog niks ontvangen, volgens de helpdesk zitten ze "stuck" en duurt het weer een paar weken.
quote:
Gewoon doen. Rijst op tvquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:58 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
ik heb nog een bananenpak liggen van carnaval, misschien doe ik hem zondag wel aan
ds2's record en coin buy praktijken worden hier niet besproken. En dat heb je maar te accepteren.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:17 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
hoezo? Ik zag zelfs recensies van hem bij vipcoin
Niks gekregenquote:Op woensdag 4 maart 2015 12:01 schreef FCsuarez het volgende:
Ernst ?
Had je die packs nou nog gekregen? ik heb gewoon nooit een 2e mail gehad
Hufters zijn hetquote:
wowquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)is_ff_schrikken.html
Hahahah wtf
Ik heb genoeg packs geopend om te weten dat packs niet iets is om je op te verheugen. Bovendien heb ik, als alles op de TP verkoopt volgens de prijs die ik wens, zo vreselijk veel coins dat ik in dit stadium absoluut niks opschiet met die meuk.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hufters zijn het![]()
misschien wachten ze tot vanavond 7 uur zodat je ze met het nieuwe TOTW kan openen
Het prettige is dat je dan een tijdje vooruit kunt met blessures, contracten enzo, zonder dat je er zelf moeite voor hoeft te doenquote:Op woensdag 4 maart 2015 12:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
We zullen sowieso wel weer wat untradable meuk krijgen omdat de webapp offline is
Ach ik heb nog zoveel van die kutkaartjes in mijn clubquote:Op woensdag 4 maart 2015 12:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Het prettige is dat je dan een tijdje vooruit kunt met blessures, contracten enzo, zonder dat je er zelf moeite voor hoeft te doen
Heb nog 120 Teamfitness op mijn TA staanquote:Op woensdag 4 maart 2015 12:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ach ik heb nog zoveel van die kutkaartjes in mijn club
of ze laten hem zo, dan heb je alles gehadquote:Op woensdag 4 maart 2015 12:38 schreef renevandieren het volgende:
Ik denk dat ze dadelijk de max. bid omhoog bumpen.
Misschien wel omlaag![]()
haha ja. skkl.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:40 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
of ze laten hem zo, dan heb je alles gehad [ afbeelding ]
Hij kan zijn controller niet vinden in de darkroom denk ikquote:Op woensdag 4 maart 2015 12:44 schreef RijstbaI het volgende:
Heeft vanpers inmiddels al 1 minuut vrije tijd gehad om iemand manager te maken?
En er zit nog speciaal een zoeklamp opquote:Op woensdag 4 maart 2015 12:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij kan zijn controller niet vinden in de darkroom denk ik
Doet me denken aan de ik vind helemaal mooi meneerquote:Op woensdag 4 maart 2015 12:51 schreef Tim86 het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)ramma_wegmisbruikers
Deze man![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:55 schreef AntiHero het volgende:
Heb het vraagstuk van gister opgelostTaarabt als CDM neerzetten natuurlijk.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]Oh, ik had daar overheen gelezen denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar diep van binnen lach ik.
[ afbeelding ]Kutteam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Ah joh, kan gebeuren.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:56 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Oh, ik had daar overheen gelezen denk ik
quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:51 schreef Tim86 het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)ramma_wegmisbruikers
Deze man![]()
Marokkaanse/Turkse Andre Pronk is het gewoonquote:
Ik moest daar wel heel hard om lachenquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Marokkaanse/Turkse Andre Pronk is het gewoon
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Marokkaanse/Turkse Andre Pronk is het gewoon
[ afbeelding ]
Dat was nooit zo bij online dit jaar. Alleen offline.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:02 schreef DannyDeko het volgende:
Krijg je nu ook al geen pack meer als je divisie 1 wint?
Dat speelt alleen DS2 toch?quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat was nooit zo bij online dit jaar. Alleen offline.
Wat nep zeg. Vond packs juist altijd de beste motivatie om in dat vreselijke divisie 1 te blijven spelen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat was nooit zo bij online dit jaar. Alleen offline.
Vorig jaar kreeg je ook geen packquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:09 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wat nep zeg. Vond packs juist altijd de beste motivatie om in dat vreselijke divisie 1 te blijven spelen.
Mertens.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:09 schreef Lindgren. het volgende:
Heb een ruime 300k over voor een LW.. Heb alleen geen idee wie.
Ik vond Reus echt belabberd. Had ik niet verwacht.Anders maar een 4-2-2-2 fixen oid.
Ik heb mijn Hazard ingeruild voor Schurrle en die speelt echt zó veel beterquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:09 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vond Reus echt belabberd. Had ik niet verwacht.Anders maar een 4-2-2-2 fixen oid.
Er zijn heel veel LW's in het spel, dat is een schrale troost.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:09 schreef Lindgren. het volgende:
Nee hoor, helemaal geen criteria.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:10 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Er zijn heel veel LW's in het spel, dat is een schrale troost.
Bundesliga het keiharde criterium?
Ik heb geen Fifa14 gespeeld dus dat zou ik niet wetenquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig jaar kreeg je ook geen pack
Misschien de allereerste keer wel, maar volgens mij dat ook niet. Was 15k bij winst.
Reus is echt geniaal goed hier. Vorig jaar vond ik hem wel minder fijn.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:09 schreef Lindgren. het volgende:
Op de PC kosten ze niet eens 200k meerquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal geen criteria.
Hazard en Ribery zijn meteen weer een half miljoen +.
Klinkt misschien gek, maar ik vond Varela 1 van de meest prettige spelers aan de linkerkant. Maar speel altijd met een LM, geen LW. Goede strength en dat compenseert weer dat hij geen 90+ pace speler is.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal geen criteria.
Hazard en Ribery zijn meteen weer een half miljoen +.
en 5* weak footquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:14 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Klinkt misschien gek, maar ik vond Varela 1 van de meest prettige spelers aan de linkerkant. Maar speel altijd met een LM, geen LW. Goede strength en dat compenseert weer dat hij geen 90+ pace speler is.
Hazard vond ik echt poep op een stokje.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Reus is echt geniaal goed hier. Vorig jaar vond ik hem wel minder fijn.
Hazard, Reus, Neymar/Ribery zijn de beste wingers voor mij. In die volgorde.
Jezusquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:16 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna onder de 3 euro grens. Met die prijzen, en een TOTW dat niet spectaculair is moeten de prijzen wel omhoog knallen van dit TOTW.
Heb nog 1,1 miljoen staan, nog een Griezmannetje kopen, of 2 TIF Silva's?
Ik vond Reus zo baggerslechtquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Reus is echt geniaal goed hier. Vorig jaar vond ik hem wel minder fijn.
Hazard, Reus, Neymar/Ribery zijn de beste wingers voor mij. In die volgorde.
Ik zou zeggen Griezmannquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:16 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna onder de 3 euro grens. Met die prijzen, en een TOTW dat niet spectaculair is moeten de prijzen wel omhoog knallen van dit TOTW.
Heb nog 1,1 miljoen staan, nog een Griezmannetje kopen, of 2 TIF Silva's?
Haha, net 2 Silva's gekocht voordat je postte. Zie hem eerder naar de miljoen gaan dan Griezmann naar de 2.5 miljoen. Maar 12 Silva's en 2 Griezmannen. Het gaat nergens meer over eigenlijkquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik zou zeggen Griezmann
Ik heb net TOTY Kroos gekocht. Duurste TOTY die ik kon betalen. Zullen uiteindelijk allemaal wel naar de 15 mil gaan.
IF oscarquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:27 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Daar kan je toch wel een andere CAM zetten?
En ze kunnen geen hogere versie krijgen dus geen onzekerheid op dat gebied.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die TOTY's zijn natuurlijk ook fucking zeldzaam geworden omdat de helft van de eigenaars van TOTY's inmiddels een ban aan de broek heeft voor coinbuyen
Fabregas niet ratenquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:27 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Daar kan je toch wel een andere CAM zetten?
Ja idd.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
En ze kunnen geen hogere versie krijgen dus geen onzekerheid op dat gebied.
Heb net maar even IF Mustafi en Afellay verkocht. Zijn echt van die IFs die nu veel waard zijn omdat ze rare zijn. Een SIF zou gewoon 10k waard zijn
quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik wacht nog even de eerste wedstrijd af
loopt wel los joh, beetje vertrouwenquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik wacht nog even de eerste wedstrijd af
Je komt toch om je ploeg aan te moedigen?quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:48 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Denk je dat ik zin heb om in het stadion te zitten als er 0-3 is verloren
nee ik ben successupporter dat was inmiddels toch wel duidelijk?quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:49 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Je komt toch om je ploeg aan te moedigen?
Loopt wel aardig in de kosten hoor zo'n wedstrijdje meepakken. Vervoer, kaartje wedstrijd, aansteker, mobiele telefoon, opblaasbare banaan. En een frietje.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:49 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Je komt toch om je ploeg aan te moedigen?Weer of geen weer.
Bier vergetenquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:51 schreef Tim86 het volgende:
Loopt wel aardig in de kosten hoor zo'n wedstrijdje meepakken. Vervoer, kaartje wedstrijd, aansteker, mobiele telefoon, opblaasbare banaan. En een frietje.
http://www.frfc1908.nl/webshop/weg-werpaansteker-set-van-3/quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Loopt wel aardig in de kosten hoor zo'n wedstrijdje meepakken. Vervoer, kaartje wedstrijd, aansteker, mobiele telefoon, opblaasbare banaan. En een frietje.
Er wordt heul geen bier geschonken bij Europa liek wedstrijdenquote:
Wij hebben geen eens de keuze. Als je nog kaartjes wil bestellen na de heenwedstrijd is alles al uitverkochtquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:52 schreef wieisboos het volgende:
Niet elke club heeft zulke fantastische supporters als Feyenoord natuurlijk
Als je ergens de binnenstad gaat slopen voor aanvang van de wedstrijd neem je toch bier mee jongequote:Op woensdag 4 maart 2015 13:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Er wordt heul geen bier geschonken bij Europa liek wedstrijden
Tegen Dnjpro Dinproeperotspspoijiofsd betwijfel ik datquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wij hebben geen eens de keuze. Als je nog kaartjes wil bestellen na de heenwedstrijd is alles al uitverkocht
Jij drinkt van te voren ook niks?quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Er wordt heul geen bier geschonken bij Europa liek wedstrijden
Ik kan het me wel voorstellen ja, zo'n kutploeg waar je niemand van kent, en als het dan ook nog nergens meer over kan gaanquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:55 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Tegen Dnjpro Dinproeperotspspoijiofsd betwijfel ik dat
Ja maar ook als ik geen kaartje koop en voor de TV kijk dus die kosten kun je tegen elkaar wegstrepenquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:56 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Jij drinkt van te voren ook niks?
Denk dat je in de kroeg zelfs meer drinkt tijdens zon wedstrijd.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar ook als ik geen kaartje koop en voor de TV kijk dus die kosten kun je tegen elkaar wegstrepen
Tegen Rijeka zat het in ieder geval niet vol, maar dat was groepsfase. Lastig in te schattenquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:55 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Tegen Dnjpro Dinproeperotspspoijiofsd betwijfel ik dat
is toch lastig voor die manquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
SEX / Veel meer behoefte aan sex dan mijn partner. Hoe verder ?
Dit topic![]()
!
Hij gaat vreemd met meerdere mannen en vrouwen elke week maar hij houdt kei veel van zijn vrouw en de relatie is prima hoorquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
is toch lastig voor die mantoch gek dat je het eerder geloofd als een vrouw dit typt
Tot hij het verteld of zij er achter komtquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij gaat vreemd met meerdere mannen en vrouwen elke week maar hij houdt kei veel van zijn vrouw en de relatie is prima hoor
De oprechte verontwaardiging in topics als iemand vreemd blijkt te gaanquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
SEX / Veel meer behoefte aan sex dan mijn partner. Hoe verder ?
Dit topic![]()
!
quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:58 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De oprechte verontwaardiging in topics als iemand vreemd blijkt te gaanHalf Nederland gaat vreemd
Half nederland is vrijgezel, dus zou iedereen vreemd gaan, dat is heul niet waar.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:58 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De oprechte verontwaardiging in topics als iemand vreemd blijkt te gaanHalf Nederland gaat vreemd
Tjah dat klopt nog wel, maar deze vogel heeft wel 100 borden voor zijn kopquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:58 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Let maar op, je gaat de komende jaren heel wat om je heen zien gebeuren op dat vlak.quote:
Misschien heeft hij wel gewoon niet zo veel vriendenquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:00 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Let maar op, je gaat de komende jaren heel wat om je heen zien gebeuren op dat vlak.
Dat maakt jou nog geen betrouwbare partner, die schakels aan de ketting.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:09 schreef Lastpost het volgende:
Vreemdgaan lijkt inderdaad wel de nieuwe standaard in relaties. Gelukkig zijn wij nog een ouderwets koppel waarbij zij haar plaats kent en niet teveel schakeltjes aan de ketting heeft.
Ik vertrouw mezelf natuurlijk wel gewoon.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dat maakt jou nog geen betrouwbare partner, die schakels aan de ketting.
Een man die te vertrouwen isquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:14 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik vertrouw mezelf natuurlijk wel gewoon.
Nou, ik zal niet zo snel op vakantie gaan zonder vrouw op een plek waar iedereen aan een alcohol infuus zitquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:14 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik vertrouw mezelf natuurlijk wel gewoon.
Ik heb al beter thuis op de bank zitten dan ik behoor te kunnen scoren, dat helpt ook wel bij het monogaam blijven natuurlijk.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Een man die te vertrouwen ismaak dat de kat wijs.
dan is het helemaal een illusie dat je ketting kort genoeg isquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:21 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik heb al beter thuis op de bank zitten dan ik behoor te kunnen scoren, dat helpt ook wel bij het monogaam blijven natuurlijk.
Touche, van mijn kant dan in ieder geval.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dan is het helemaal een illusie dat je ketting kort genoeg is
Ik ben inmiddels 23 en kan oprecht zeggen dat ik het in mijn omgeving echt bijna nooit heb zien gebeuren. Kan er hooguit 2 opnoemen. Ben zelf ook echt anti.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:00 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Let maar op, je gaat de komende jaren heel wat om je heen zien gebeuren op dat vlak.
Hier ook, maar miss is het als je nog niet samenwoont e.d. ook makkelijker om het eerst uit te makenquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels 23 en kan oprecht zeggen dat ik het in mijn omgeving echt bijna nooit heb zien gebeuren. Kan er hooguit 2 opnoemen. Ben zelf ook echt anti.
op de middelbare school nog wel. Nu niet meer.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels 23 en kan oprecht zeggen dat ik het in mijn omgeving echt bijna nooit heb zien gebeuren. Kan er hooguit 2 opnoemen. Ben zelf ook echt anti.
Je had op Tinder toch een match met een getrouwde vrouw herinner ik me? Die heeft vast niet tegen haar bekenden gezegd dat ze er op zitquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik had mijn leeftijdsgrens op 18-21 staan, dus dat lijkt me sterk.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:27 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Je had op Tinder toch een match met een getrouwde vrouw herinner ik me?
oh shit er zit er getrouwde vrouw op tinder, half Nederland gaat vreemd!!!quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:27 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Je had op Tinder toch een match met een getrouwde vrouw herinner ik me? Die heeft vast niet tegen haar bekenden gezegd dat ze er op zit
quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:29 schreef wieisboos het volgende:
[..]
oh shit er zit er getrouwde vrouw op tinder, half Nederland gaat vreemd!!!
Ik blijf dat echt zo bizar vinden.quote:
Klopt. Ik verbaas me er steeds over. Dat je ergens een leuk iemand tegen het lijf loopt en van het een komt het ander is nog tot daar aan toe...maar er doelgericht naar op zoek gaan vind ik een beetje raar.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:30 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Hele business voor dit soort ongein.
Ik blijf me er vooral over verbazen dat die site zoveel oplevert dat het jaren lang kan en moet blijven adverterenquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. Ik verbaas me er steeds over.
Zie mijn edit. Maar dit ook jaquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik blijf me er vooral over verbazen dat die site zoveel oplevert dat het jaren lang kan en moet blijven adverteren
Zijn zelfs meer websites als ik de radioreclames moet geloven.quote:
De meeste gaan alleen vreemd als ze met links rukken.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:33 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Zijn zelfs meer websites als ik de radioreclames moet geloven.
Maar het is wel waarschijnlijk dat het vreemdgaan percentages onder fokkers veel lager is
Het vreemde is dat ik ze ook onthoud, mede doordat ik het zo bizar vind.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:33 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:34 schreef renevandieren het volgende:
[..]
De meeste gaan alleen vreemd als ze met links rukken.
95% van reclame op FOX en Sport1, want doelgroepquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik blijf me er vooral over verbazen dat die site zoveel oplevert dat het jaren lang kan en moet blijven adverteren
Ik word bijna 30 en kan oprecht zeggen dat ik 4 vrienden heb die vreemd geweest zijn. 1 is een lopende vrouwenverslinder type 1 kwam zijn huidige relatie uit voort en 2 man heeft een keer in een dronken bui staan zoenen met een ander... valt op zich best mee tochquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kom op Sjon...jij hebt echt geen 4 vrienden. Hooguit 1.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik word bijna 30 en kan oprecht zeggen dat ik 4 vrienden heb die vreemd geweest zijn. 1 is een lopende vrouwenverslinder type 1 kwam zijn huidige relatie uit voort en 2 man heeft een keer in een dronken bui staan zoenen met een ander... valt op zich best mee toch
quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:34 schreef Tim86 het volgende:
176 topics waarin de aluhoedjes op fok de gekste moord theorieën bedenken en dan blijken Kris en Lisanne "gewoon" te zijn verongelukt
Ja weet ik, maar dat zal toch ook een aardige duit kostenquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
95% van reclame op FOX en Sport1, want doelgroep
niet iedere chick kan die 30cm pik van de gemiddelde fokker hebbenquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:33 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Maar het is wel waarschijnlijk dat het vreemdgaan percentages onder fokkers veel lager is
Ik heb er 10 en mijn halve van de afgelopen periode komt het op 45%quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kom op Sjon...jij hebt echt geen 4 vrienden. Hooguit 1.
Van dit hele verhaal vond ik ditquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik word bijna 30 en kan oprecht zeggen dat ik 4 vrienden heb die vreemd geweest zijn. 1 is een lopende vrouwenverslinder type 1 kwam zijn huidige relatie uit voort en 2 man heeft een keer in een dronken bui staan zoenen met een ander... valt op zich best mee toch
eigenlijk het schokkendst.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Van dit hele verhaal vond ik dit
[..]
eigenlijk het schokkendst.
wist je niet hoe oud ik wasquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Van dit hele verhaal vond ik dit
[..]
eigenlijk het schokkendst.
Ik blijf het toch vreemd vinden; juist op je werk. Hoe geloofwaardig ben je dan nog voor je collega's? Ik zou de rest van mijn werkende bestaan het idee hebben dat mensen op kantoor me achter mijn rug uitlachen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar als ik verhalen hoor van vrienden/vriendinnen die op kantoor werken en daar borrels hebben en wat daar allemaal gebeurt met mensen die gewoon een gezin hebben thuis, tjah dan moet ik Ernst toch gelijk geven
Als er veel alcohol in het spel zit gaat nadenken over gevolgen meestal wat minderquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik blijf het toch vreemd vinden; juist op je werk. Hoe geloofwaardig ben je dan nog voor je collega's? Ik zou de rest van mijn werkende bestaan het idee hebben dat mensen op kantoor me achter mijn rug uitlachen.
Ik blijf zo lekker jong.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:40 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Aan je gedrag is het niet af te lezen
Als ik wil lachen kijk ik altijd even in BNW en TRUquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een of twee topics doorgelezen, maar daar krijg je echt spontaan waterige oogjes van ja.Wat een trieste bedoening.
Dat zal er ongetwijfeld mee te maken hebben dan jaquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als er veel alcohol in het spel zit gaat nadenken over gevolgen meestal wat minder
Drank als excuus gebruiken voor vreemdgaanquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat zal er ongetwijfeld mee te maken hebben dan ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |