SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
94quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:19 schreef Dopekoe het volgende:
Ik ben met een hybrid low budget team bezig (maar ik krijg de chem niet hoger dan 93....
Wat is voor jullie een aanvaardbare chem ?
quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:21 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
SIF Martins 430K![]()
Daar had ik er een stuk of 30 van toen. 40K inkoop
Tja, als ik had geweren dat IF Serero 2 miljoen waard zou wordenquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:21 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
IF Bonucci 270K![]()
Daar had ik er een stuk of 40 van toen
2 mil voor die in form kindsoldaatquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja, als ik had geweren dat IF Serero 2 miljoen waard zou worden
Was geweren bewust icm kindsoldaatquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja, als ik had geweren dat IF Serero 2 miljoen waard zou worden
Komt een cupje aan met die pace negert hequote:
oepsquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Was geweren bewust icm kindsoldaat?
Voor dat soort cupjes met een prize money van 2k koop ik echt geen IF's voor 400k hoorquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Komt een cupje aan met die pace negert hebubble
Voor pricemoney van 20k hoef je het toch eigk ook niet te doenquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Voor dat soort cupjes met een prize money van 2k koop ik echt geen IF's voor 400k hoor![]()
Wat een goed ideequote:Op woensdag 4 maart 2015 10:22 schreef RijstbaI het volgende:
Vanavond even proberen een cam chick in dit topic te laten posten
Als er maar wel duizenden autisten zijn die het wel doenquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Voor dat soort cupjes met een prize money van 2k koop ik echt geen IF's voor 400k hoor![]()
Daarom. Net als ik genoegen neem met een NIF Robbie Keane in de spits van mijn Ierse team, ipv van voor een weekje die IF in te gaan kopen...quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Voor pricemoney van 20k hoef je het toch eigk ook niet te doenDat zijn toch allemaal pienoets
Een cupje van 7.5K en alleen je keepert en LB kosten al meer dan het prijzengeldquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daarom. Net als ik genoegen neem met een NIF Robbie Keane in de spits van mijn Ierse team, ipv van voor een weekje die IF in te gaan kopen...
Ach, mensen spelen gewoon graag die cup, en hebben daar veel coins voor over. Want het echt leuk om die thema cups te spelen. Ow wacht...quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Een cupje van 7.5K en alleen je keepert en LB kosten al meer dan het prijzengeld
Jezus dit soort shit wil ik helemaal niet weten Ernstquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:21 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
IF Bonucci 270K![]()
Daar had ik er een stuk of 40 van toen
Ja als ik mijn 30 otamendi's ook eens gehouden hadquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:34 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Jezus dit soort shit wil ik helemaal niet weten Ernst
Ja is ook wel zo, maar je wordt constant geconfronteerd met die verneukte markt zoquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ja als ik mijn 30 otamendi's ook eens gehouden hadachteraf he
![]()
En om deze rede hou ik mijn MOTM toure gewoon lekker, moet ook vast eens naar de 15M gaan
Alles wat nog in je club stond aan IFs is toch ziek omhoog gegaanquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:40 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja is ook wel zo, maar je wordt constant geconfronteerd met die verneukte markt zo![]()
Een aangezien ik een half jaar niet gespeeld heb ofzo zit ik nu met relatief weinig coins
Ten eerste is Toure heerlijk om in je team te hebben, speel voor het eerst met de NIF, fantastisch zo naast Pogba.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ja als ik mijn 30 otamendi's ook eens gehouden hadachteraf he
![]()
En om deze rede hou ik mijn MOTM toure gewoon lekker, moet ook vast eens naar de 15M gaan
En wat nou als er geen IF komtquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:47 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ten eerste is Toure heerlijk om in je team te hebben, speel voor het eerst met de NIF, fantastisch zo naast Pogba.
Maar wanneer er een (S)IF komt dan zal de MOTM vast wel weer in waarde dalen en geen 15M worden
Komt iig wel een TOTSquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
En wat nou als er geen IF komtmaar je hebt gelijk, als hij over een paar weken de 8M aan tikt kan hij zomaar de deur uit gaan als er een andere leuke investeringskans komt
Bij mij is de verhouding ongeveer zo: Teams met Touré draaien geniaal goed. Teams zonder Touré niet. Ik denk dat ik dan ook maar 2 teams met Touré ga makenquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:47 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ten eerste is Toure heerlijk om in je team te hebben, speel voor het eerst met de NIF, fantastisch zo naast Pogba.
Maar wanneer er een (S)IF komt dan zal de MOTM vast wel weer in waarde dalen en geen 15M worden
MOTMje kopen ?quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:52 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Bij mij is de verhouding ongeveer zo: Teams met Touré draaien geniaal goed. Teams zonder Touré niet. Ik denk dat ik dan ook maar 2 teams met Touré ga maken
Okequote:Op woensdag 4 maart 2015 10:57 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik koop dan wel een paar bronzen +3 kaartjes.
twitter:OfficialRadja twitterde op vrijdag 27-02-2015 om 11:42:45Zelf 5 zwarte in je ploeg hebben en de zwarte van de andere ploeg racistisch behandelen... Logica?! domme mensen!!!! #FeyenoordRoma reageer retweet
Naingolantwitter:OfficialRadja twitterde op vrijdag 27-02-2015 om 16:32:29@EdvanMil ja hij gaat net bijna het veld op als hij er langs loopt... Zal ook puur toeval zijn..😂😂 reageer retweet
Ben benieuwd wat die TOTS kaarten moeten gaan kosten straks.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Okeal zie ik dat mijn DSL waarde al bijna weer de normale waarde is
![]()
gevaarlijke tactiek tegenwoordig
Het zit je diep he.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:03 schreef RijstbaI het volgende:
twitter:OfficialRadja twitterde op vrijdag 27-02-2015 om 11:42:45Zelf 5 zwarte in je ploeg hebben en de zwarte van de andere ploeg racistisch behandelen... Logica?! domme mensen!!!! #FeyenoordRoma reageer retweet
Naingolantwitter:OfficialRadja twitterde op vrijdag 27-02-2015 om 16:32:29@EdvanMil ja hij gaat net bijna het veld op als hij er langs loopt... Zal ook puur toeval zijn..😂😂 reageer retweet
Waarschijnlijk eerst een huge crash, kan dus zomaar meevallenquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:04 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat die TOTS kaarten moeten gaan kosten straks.
http://www.fr12.nl/nieuws(...)r-opblaasbanaan.htmlquote:
Denk dat op het moment dat er genomineerd mag worden voor het most consistent TOTS het een mooi moment is om te gaan verkopenquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Waarschijnlijk eerst een huge crash, kan dus zomaar meevallen
Dat mag altijd al vrij vroeg tochquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:06 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Denk dat op het moment dat er genomineerd mag worden voor het most consistent TOTS het een mooi moment is om te gaan verkopen
En terecht.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:06 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
http://www.fr12.nl/nieuws(...)r-opblaasbanaan.html
Jup, kan zomaar eens een zware straf worden door die huilie huilie's
Had ik allemaal verkochtquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Alles wat nog in je club stond aan IFs is toch ziek omhoog gegaan
Ik hoop niet dat ze bij de UEFA hoeven uit te leggen dat Joden aan het gas ook niet racistisch bedoeld isquote:
Ik zeg dat ik blij ben dat de UEFA over de straffen gaat en niet jij.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:12 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zeg AS Roma uit de Europa League halen. Wat jij?
Arsenals Gervinho Nazi Salute?:quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:12 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:12 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |