https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Ooit een aantal op $6,- gekocht.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wanneer was dat dan voor het laatst? Ben je een van de ekte early birds die BTC voor <100 dollar hebt kunnen kopen?
Mja, jammer is dat. Toch op tijd mee kunnen pakken en toch te vroeg weg doen, want de koers van 6 naar 60 dollar zien gaan met spul waarvan je niet zeker weet of het wel wat gaat worden is tricky om toch de drang van verkopen te onderdrukken. En toch, een x10 in BTC kunnen we nu nog enkel van dromen, dus tja als nog prima rendement toch?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:25 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ooit een aantal op $6,- gekocht.
Maar veel te weinig ingekocht destijds, te vroeg te veel verkocht, niet meer dan een leuke vakantie op verdient.
Dat lachje, net een ezelquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:34 schreef edraket31 het volgende:
Deze video geeft trouwens wel een aardig beeld van de altcoinscene ;-)
Is correct hoor.quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:03 schreef Joosie200 het volgende:
Klopt, die had ik ook gespot in de aangifteMaar omdat ik pas in februari 2014 begon met mijn eerste bitcoin en men voor box 3 specifiek vraagt om de waarde per 1 januari en ik nog op dat moment in fiat zat heb ik de waarde zoals ze correct hebben genoteerd van mijn spaarrekeningen meegenomen.
Ik wacht.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:35 schreef TimKuik het volgende:
De hele tijd geleidelijke coin dumps op BTC-e
[ afbeelding ]
Er zijn whales aan het spelen... Gaat niet lang duren voor het weer wat naar beneden gaat.
Jep, de 24h low houdt standquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Iets later dan verwacht, maar daar is ie dan. Laatste stuiptrekkingen van de bears?
Eerst 300,dan 400, dan naar normale waardenquote:Op donderdag 5 maart 2015 04:38 schreef roislecxe het volgende:
Pff, dikkerds hier. Net doen of het zo goed gaat met BTC.
Hoi, 250 is geen moon hoor
Ach ja, doe maar verder spelen met de zooi.
Houdoe
Ik kan dat rond de 300 alquote:Op donderdag 5 maart 2015 09:05 schreef DaMart het volgende:
Staat BTC al op 600? Dan kan ik zonder verlies uitstappen.
Ik heb een jaar geleden 0,185 BTC gekocht... halverwege de terugkeer van de maan dus, maar dat wist ik toen nog nietquote:Op donderdag 5 maart 2015 09:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan dat rond de 300 al
Zonder die gelukssell op 295 was dat 320
Zonder SLR was dat 360
Waarschijnlijktwitter:btcchina twitterde op donderdag 05-03-2015 om 21:02:24"#Bitcoin and like #crypto currencies have been officially recognized as lawful virtual commodities" in #China http://t.co/eUUcrGBYhU reageer retweet
Iig de moeite waard om te volgenquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:51 schreef brombeer_ het volgende:
Waarschijnlijktwitter:btcchina twitterde op donderdag 05-03-2015 om 21:02:24"#Bitcoin and like #crypto currencies have been officially recognized as lawful virtual commodities" in #China http://t.co/eUUcrGBYhU reageer retweet
Dat is dus een uitspraak van een of andere advocaat op een blog, geen officieel statement van de overheid ofzo. Blogpost is ook alweer een week oud, dus daarna waarschijnlijk inmiddels alweer 3x geband.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:51 schreef brombeer_ het volgende:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:12 schreef Nattekat het volgende:
Zet de bitcoinwisdom grafiek voor de gein eens op 3d... er is nu overduidelijk een toenemende uptrend aan het ontstaan, de laatste keer dat dit gebeurde is... oktober 2013 mei 2014 ...
quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:20 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat is dus een uitspraak van een of andere advocaat op een blog, geen officieel statement van de overheid ofzo. Blogpost is ook alweer een week oud, dus daarna waarschijnlijk inmiddels alweer 3x geband.
Die in mei duurde ook een week of 3, maar ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen
Dit is een echte uptrend, niet één grote klapper die binnen een paar dagen uitdooft
Liever een acceptatiegroei.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:45 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die in mei duurde ook een week of 3, maar ik begrijp wat je bedoelt.Laten we het hopen, maar ben nog niet overtuigd van een definitieve omkeer tot we de stijgende lijn nog minstens een aantal weken volhouden.
Ik ben pas overtuigd dat we de downtrend hebben doorbroken als we de 340$ breken.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:45 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die in mei duurde ook een week of 3, maar ik begrijp wat je bedoelt.Laten we het hopen, maar ben nog niet overtuigd van een definitieve omkeer tot we de stijgende lijn nog minstens een aantal weken volhouden.
Je quootte de verkeerde post btw
quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:48 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Ik ben pas overtuigd dat we de downtrend hebben doorbroken als we de 340$ breken.
Doe er een dollartje of 8 bij en we hebben een deal.quote:Op donderdag 5 maart 2015 11:02 schreef Nattekat het volgende:
In totaal dus 0.59
Break-even op 315.55¤, 348$ dus.
3d? Hoewatwaar?quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:12 schreef Nattekat het volgende:
Zet de bitcoinwisdom grafiek voor de gein eens op 3d... er is nu overduidelijk een toenemende uptrend aan het ontstaan, de laatste keer dat dit gebeurde is... oktober 2013...
Ik begin nu steeds positiever te worden
Zeker nu het kleinste nieuwtje al tot een explosie leidt, voorheen ging dat veel moeizamer.
Ze staan er al 5 dagen op 1700...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb weer wat BTC vrij op Trex... wilde je nog SLR dumpen?.
Er zit ook amper volume in zo te zien... als dat zo doorgaat, krijg je binnenkort vanzelf de melding dat de markt van Trex gegooid wordt als het volume niet aantrekt, gevolgd door een pumpquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij
Daarom gaat mijn sell er maar niet aan
Vergeet niet een eclipsbril te kopen danquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:12 schreef Nattekat het volgende:
Noot voor zelf: 20 maart vroeg opstaan en goed letten op de bewolking in heel Nederland.
Die zonsverduistering moet en zal ik meemaken, niks houdt me tegen![]()
Zeker nietquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vergeet niet een eclipsbril te kopen dan.
Dit wordt mijn tweede zonsverduisteringquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:12 schreef Nattekat het volgende:
Noot voor zelf: 20 maart vroeg opstaan en goed letten op de bewolking in heel Nederland.
Die zonsverduistering moet en zal ik meemaken, niks houdt me tegen![]()
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij
Daarom gaat mijn sell er maar niet aan
quote:Utorrent installeert programma dat bitcoins genereert
De populaire torrensoftware Utorrent biedt bij de installatie voortaan een programma aan dat op de achtergrond bitcoins genereert, zonder dat de gebruiker hiervan op de hoogte is.
Dat blijkt uit een forumpost van een Utorrent-gebruiker, die het bitcoin-programma van bedrijf Epic Scale opmerkte.
Het bitcoin-programma van Epic Scale is een zogeheten bitcoin-miner. Deze software kan stukjes bitcoins genereren door complexe computeralgoritmes uit te voeren.
Door de bitcoin-miner op computers met Utorrent te installeren, verzekert Bittorrent Inc., het bedrijf achter Utorrent, zich van extra inkomsten. Hoe meer computers de software draaien, hoe sneller bitcoins worden gegenereerd en daarmee geld wordt verdiend.
De bitcoin-miner neemt rekenkracht van de processor in. Sommige Utorrent-gebruikers die ontdekten dat de software van Epic Scale op de achtergrond draaide, merkten op dat hun computer langzamer was.
Installatie
Tijdens de installatieprocedure vraagt Utorrent of de gebruiker de bitcoin-miner van Epic Scale wil installeren. Bij die installatieprocesure is het echter niet geheel duidelijk dat het om een bitcoin-miner gaat die altijd op de achtergrond draait. Gebruikers hebben enkel de mogelijkheid om "de aanbieding" te accepteren of af te wijzen.
"De software van Epic Scale wordt niet stiekem geïnstalleerd, zoals sommigen beweren. Deze mensen hebben waarschijnlijk de aanbieding geaccepteerd tijdens de installatie van Utorrent", zo laat Utorrent aan The Next Web weten.
Verwijderen
Gebruikers die per ongeluk de bitcoin-miner van Epic Scale hebben geïnstalleerd, worden aangeraden om de folder van de software te verwijderen. Deze is te vinden onder 'ProgramData\EpicScale'.
Utorrent biedt al langer soortgelijke aanbiedingen tijdens de installatieprocedure aan, zoals een toolbar voor de browser. Ook toont de software advertenties aan gebruikers.
Kan me haast niet voorstellen dat ze anno 2015 een "Bitcoinminer" installeren. Zelfs met een videokaart is er niets meer te verdienen voor ze, laat staan als je een CPU laat minen.quote:
Is ook een klok/klepel verhaal van nu.nl (en hun bron).quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:43 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Kan me haast niet voorstellen dat ze anno 2015 een "Bitcoinminer" installeren. Zelfs met een videokaart is er niets meer te verdienen voor ze, laat staan als je een CPU laat minen.
Het zal dus wel om een andere coin gaan, of ze zijn erg dom bij uTorrent.
quote:Thanks for bringing this to our attention. We design our software to ensure that partner software downloads don't occur without approval by the user. But given your report, we’ve also double-checked this particular offer, and have determined that it cannot be installed without user approval.
Epic Scale is a cryptocurrency miner that uses a portion of your CPU cycles to contribute to the mining effort. A portion of the proceeds from this effort go to philanthropic initiatives. Please visit http://www.epicscale.com/ for more information. Epic Scale is a great partner for us to continue to generate revenue for the company, while contributing funds to good causes. In the future, Epic Scale plans to contribute CPU cycles to other initiatives, such as Genome mapping and other academic studies that require a great deal of processing power.
As Groundrunner stated, it's easy to uninstall the software via Add/Remove Programs. Per the Epic Scale CEO's response in comments on the link you shared, the only data left in ProgramData\Epicscale is a simple UUID (Unique User ID). This remains so that in case the software is reinstalled, BitTorrent would still be associated with the user. Feel free to delete this folder. You certainly won't see any persistent auto-reinstalls of the software, it will be gone from your machine for good.
Wat zit je Solar te dumpenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:43 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Kan me haast niet voorstellen dat ze anno 2015 een "Bitcoinminer" installeren. Zelfs met een videokaart is er niets meer te verdienen voor ze, laat staan als je een CPU laat minen.
Het zal dus wel om een andere coin gaan, of ze zijn erg dom bij uTorrent.
Waarom blijft ie dan dalen?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:28 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik heb sinds gisteravond al geen SLR meer
Komt door jouw kutsellquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:29 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
SLR is op z'n retour, net op tijd uitgestapt.
Als een kleine sell van 1.5BTC een hele coin kan laten crashen moet je je gaan afvragen waarom je nog in die coin zit.quote:
Klein? Dat zijn normaal sells verdeeld van 1600 tot 1900quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:34 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als een kleine sell van 1.5BTC een hele coin kan laten crashen moet je je gaan afvragen waarom je nog in die coin zit.![]()
Alles is relatief...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klein? Dat zijn normaal sells verdeeld van 1600 tot 1900
quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:28 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik heb sinds gisteravond al geen SLR meer
Op Trex maar 15k... helaas werkt arbitrage doorgaans niet zo goed tijdens een pump, dus laat maarquote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:34 schreef brombeer_ het volgende:
Woohoo Archcoin 25k op cryptsy![]()
Toch maar goed dat ik ze niet weggedaan heb toen ze op 4k stonden
Volume is ook nog gewoon veel te laag om ze nu te dumpen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op Trex maar 15k... helaas werkt arbitrage doorgaans niet zo goed tijdens een pump, dus laat maar.
Of 200...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:59 schreef roislecxe het volgende:
Solar blijft niet dalen blauwe Kat, binnen een week of 2 zitten we weer rond 2000.
Mag ook. Dan is het helemaal mooi om in te slaan.quote:
Liever niet... Eerst de 1800 ff aantikken, waar mijn sell staatquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:27 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mag ook. Dan is het helemaal mooi om in te slaan.
Een half jaar geleden deed ie ook tussen de 200 en 500. Jammer dat ik er toen niet op gelet had.
Als ie iecht zo dik onder de 1000 gaat investeer ik er een hele BTC in.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Liever niet... Eerst de 1800 ff aantikken, waar mijn sell staat
Toch eerst de 1800, zwarte Roisquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als ie iecht zo dik onder de 1000 gaat investeer ik er een hele BTC in.
Ja.... ben ik op eens in 2000 beland ofzo?quote:Welkom! Op Mijn CBR kunt u uw zaken regelen met het CBR.
Helaas is inloggen op Mijn CBR op dit moment niet mogelijk.
De openingstijden van deze site zijn van maandag t/m zaterdag van 6:00 tot 0:00 uur en op zondag van 13:00 tot 0:00 uur.
Ze zijn stiekem van het Reformatorische dagblad ook zondags dichtquote:Op zondag 8 maart 2015 11:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja.... ben ik op eens in 2000 beland ofzo?
Het is BTC, dus ga maar uit van de dalingquote:Op zondag 8 maart 2015 16:28 schreef brombeer_ het volgende:
Komende paar uur worden beslissend of we stijgen naar de 300$ of dalen naar de 250$
Ben benieuwd. Ik zeg stijging naar 300$
Kom maar op met die 300quote:Op zondag 8 maart 2015 16:28 schreef brombeer_ het volgende:
Komende paar uur worden beslissend of we stijgen naar de 300$ of dalen naar de 250$
Ben benieuwd. Ik zeg stijging naar 300$
Kan ik bitcoin inslaan en weer importeren uit Aziëquote:Op zondag 8 maart 2015 16:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kom maar op met die 250
En moge de USD ook verder crashen
Liever niet... ik moet binnen nu en een paar maanden nog wat Canadese dollars kopen, dus dan is een lage Europrijs niet goedquote:Op zondag 8 maart 2015 16:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kom maar op met die 300
En moge de Euro ook verder crashen
Met een lage euro krijg je per USD dat Bitcoin waard is meer Euro terug, als de Euro daalt naar 1$ krijg je nu dus 271¤ per Bitcoin terug, dat ligt nu lager.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Kan ik bitcoin inslaan en weer importeren uit Azië
Dat weegt niet op tegen de enorme kostenstijging van alle importproducten. Benzine bijvoorbeeld, maar het rekent ook door in de gasprijs. En Japanse/Amerikaanse auto's, elektronica of eigenlijk alles wat wij niet zelf maken.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:34 schreef Nattekat het volgende:
Met een lage euro krijg je per USD dat Bitcoin waard is meer Euro terug, als de Euro daalt naar 1$ krijg je nu dus 271¤ per Bitcoin terug, dat ligt nu lager.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |