Poeh, erg man.. zou zelfmoord plegenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dude bij spuiten en slikken klaagt over dat hij 5 maanden geen seks heeft gehad. Jesus, rub it in![]()
Pandapuntenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Poeh, erg man.. zou zelfmoord plegen
Etsuquote:
Nee?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wow, waarom nu een duimpje en geen hartje? Heb ik je beledigd?
quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
#haatjelevenquote:
* LittleBrownie schuift roos viceequote:
Ah fijnquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
* LittleBrownie schuift roos vicee
Nick de fokker??quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij bent echt heel raar, weet je dat.
Ik heb je FB trouwens gevonden.
Stalker much.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
En dan niet die foto liken, waz met jijquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zeg jijquote:
sorry hoor :squote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En dan niet die foto liken, waz met jij
quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:26 schreef pixelbitty het volgende:
Gelukkig heb ik trouwens niks gemist en staat deze SC tot nog toe vol met triviale problemen.
quote:Jouw AQ: 26
De interpretatie van de score
0-10 is een lage score
11-22 zijn de gemiddelde scores (de meeste vrouwen scoren ca. 15 en de meeste mannen 17)
23-31 is boven het gemiddelde
32-50 is heel hoog (de meeste mensen met Asperger Syndroom of Hoog Functionerend Autisme scoren rond de 35)
50 is de maximumscore
Hehe autiquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:08 schreef LittleBrownie het volgende:
http://www.aspergersyndroom.nl/index.php/doe-de-test.html
[..]
zo erg is het nog lang niet hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beetje auti is niet erg toch?quote:
quote:
Wat doe je op FOK!quote:
quote:
Vuurwerkquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:20 schreef Lt.Surge het volgende:
Ok, WTF was dat voor gigantische knal zojuist.
IS pakt jequote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:20 schreef Lt.Surge het volgende:
Vuurwerkfabriek?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:20 schreef Lt.Surge het volgende:
Nicequote:
Vuurwerkramp 2.0quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:20 schreef Lt.Surge het volgende:
bohhhquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zag hem in Barcelona in een platenzaak liggen. Maar er stond niets op de hoes, en hij was geseald in plastic. Zat zelfs geen sticker op met artiest / titel. Alleen een prijsstickertje.
[ afbeelding ]
Dit is de sleeve. Ik wist het niet zeker meer toen ik hem kocht, was er blij mee toen ik thuis was.
Heb daar toen ook deze op LP gekocht:quote:
Dat was echt zo tof om live te zien gebeuren op z'n stream. Klikt hij een linkje aan van iemand die wat heeft ingezongen, instant mindfuck.quote:
Jaaaaquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat was echt zo tof om live te zien gebeuren op z'n stream. Klikt hij een linkje aan van iemand die wat heeft ingezongen, instant mindfuck.
blijft mooi om te zien, hij was live ook zo fucking amazingquote:
Dit is echt baggerquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb daar toen ook deze op LP gekocht:
Ik vind het geweldig. Maar ik vrees dat de groep die het met mij eens is maar klein is.
Moet je voor de lol eens de cursor op een paar punten in dat nummer zetten. Dat filmpje is het hele album.
Eigenlijk al een hele tijd niet meer gekeken. Doet hij dat nog wel eens?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
JaaaaGelijk contact opnemen met die kerel
deadmau5 streams sowieso
Heel weinig meerquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Eigenlijk al een hele tijd niet meer gekeken. Doet hij dat nog wel eens?
Het is een hele goede band, maar ze maken nogal verschillende muziek.quote:
Niet alleen dat, elke keer toffe nummers ontdekkenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:34 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat je wat op kan zetten en het allebei leuk vindt
fuck you VAquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niet alleen dat, elke keer toffe nummers ontdekken
30k in 2,5 jaarquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:37 schreef LittleBrownie het volgende:
Meer dan 22 000 nummers geluisterd in 2 jaar, nice
Heb je al een kaartje voor me geregeld?quote:
Moet ik onthouden.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Zo is onze band ook ontstaat, muziek spammen
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Zo is onze band ook ontstaat, muziek spammen
Belangrijkquote:
Foo Fighters?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Belangrijkmassive pluspunten.
's ochtends wakker worden, dat je vriendin muziek op zet die jij tof vind.. en niet fucking nicky pleurissnaj of andere kots
Muziek is sowieso een van de belangrijkste dingen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Belangrijkmassive pluspunten.
's ochtends wakker worden, dat je vriendin muziek op zet die jij tof vind.. en niet fucking nicky pleurissnaj of andere kots
Jij jaquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Iedereen heeft recht op een foutje in zijn leven
Music is life.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:40 schreef DrNick het volgende:
[..]
Muziek is sowieso een van de belangrijkste dingen.
Fuck peniciline inderdaad.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:40 schreef DrNick het volgende:
[..]
Muziek is sowieso een van de belangrijkste dingen.
Molly of muziek?quote:
2equote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:45 schreef Geo4kant het volgende:
Stel je moest kiezen, 3x per week seks (met een leuke dame) maar nooit meer muziek luisteren of muziek overal waar je wilt, altijd, maar je kan nooit seks hebben (je hebt geen geslachtsdeel) ?
Doei muziek.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:45 schreef Geo4kant het volgende:
Stel je moest kiezen, 3x per week seks (met een leuke dame) maar nooit meer muziek luisteren of muziek overal waar je wilt, altijd, maar je kan nooit seks hebben (je hebt geen geslachtsdeel) ?
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:46 schreef LittleBrownie het volgende:
sex met een leuke dame lijkt me niks
Ja, in jouw geval dan met RDJ of Balequote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:46 schreef LittleBrownie het volgende:
sex met een leuke dame lijkt me niks
Muziek >quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, in jouw geval dan met RDJ of Bale
Muziek.quote:
JA DIE. JA.quote:
Muziek.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:45 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:51 schreef Geo4kant het volgende:
Beter zoek je een Molly die iets van jou doet slikken
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:51 schreef Geo4kant het volgende:
Beter zoek je een Molly die iets van jou doet slikken
Goed nummerquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:56 schreef FL_Freak het volgende:
Da da da da daa
It's tha mothafuckin' D O double G
Nice.quote:
You sure dat je geen drugs op hebt?quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
You sure dat je geen drugs op hebt?
quote:
ghehehehequote:
mehquote:
En? Lekker?quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:49 schreef Geo4kant het volgende:
http://open.spotify.com/track/1lqMLr9Wj7SM2F9AikGcxN
Nick, dit vind jij vast tof
quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:02 schreef Geo4kant het volgende:
http://open.spotify.com/track/3yPs91UE6QRNF9DlNnF2Wa
Dit is een Fringe reference
quote:
waarvoor?quote:
je mag dan ook geen mensen etenquote:Op woensdag 4 maart 2015 12:07 schreef Amarantha het volgende:
Ze hebben geen cowboyvlees meer bij de Jumbo
wat is cowboyvlees dan? beef jerky?quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is cowboyvlees dan? beef jerky?
in dat geval: nooit gehad.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:11 schreef Amarantha het volgende:
Alleen veel minder hard. Dit is lekkerder
de kans is echt 0,0 dat ik dat programma ga kijken, dus van mij zul je het niet horenquote:Op woensdag 4 maart 2015 12:13 schreef Amarantha het volgende:
LIEVE MENSEN HIER. Zouden jullie morgenavond niet hier willen vertellen wie de mol is enzMoet het later terugkijken namelijk
![]()
Ik ben ook echt klaar met vergaderen tijdens het programma. Maar wil vanaf het begin kijken
Ik moet al genoeg dingen vermijden tot het online staatquote:
Dit is altijd beter ja.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:17 schreef FL_Freak het volgende:
En je kunt ook wegblijven uit het topic.
En het dan wel zelf op Facebook zetten vorige weekquote:Op woensdag 4 maart 2015 12:13 schreef Amarantha het volgende:
LIEVE MENSEN HIER. Zouden jullie morgenavond niet hier willen vertellen wie de mol is enzMoet het later terugkijken namelijk
![]()
Ik ben ook echt klaar met vergaderen tijdens het programma. Maar wil vanaf het begin kijken
Zou haar DM'en uit wraakquote:Op woensdag 4 maart 2015 12:36 schreef DrNick het volgende:
[..]
En het dan wel zelf op Facebook zetten vorige week
Zolang het amarantha maar uitkomt toch.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:36 schreef DrNick het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zolang het amarantha maar uitkomt toch.
Had er niet echt bij nagedachtquote:Op woensdag 4 maart 2015 12:36 schreef DrNick het volgende:
[..]
gewoon van internet af blijven tot je het hebt gekekenquote:
Vrees dat dat wel mijn enige optie is ja haha.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon van internet af blijven tot je het hebt gekeken
laten we dat ook zo houdenquote:Op woensdag 4 maart 2015 12:44 schreef FL_Freak het volgende:
Volgens mij wordt de mol hier trouwens nooit besproken.
jmmr danquote:Op woensdag 4 maart 2015 12:13 schreef Amarantha het volgende:
![]()
ik denk johnnyquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:43 schreef Flippiee het volgende:
Hey weepee. Wie verdenk jij van mol zijn bij wie is de mol?
weet ik niet ik kijk geen tvquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:43 schreef Flippiee het volgende:
Hey weepee. Wie verdenk jij van mol zijn bij wie is de mol?
graagquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet zo humeurig Gianni anders kom ik je ook in klb lastig vallen.
Hai
ja nou gister omdat we nieuwe tv kregen maar heb meer met die smartzooi lopen kloten dan daadwerkelijk tv gekekenquote:
Ik vind klb nog altijd een beetje eng.quote:
Ohquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja nou gister omdat we nieuwe tv kregen maar heb meer met die smartzooi lopen kloten dan daadwerkelijk tv gekeken
je bent zelf engquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind klb nog altijd een beetje eng.
[..]
Oh![]()
Zou ook schrikken.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:50 schreef wietparkiet het volgende:
zou flips niet in een donker steegje willen tegenkomen
hoezo incrowd ik post daar toch ookquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar srs weet niet. Heb altijd het idee dat het beetje te incrowd is
valt mee, laatste tijd best veel verloop in.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar srs weet niet. Heb altijd het idee dat het beetje te incrowd is
Ja weet niet.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoezo incrowd ik post daar toch ook
Zal eens kijken binnenkort.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
valt mee, laatste tijd best veel verloop in.
Neen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou je zo heten als je gleufdier was?
Hoe had jij geheten?quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou je zo heten als je gleufdier was?
youtube werkt hier niet, dus al zou ik willen zou het toch niet lukkenquote:
Gewoon zo'n waterpijp pen zonder nicotine met appelsmaak. Neprokeee!quote:
gewoon sigaretten johquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:03 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Gewoon zo'n waterpijp pen zonder nicotine met appelsmaak. Neprokeee!
Hear hear.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:16 schreef wietparkiet het volgende:
ivo is een seniele mongool die af moet treden
he flips bipsquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
FA2. 2004 smste, ze willen hun straattaal terug
Vroegquote:
Schoolquote:
dus niet meer geweest?quote:
"Ik ga niet kijken, ik ga niet kijken, oke ik kijk wel"quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit is altijd beter ja.
Na een UFC event, die ik niet live heb gekeken kan ik beter alles vermijden.. facebook, twitter.. laatst gespoild door imgur..
quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:28 schreef Flippiee het volgende:
Ik was laatst zo in HoC verdiept dat ik srs bijna verward was dat ik obama op het nieuws voorbij zag komen als president van de VS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawelquote:
Niet in opgaan he en de realiteit verliezen he.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:28 schreef Flippiee het volgende:
Ik was laatst zo in HoC verdiept dat ik srs bijna verward was dat ik obama op het nieuws voorbij zag komen als president van de VS
super binge ofzo?quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:28 schreef Flippiee het volgende:
quote:
Ja, ik zag in mijn ooghoek het al gebeuren maar keek voor het ecehte einde weg maarja, titel zei ook van "in case you missed it" omdat het dus kort was.. dan had ik het dus eigenlijk al gezienquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
"Ik ga niet kijken, ik ga niet kijken, oke ik kijk wel"
quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:30 schreef DrNick het volgende:
[..]
Claire is echt helemaal waus,Dit is oprecht een spoiler voor mij denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke realiteit?quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Niet in opgaan he en de realiteit verliezen he.Zo ietsquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
super binge ofzo?
[..]
als het nog school heet, is was je niet te laat![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, ik zag in mijn ooghoek het al gebeuren maar keek voor het ecehte einde weg maarja, titel zei ook van "in case you missed it" omdat het dus kort was.. dan had ik het dus eigenlijk al geziendus dan kon ik maar beter kijken..
ik moet seizoen 2 eerst nog af kijken geloof ikquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit is oprecht een spoiler voor mij denk ik![]()
[..]
Welke realiteit?
[..]
Zo iets
say what?quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
super binge ofzo?
[..]
als het nog school heet, is was je niet te laat
Had je niet moeten kijkenquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit is oprecht een spoiler voor mij denk ik![]()
[..]
Welke realiteit?
[..]
Zo iets
saved by the bellquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |