Zal ze nodig hebben. Ze moet 2 punten pakken op Wust en 3 punten op Sablikova.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Zou wel gaaf zijn als Richardson een 36'er kan rijden
Dit seizoen is Richardson op de 1500m minstens zo goed als Wust...denk dat ze daar wel wat op Wust kan pakken...verder is een snelle baan enorm in haar voordeel omdat alle afstanden "korter" worden...het is natuurlijk wel de vraag hoe het met haar vorm is gesteld.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:12 schreef Montov het volgende:
[..]
Zal ze nodig hebben. Ze moet 2 punten pakken op Wust en 3 punten op Sablikova.
Op de 1500m verliest ze iets op Wust, op de 3km sowieso een half punt en op de 5km verliest ze bijna 15 seconden. En dan is Sablikova er ook nog, die ik eigenlijk meer kans geef dan Wust.
Vorm is inderdaad de grote vraag. 2% snellere tijden is in het voordeel van de sprinters, maar vorm en andere factoren hebben een groter aandeel. De 1500m rijdt ze wel een dag na een 3km.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit seizoen is Richardson op de 1500m minstens zo goed als Wust...denk dat ze daar wel wat op Wust kan pakken...verder is een snelle baan enorm in haar voordeel omdat alle afstanden "korter" worden...het is natuurlijk wel de vraag hoe het met haar vorm is gesteld.
Wauw, mooi onderbouwde post.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:37 schreef Montov het volgende:
[..]
Vorm is inderdaad de grote vraag. 2% snellere tijden is in het voordeel van de sprinters, maar vorm en andere factoren hebben een groter aandeel. De 1500m rijdt ze wel een dag na een 3km.
Ik heb even een soort baseline gemaakt waarbij de 3 favorieten op hetzelfde puntentotaal uitkomen:
Wust: 39.0 - 3:57 - 1:52.5 - 6:54
Sablikova: 39.8 - 3:56 - 1:53.4 - 6:45
Richardson: 36.8 - 4:01 - 1:52.5 - 7:09
Wust kan zeker sneller op de 500m, maar heeft moeite met die afstand en met de snelheid van Calgary. Ook op de 5km kan Wust wel wat winnen. Maar dat is lastig in te schatten zonder supervorm.
Sablikova kan ook een snellere 500m rijden. De rest van haar tijden zijn erg scherp. Maar 0.8 verschil op de 500m mt Wust zie ik als kantelpunt.
Richardson heb ik een scherpe 3km tijd gegeven, en de 5km is lastig in te schatten. Waar de andere 2 misschien nog ruimte hebben, is dit wel de max voor Richardson. Maar het is el een indicatie voor verschillen per afstand.
Ach, hij voorspelde vorige week nog een 33'er voor Lollerkovquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geen wonder dat Wennemars wereldrecords verwacht
Ik denk dat hij denkt dat er een schaatser is die harder gaat rijden dan het huidige wereldrecord.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:12 schreef Jason22 het volgende:
Waarom verwacht Rintje een WR op de 10 kilometer?
2 tiende van zijn 500 meter tijd af en hij is erquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:11 schreef Mani89 het volgende:
Eindelijk na jaren een kans voor Kramer om de Adelskalender over te nemen. Ik ga er voor zitten!
Wanneer Yuskov zodanig hard rijdt, zou het best kunnen dat Kramer heel diep moet gaan op 10km. Wie weetquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:12 schreef Jason22 het volgende:
Waarom verwacht Rintje een WR op de 10 kilometer?
Maar wie moet dat dat zijn? Jorrit rijdt niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij denkt dat er een schaatser is die harder gaat rijden dan het huidige wereldrecord.
Jason pls...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:13 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Maar wie moet dat dat zijn? Jorrit rijdt niet.
Mwa, zie hem rond de 12.50 rijden ofzo.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wanneer Yuskov zodanig hard rijdt, zou het best kunnen dat Kramer heel diep moet gaan op 10km. Wie weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |