abonnement Unibet Coolblue
pi_150701483
Tjah, wat moet je er over zeggen. Dat Champions League verhaal is met deze line-up ook best wel onzin, er is best veel wat totaal niet exclusief is.
  maandag 16 maart 2015 @ 16:19:45 #77
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_150701638
quote:
10s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:15 schreef Loveless85 het volgende:
Tjah, wat moet je er over zeggen. Dat Champions League verhaal is met deze line-up ook best wel onzin, er is best veel wat totaal niet exclusief is.
Maar het verkoopt wel in een mum van tijd uit, behalve de vrijdag dan.

Je kan de namen niet super vinden, maar als het zo goed verkoopt dan geef ik Jan ook geen ongelijk.
pi_150701686
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:19 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Maar het verkoopt wel in een mum van tijd uit, behalve de vrijdag dan.

Je kan de namen niet super vinden, maar als het zo goed verkoopt dan geef ik Jan ook geen ongelijk.
Klopt, alhoewel kwantiteit niets over kwaliteit hoeft te zeggen. Maar we kunnen allemaal lullen wat we willen, hij flikt het wel, met een line-up die door de fijnproevers nou niet als 'goed' wordt omschreven. En het veelgeroemde BKS met stukken minder capaciteit is nog niet uitverkocht. Dus ja...
pi_150701698
quote:
10s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:15 schreef Loveless85 het volgende:
Tjah, wat moet je er over zeggen. Dat Champions League verhaal is met deze line-up ook best wel onzin, er is best veel wat totaal niet exclusief is.
Ja dat is wel zo, maar welke festivals hebben dat nog wel. Exclusief is ook niet alles. Zo komen bij Roskilde met een Paul McCartney aanzetten.. Daar word je toch ook niet veel blijer van. Coachella heeft dan AC/DC exclusief, maar dat zal er voor PKP gewoon niet ingezeten hebben.

De comibnatie headliners Robbie Williams, Muse en Foo Fighters vind ik wel degelijke Champions League niveau. Maar je competitie kan natuurlijk niet uit alleen Champions League kandidaten bestaan. Zo vind ik Faith No More een prima Europa Cup winnaar ;).

Alleen sommige dingen zijn weer niet beter dan AGOVV en dat is jammer.
pi_150701762
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:21 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ja dat is wel zo, maar welke festivals hebben dat nog wel. Exclusief is ook niet alles. Zo komen bij Roskilde met een Paul McCartney aanzetten.. Daar word je toch ook niet veel blijer van. Coachella heeft dan AC/DC exclusief, maar dat zal er voor PKP gewoon niet ingezeten hebben.

De comibnatie headliners Robbie Williams, Muse en Foo Fighters vind ik wel degelijke Champions League niveau. Maar je competitie kan natuurlijk niet uit alleen Champions League kandidaten bestaan. Zo vind ik Faith No More een prima Europa Cup winnaar ;).

Alleen sommige dingen zijn weer niet beter dan AGOVV en dat is jammer.
Dat is het vooral ja. Als je naar de headliners kijkt kan je moeilijk klagen, ik vind echter dat het persoonlijk daaronder op een handjevol uitzondering snel afzakt naar niveau Jupiler League, om in de terminologie te blijven. :+
pi_150703437
Foo Fighters = Bayern München (uitstekende ploeg, en potentieel winnaar om een CL te winnen)
Muse = Manchester United (veel prijzen gewonnen maar zijn nu beetje over de hill. Maar kan zomaar eens terugkomen aan de top)
Robbie Williams = Paris SG (de nieuwe ploeg in het spel, nog geen prijzen gepakt. Maar bewijst wel mee te kunnen in de top van de wereld)
Faith No More = FC Porto (doen het altijd goed, en wint zo nu en dan toch wel mooie prijzen)
Slash feat. Myles Kennedy = AC Milan (mooi club, maar hebben hun prijzen toch echt in het verleden gewonnen).
Anouk = Ajax (Prima club in Nederland, soms iets wat arrogant en kan niet met de Europese top mee).
Avicii = Chelsea (je kan deze club haten, maar zal eht toch altijd wel goed doen).
Pharell Williams = Manchester City (wel een bigshot in de de wereld, maar doet voorlopig niet mee om dep rijzen)
The Script = Dynamo Kiev (zal altijd wel redelijk doen, maar ik kan er niet echt naar kijken).
Elbow = Galatasary (af en toe een leuke uitschieter, maar vaak saai en komt niet in aanmerking voor de prijzen)
Sam Smith = Arsenal (veel potentie, maar kunnnen uiteindelijk niet bijbenen met de grote jongens)
George Ezra = FC Twente (een keer kampioen geweest met Budapest, maar dan hoor je nog niet ieder jaar in de Championes League thuis, het optreden op het grootste podium zal ze geen goed doen. 3 punten in mindering)
Above & Beyond = FC Basel (altijd een leuk ploegje om naar te kijken, en doen het met hun mogelijkheden altijd erg goed. Maar de CL gaan ze niet winnen).
Kensington = FC Groningen (doen het soms leuk in NL, maar niet meer dan dat. Ik zou er geen seizoenskaart voor kopen)
OneRepublic = Glasgow Rangers (ooit een UEFA Cup gewonnen. Maarn u gewoon weer in de 2e league van Schotland).
The Wombats = Schalke 04 (doen altijd wel mee op het hoogste podium, en laten soms best leuke wedstrijden zien. Maar gaan nooit die CL titel winnen).
Selah Sue = Club Brugge (leuk hoor, maar gaan ook niks winnen op het einde van de rit).
De Jeugd van Tegenwoordig = FC Utrecht (blijven altijd in de Eredivisie hangen)
Counting Crows = Redbull Salzburg (laat soms leuke dingen doen, maar zal in de Champions League rechtstreeks uitgeschakeld worden).
Dotan = Willem II (ooit een keer goed seizoen gehad, daarna is het vaak niet veel soeps)
Typhoon = SC Heerenveen (Laten regelmatig leuke dingen zien op het veld, en is wel fijn om in de competitie te hebben. Maar het is geen Champions League niveau).
Eagles Of Death Metal = AS Roma (vaak leuk voetbal, maar nog nooit een prijs gewonnen).
Fiddler's Green = Zulte Waregem (we kennen het omdat ze 1x tegen PSV hebben mogen spelen in de voorronders Champions League)
Paloma Faith = Terek Grozny (hebben ooit 1x in de UEFA League mee mogen doen)
Kovcas = Go Ahead Eagles (knap dat ze het 1 seizoen volgehouden hebben in de Eredivisie)
Gavin James = AEK Athene (ooit meegedaan in de Champions League, zal snel daarna ergens in de 2e divisie van Griekenland bungelen)
Oscar & The Wolf = Standaard Luik (Best leuk ploegje af en toe)
John Coffey = NAC Breda (altijd vol passie er voor gaan, maar van kwaliteit moeten ze het niet hebben)
Nick Mulvey = Stoke City (onopvallend in de Engelse Premier League)
Magic! = Celta Da Vigo (je zal het niet geloven, maar die hebben ooit 1 goede wedstrijd in de Champions League gespeeld)
Kitty, Daisy & Leiws = Feyenoord (leuk, maar zal voorlopig ook geen prijzen meer winnen :(

Daarna nog wat Jupiler League ploegjes :P.
pi_150703597
Ik zou Robbie eerder als ManU zien, en Muse als ehhh Arsenal ofzo. Mooi spel, maar doen vaak net niet mee met de absolute top.
pi_150703633
quote:
2s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:13 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zou Robbie eerder als ManU zien, en Muse als ehhh Arsenal ofzo. Mooi spel, maar doen vaak net niet mee met de absolute top.
Jawel Muse is juist een CL winnaar geweest in de tijd rond Goffertpark ;)
  maandag 16 maart 2015 @ 17:49:54 #84
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_150704763
als Pinkpop een groter budget wilt dan moeten ze verhuizen.
pi_150779915
Ik zie dat The Script nog Tinie Tempah als voor programma meeneemt naar ZiggoDome. Zou dat niks voor PP zijn.
  woensdag 18 maart 2015 @ 17:39:14 #86
427691 TRNR
That Rock n Roll eh..
pi_150780527
Zou dit jaar zomaar kunnen. Al valt het te hopen van niet, zou ook niet weten waar die moet staan dan
  donderdag 19 maart 2015 @ 12:58:15 #87
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_150809343
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Foo Fighters = Bayern München (uitstekende ploeg, en potentieel winnaar om een CL te winnen)
Muse = Manchester United (veel prijzen gewonnen maar zijn nu beetje over de hill. Maar kan zomaar eens terugkomen aan de top)
Robbie Williams = Paris SG (de nieuwe ploeg in het spel, nog geen prijzen gepakt. Maar bewijst wel mee te kunnen in de top van de wereld)
Faith No More = FC Porto (doen het altijd goed, en wint zo nu en dan toch wel mooie prijzen)
Slash feat. Myles Kennedy = AC Milan (mooi club, maar hebben hun prijzen toch echt in het verleden gewonnen).
Anouk = Ajax (Prima club in Nederland, soms iets wat arrogant en kan niet met de Europese top mee).
Avicii = Chelsea (je kan deze club haten, maar zal eht toch altijd wel goed doen).
Pharell Williams = Manchester City (wel een bigshot in de de wereld, maar doet voorlopig niet mee om dep rijzen)
The Script = Dynamo Kiev (zal altijd wel redelijk doen, maar ik kan er niet echt naar kijken).
Elbow = Galatasary (af en toe een leuke uitschieter, maar vaak saai en komt niet in aanmerking voor de prijzen)
Sam Smith = Arsenal (veel potentie, maar kunnnen uiteindelijk niet bijbenen met de grote jongens)
George Ezra = FC Twente (een keer kampioen geweest met Budapest, maar dan hoor je nog niet ieder jaar in de Championes League thuis, het optreden op het grootste podium zal ze geen goed doen. 3 punten in mindering)
Above & Beyond = FC Basel (altijd een leuk ploegje om naar te kijken, en doen het met hun mogelijkheden altijd erg goed. Maar de CL gaan ze niet winnen).
Kensington = FC Groningen (doen het soms leuk in NL, maar niet meer dan dat. Ik zou er geen seizoenskaart voor kopen)
OneRepublic = Glasgow Rangers (ooit een UEFA Cup gewonnen. Maarn u gewoon weer in de 2e league van Schotland).
The Wombats = Schalke 04 (doen altijd wel mee op het hoogste podium, en laten soms best leuke wedstrijden zien. Maar gaan nooit die CL titel winnen).
Selah Sue = Club Brugge (leuk hoor, maar gaan ook niks winnen op het einde van de rit).
De Jeugd van Tegenwoordig = FC Utrecht (blijven altijd in de Eredivisie hangen)
Counting Crows = Redbull Salzburg (laat soms leuke dingen doen, maar zal in de Champions League rechtstreeks uitgeschakeld worden).
Dotan = Willem II (ooit een keer goed seizoen gehad, daarna is het vaak niet veel soeps)
Typhoon = SC Heerenveen (Laten regelmatig leuke dingen zien op het veld, en is wel fijn om in de competitie te hebben. Maar het is geen Champions League niveau).
Eagles Of Death Metal = AS Roma (vaak leuk voetbal, maar nog nooit een prijs gewonnen).
Fiddler's Green = Zulte Waregem (we kennen het omdat ze 1x tegen PSV hebben mogen spelen in de voorronders Champions League)
Paloma Faith = Terek Grozny (hebben ooit 1x in de UEFA League mee mogen doen)
Kovcas = Go Ahead Eagles (knap dat ze het 1 seizoen volgehouden hebben in de Eredivisie)
Gavin James = AEK Athene (ooit meegedaan in de Champions League, zal snel daarna ergens in de 2e divisie van Griekenland bungelen)
Oscar & The Wolf = Standaard Luik (Best leuk ploegje af en toe)
John Coffey = NAC Breda (altijd vol passie er voor gaan, maar van kwaliteit moeten ze het niet hebben)
Nick Mulvey = Stoke City (onopvallend in de Engelse Premier League)
Magic! = Celta Da Vigo (je zal het niet geloven, maar die hebben ooit 1 goede wedstrijd in de Champions League gespeeld)
Kitty, Daisy & Leiws = Feyenoord (leuk, maar zal voorlopig ook geen prijzen meer winnen :(

Daarna nog wat Jupiler League ploegjes :P.
maar dit is jou mening, iedereen heeft een andere smaak.
als je van gevarieerd muziek houd dan moet je naar Pinkpop.
en dan maakt het niet uit welk nivo ze spelen.
  Redactie Sport donderdag 19 maart 2015 @ 13:01:21 #88
274204 crew  Mexicanobakker
pi_150809491
_O-
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_150809593
Wat lees ik hier toch allemaal :').
pi_150809710
Dit gaat echt bizar ver.
pi_150809959
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:58 schreef KingRadler het volgende:

[..]

maar dit is jou mening, iedereen heeft een andere smaak.
als je van gevarieerd muziek houd dan moet je naar Pinkpop.
en dan maakt het niet uit welk nivo ze spelen.
Niet al te serieus opvatten :P.
pi_150810036
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Anouk = Ajax (Prima club in Nederland, soms iets wat arrogant en kan niet met de Europese top mee).
:D!
quote:
George Ezra = FC Twente (een keer kampioen geweest met Budapest, maar dan hoor je nog niet ieder jaar in de Championes League thuis, het optreden op het grootste podium zal ze geen goed doen. 3 punten in mindering)
:D!
quote:
OneRepublic = Glasgow Rangers (ooit een UEFA Cup gewonnen. Maarn u gewoon weer in de 2e league van Schotland).
:D!
quote:
Fiddler's Green = Zulte Waregem (we kennen het omdat ze 1x tegen PSV hebben mogen spelen in de voorronders Champions League)
Proest :D!
Echt... Met veel plezier deze ongelofelijke onzin gelezen.
pi_150810468
quote:
10s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:15 schreef Stofje het volgende:
Echt... Met veel plezier deze ongelofelijke onzin gelezen.
Daar doen we het voor :P.
  donderdag 19 maart 2015 @ 15:20:40 #94
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_150813981
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:13 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Niet al te serieus opvatten :P.
mij ook niet :P
pi_150816012
Zou Christine & The Queens hier niet ook staan, ook echt weer om te janken hoe die wordt gepusht op 3FM, voor de 2e week nu supercrazyturbotophit bij C&S :') !
pi_150816162
Wat een top post _O- _O-
  donderdag 19 maart 2015 @ 16:35:51 #97
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_150816484
over paar jaar is het Radio 2 die Pinkpop bij staat als het zo door gaat :)
pi_150877042
Vorig jaar had Pinkpop wat mij betreft een geweldig programmering met Arcade Fire, Stones, Metallica, John Mayer, Stromae, beter dan Rock Werchter. Dat is dit jaar wel anders, een consolidatiejaar voor Jan Smeets en consorten? Anouk, Typhoon, Kensington... Wie zit daar op te wachten?
pi_150877204
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 10:39 schreef Oidipous het volgende:
Vorig jaar had Pinkpop wat mij betreft een geweldig programmering met Arcade Fire, Stones, Metallica, John Mayer, Stromae, beter dan Rock Werchter. Dat is dit jaar wel anders, een consolidatiejaar voor Jan Smeets en consorten? Anouk, Typhoon, Kensington... Wie zit daar op te wachten?
70.000 man blijkbaar
pi_150877228
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 10:50 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

70.000 man blijkbaar
Jup, net zoals concerten van Anouk en Toppers binnen no-time uitverkopen.

Ik vind het nogal een domper na de steengoede line-up van vorig jaar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')