Tampons.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:49 schreef ChocoFan het volgende: Ik heb alleen geen pompons.
Of hoe die dingen heten.
Ook, en dezequote:
daar staat in principe ontslag opquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb er ook een keer gewoon 1 uit de bus gezet, je loopt het laatste stuk maar.
Klopt.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die zijn voor als je een bloedneus hebt
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook, en dezeook. Vooral toen ik net begon met fokken, als ik met mijn kinderen sprak, deden mijn handen en gezicht de smileys na.
Dat vind ik dan weer niet kunnen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb er ook een keer gewoon 1 uit de bus gezet, je loopt het laatste stuk maar.
Ik wist niet dat mijn gezicht zo goed kon uitbeelden. Had jij dat ook toen je het net ging doen?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]doe ik ook veel, vooral op mijn werk.
Ben er na een jaar ook zelf met gestopt.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daar staat in principe ontslag op
Joh.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben er na een jaar ook zelf met gestopt.
Merkte dat mijn aanpak niet helemaal met huidige beleid overeen kwam.
Kende zijn ouders prima, was een straatschandaal uit hetzelfde dorp waar ik jaren gewoond heb.quote:
Ok, je kon hem, nou vooruit dan. En triest eigenlijk ook wel.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kende zijn ouders prima, was een straatschandaal uit hetzelfde dorp waar ik jaren gewoond heb.
Niemand die 'm miste als ie uit school terugkwam ging hij ook gelijk de straat op.
Tis maar wat je normaal noemt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:00 schreef Kingstown het volgende:
Piet is gewoon de enige normale user in dit topic. Dat is verontrustend.
Ik heb 'm eerst 2x netjes gewaarschuwd, de 3e keer was bus aan de kant en eruit.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:00 schreef Kingstown het volgende:
Piet is gewoon de enige normale user in dit topic. Dat is verontrustend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |