Ik ken een Rickyquote:
Dunnoquote:
quote:
Och, voornamen, maar je hebt een punt.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:43 schreef LittleBrownie het volgende:
Fijn dat je ook hun namen zo hier post
Fapzequote:Op maandag 2 maart 2015 23:44 schreef Geo4kant het volgende:
Slapen
Laten jullie elkaar wel heel, pas knokken als we een ring hebben
Dat ding onder je?quote:Op maandag 2 maart 2015 23:45 schreef LittleBrownie het volgende:
gvd hele dag motor uit, doen ze hem net aan
watquote:Op maandag 2 maart 2015 23:44 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Och, voornamen, maar je hebt een punt.
Maar hij heeft een hele fanclub met emomeisjes die foto's maken met een briefje met zijn naam erop
Dwiquote:Op maandag 2 maart 2015 23:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en jij een opvallend grote bek voor iemand die uit brabant komt
the fuckquote:
Awhquote:Op maandag 2 maart 2015 23:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan nu geen geluid aanzetten, dus geen idee.
Wat is deze homosexuele (lees vrolijke) UI?quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wat is deze homosexuele (lees vrolijke) UI?
quote:
Heb net voor het eerst gelongboardquote:
Gefeliciteerd!quote:
19*quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:08 schreef DrNick het volgende:
Wat zal het eerste ding zijn dat ik doe als 18-jarige?
Droom zacht en thanks voor de topicquote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:13 schreef LittleBrownie het volgende:
Nu ga ik ook slapen, veel te weinig geslapen gister
Fissa allesquote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:14 schreef LittleBrownie het volgende:
Zaterdag birthday party Nickjonnnnn
bij henk?quote:
Ben je jarig?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:08 schreef DrNick het volgende:
Wat zal het eerste ding zijn dat ik doe als 18-jarige?
Kan maar ik dacht meer aan een echt feestje met meerdere mensenquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kan maar ik dacht meer aan een echt feestje met meerdere mensen
Kan ook. Zorg jij voor molly en water?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:16 schreef wietparkiet het volgende:
beter gewoon bij wp in de buurt he nick
Nodig iedereen maar uit johquote:
neequote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:17 schreef DrNick het volgende:
[..]
Kan ook. Zorg jij voor molly en water?
Hehe.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:18 schreef wietparkiet het volgende:
water kan ik nog wel regelen maar je regelt je eigen drugs maar
zeg wat?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:18 schreef DrNick het volgende:
[..]
Gesellie.
Nog nooit een feestje feestje gehad tho.
Whehe, ik heb sinds m'n 16e misschien drie keer m'n verjaardag met vrienden gevierd. Oh, en ik kreeg een keer eieren.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:18 schreef DrNick het volgende:
[..]
Gesellie.
Nog nooit een feestje feestje gehad tho.
Die eieren waren tofquote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Whehe, ik heb sinds m'n 16e misschien drie keer m'n verjaardag gevierd. Oh, en ik kreeg een keer eieren.
Kaaswattes?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:57 schreef Amarantha het volgende:
Gruwelijk honger ineens. Zo even kaasnuggets in de oven gooien
Dat was fantastisch ja. Overigens vier ik het een soort van met m'n moeder en m'n zusje. Maar inderdaad, een feestje heb ik al tijden niet gehad. Had dit jaar wel plannen though, omdat ik er nu de ruimte voor heb.quote:
Nice nice.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat was fantastisch ja. Overigens vier ik het een soort van met m'n moeder en m'n zusje. Maar inderdaad, een feestje heb ik al tijden niet gehad. Had dit jaar wel plannen though, omdat ik er nu de ruimte voor heb.
Neemt geen genoegen met gewoon, eischt een kaaschversnĉpering van Kwekkeboom!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://www.kwekkeboom.nl/(...)formatie/details/9/3
Geen houseparty?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kleine spelletjesmeet van maken of zo.
Ik weet het nietquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, maar er is wel een tuin. En je weet wat dat betekent.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:59 schreef DrNick het volgende:
[..]
Neemt geen genoegen met gewoon, eischt een kaaschversnĉpering van Kwekkeboom!
Alleen jammer dat ik er niet ben.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:01 schreef Amarantha het volgende:
Best veel chille dingen op dit moment in huis
do the harlem shakequote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, maar er is wel een tuin. En je weet wat dat betekent.
?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:02 schreef DrNick het volgende:
Die ABO-shake
Jammer dat LB hem niet mag zien.
okquote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:55 schreef DrNick het volgende:
[..]
Na kinderfeestjes heb ik er nog nooit een georganiseerd.
Dat welquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok![]()
Kan ik heb er zelf ook weinig mee niet echt je eigen prestatie geboren worden en zo zijn er wel meer redenen om sociale conventies te mijden
Maar nu dus wel; ook wel eens leuk hoor
Is dat net als dat lachen van de meet in 2011quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:03 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zo'n meet waar we de harlem shake deden.
Zoietsquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is dat net als dat lachen van de meet in 2011
Nee dank je. Ik wil hier nog een aantal jaar gelukkig kunnen wonen. Als we met vijftien man in de achtertuin in bananenpakken met slagroom spuiten op muziek of whatever we dan doen zal dat minder goed gaan.quote:
Awkward.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:03 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zo'n meet waar we de harlem shake deden.
mehquote:
kom op manquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee dank je. Ik wil hier nog een aantal jaar gelukkig kunnen wonen. Als we met vijftien man in de achtertuin in bananenpakken met slagroom spuiten op muziek of whatever we dan doen zal dat minder goed gaan.
Je moest eens weten.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
kom op man![]()
Je woont niet in een kerkgemeenschap toch
zwabi plzquote:
Do you accept Cthulhu as our lord and saviour?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn.
dus d&dquote:
Whehe. Dat gaat niet gebeuren. Het zou mij niets uitmaken, maar denk dat m'n moeder het niet waardeert.quote:
Ik mag hopen dat je die altijd meebrengt. Als je die thuis kan laten liggen zou ik even naar de dokter gaan.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je die altijd meebrengt. Als je die thuis kan laten liggen zou ik even naar de dokter gaan.
Ahquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Whehe. Dat gaat niet gebeuren. Het zou mij niets uitmaken, maar denk dat m'n moeder het niet waardeert.
Hehequote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je die altijd meebrengt. Als je die thuis kan laten liggen zou ik even naar de dokter gaan.
BBQ-n met DrNickquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:17 schreef DrNick het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Als het goed is zit mijn pen0r er dan nog aan.
Die weet om die tijd niet eens meer hoe een bbq er uit ziet.quote:
Hoho, zoveel drugs zal ik niet ophebben.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Die weet om die tijd niet eens meer hoe een bbq er uit ziet.
Hehequote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:17 schreef DrNick het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Als het goed is zit mijn pen0r er dan nog aan.
Hij zal hem waarschijnlijk proberen te aaien.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Okquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:19 schreef DrNick het volgende:
[..]
Rook niet echt. Pak wel wat 2C-B ofzo.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij zal hem waarschijnlijk proberen te aaien.
Mijn vriend stond achter mij te lachen haha. Die kijkt wel vaak en veel animequote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moest even slikken toen het voorbij kwam.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:20 schreef DrNick het volgende:
[..]![]()
Nah, meer marshmallows erboven houden,
Haha ziet er wel chill uit voor als ik knettertje stoned ben. Ga die dag wel absurd veel smokenquote:
Beterquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ziet er wel chill uit voor als ik knettertje stoned ben. Ga die dag wel absurd veel smoken#YOLO haha.
Lukt dat alleen of moet er iemand helpen?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet nu wel 100% zeker dat ik ook wel kom
Uhm denk er even over naquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:23 schreef DrNick het volgende:
[..]
Lukt dat alleen of moet er iemand helpen?
Dat zeker. Wij zijn verantwoorde jongvolwassenen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:23 schreef Amarantha het volgende:
Ik zorg sowieso wel voor vuilniszakken. Wel zo chill als we onze teringzooi opruimen
Topfilm/quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We jumped out of a window!
SSSHHHT!
we jumped out of a wiiindooooooow
Jij ja.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:23 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat zeker. Wij zijn verantwoorde jongvolwassenen.
chikanquote:
lelo lelo leloquote:
ja nai janai is wat andersquote:
Oh hihiquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hai Ama
Gewoon wilde iets interessants zeggen![]()
Je bent zelf een lullo.quote:
Probeer eens watquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hai Ama
Gewoon wilde iets interessants zeggen![]()
kan wel maar veel moeitequote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent zelf een lullo.
Vet kut dat ik niet kan kopiëren plakken op mijn telefoon. Al die losse quotes.
Werkt FOK! al wel weer? Was iets met meer dan 50 ppp.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou normaal kan het wel naar volgens mij zit er een bug in mijn huidige chrome versie.
Vertel.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maarrr ik zou wel wat r&p ongenuanceerd advies kunnen gebruiken.
kan hoor zo goed kan ik het niet meer wat opgepikt her en derquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voor zover ik weet gebruiken Japanners spaties niet op die manier.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:33 schreef Amarantha het volgende:
http://www.froot.nl/postt(...)k-uit-afval-bestaat/
ja zondag alquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
Werkt FOK! al wel weer? Was iets met meer dan 50 ppp.
Nope.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:35 schreef DrNick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zijn geen wafels met poedersuiker
Ik zou het gewoon vragenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Graag dit niet quoten dan kan ik mijn verhaal verwijderen.
-knip-
ja en de reactie zal genoeg zeggenquote:
Dan ga ik dit maar gewoon doen. Ik zou ook niet weten waar ons gesprek anders naar toe zou moeten leiden.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon vragenVraag gewoon of hij zin heeft om een keer iets leuks te doen
Goede tip en ik zal het doen. Thanksquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Protip: post dingen in een quote als je ze niet wil laten quoten
Gewoon vragen
Kut PeZuquote:
Jawel, maar het rare irrationele is dat ik bang ben dat als er nee gezegd wordt het contact ook soort van verbroken wordt. Maar then again, waar leiden onze gesprekken anders naar toe?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:50 schreef PeZu het volgende:
Maar niks met gewoon vragen flipper, mest handige ook toch als je wat wil weten
ja dat bedoel ik. Uiteindeljk moet je wel, weet ook wel, makkelijk gezegdquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawel, maar het rare irrationele is dat ik bang ben dat als er nee gezegd wordt het contact ook soort van verbroken wordt. Maar then again, waar leiden onze gesprekken anders naar toe?maar thanks. Nu kan ik slapen
Je gedraagd je 12quote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:53 schreef DrNick het volgende:
Beetje schreeuwen dat ik naar bed moet.
Pls, ik ben 19.
Gefeliciteerd, dat je maar een grote jongen mag wordenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:53 schreef DrNick het volgende:
Beetje schreeuwen dat ik naar bed moet.
Pls, ik ben 19.
hee, weer een uc hierquote:Op dinsdag 3 maart 2015 08:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, dat je maar een grote jongen mag worden
je kan hem er ook voor niks uit laten tikkenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:44 schreef bondage het volgende:
Ik kan vanmiddag al naar de kaakchirurg om die vervelende verstandskies te laten verwijderenIk blij, begin onderhand genoeg te krijgen van die pijn.
Dat kan maar ik laat er toch liever iemand met verstand van zaken aan werkenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je kan hem er ook voor niks uit laten tikken
Minder pijn enzo. Al gaat de kaakchirurg er ook wel wat moeite mee hebben denk ik. De kies zit op een lastige plek, de andere hebben ze destijds kapot moeten boren om hem te kunnen verwijderen.quote:
Gewoon goed veel blowenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Minder pijn enzo. Al gaat de kaakchirurg er ook wel wat moeite mee hebben denk ik. De kies zit op een lastige plek, de andere hebben ze destijds kapot moeten boren om hem te kunnen verwijderen.
al?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:44 schreef bondage het volgende:
Ik kan vanmiddag al naar de kaakchirurg om die vervelende verstandskies te laten verwijderenIk blij, begin onderhand genoeg te krijgen van die pijn.
Naja, al in de zin van dat ik gisteren naar de tandarts ben geweestquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:44 schreef bondage het volgende:
Kiesje verwijderen stelt niet veel voor hoor, heb er ervaring mee en de vorige keer viel het reuze mee. Ik heb nu weer dezelfde arts, ga er vanuit dat hij het net als vorige keer prima uitvoert.quote:
sucks man, sterkte nog evenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Naja, al in de zin van dat ik gisteren naar de tandarts ben geweest![]()
Het is uit te houden met pijnstillers maar ik heb inmiddels al een paar nachten zeer slecht geslapen. Hopelijk gaat het snel beter als dat ding weg is.
kun je een beetje afleiding vinden?quote:
Dat is geen probleem. Ben gewoon aan het werk en kijk zo nu en dan even op FOK! Heb om 15:00 afspraak dus hoef niet zo heel lang meer te wachten. Is toch altijd weer een beetje afwachten hoe het gaat lopen natuurlijk. Ik zie vooral op tegen de pijn die ik na de ingreep ga hebben, dat is het ergste en viel me de vorige keer behoorlijk tegen. Maar goed, liever even wat meer pijn over een korte periode dan dat ik er last van blijf houden. Moet mijn nachtrust wel hebben.quote:
Ok man goed om te lezen! iig iets en ja dat is minde rmaar als je weet welke verlichting het brengt is het altidj wat makkelijk op te brengen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is geen probleem. Ben gewoon aan het werk en kijk zo nu en dan even op FOK! Heb om 15:00 afspraak dus hoef niet zo heel lang meer te wachten. Is toch altijd weer een beetje afwachten hoe het gaat lopen natuurlijk. Ik zie vooral op tegen de pijn die ik na de ingreep ga hebben, dat is het ergste en viel me de vorige keer behoorlijk tegen. Maar goed, liever even wat meer pijn over een korte periode dan dat ik er last van blijf houden. Moet mijn nachtrust wel hebben.
Ik ga even checken. Thanksquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
Ok man goed om te lezen! iig iets en ja dat is minde rmaar als je weet welke verlichting het brengt is het altidj wat makkelijk op te brengen.
en zoek je afleiding? verbaas je hierover
http://www.boredpanda.com(...)s-lucy-maria-aylmer/
lrven
Op je muil gauw!!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:42 schreef Amarantha het volgende:
Wie komt er even mijn was opruimen? afwassen? boodschappen doen? wiet halen? pakketjes versturen? koken? weer afwassen?
nopequote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:42 schreef Amarantha het volgende:
Wie komt er even mijn was opruimen? afwassen? boodschappen doen? wiet halen? pakketjes versturen? koken? weer afwassen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nopeAh balen. Dan moet ik mij zo maar eens aankleden en zelf beginnen aan de taken. Helaas.. helaas..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Sterktequote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:41 schreef bondage het volgende:
Enige waar ik wel mee zit is dat ik deze keer alleen heen moet. Mijn ex kan helaas niet mee omdat ze vanmiddag moet werken
Giquote:
Hee kind hoe oud ben je gewordenquote:
Doe je dit expressquote:
19quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:27 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Hee kind hoe oud ben je geworden?
You could say she's...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:41 schreef bondage het volgende:
Enige waar ik wel mee zit is dat ik deze keer alleen heen moet. Mijn ex kan helaas niet mee omdat ze vanmiddag moet werken
Ahh mooie leeftijdquote:
Nu heb ik die tune in mijn hoofdquote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
You could say she's...
(•_•)
( •_•)>⌐■-■
(⌐■_■)
... tied up at the moment.
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:31 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Nu heb ik die tune in mijn hoofd!
Zoiets inderdaad.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
You could say she's...
(•_•)
( •_•)>⌐■-■
(⌐■_■)
... tied up at the moment.
Geilquote:
zou danny even vragen voor tandheelkunde forumquote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:43 schreef bondage het volgende:
Ik ga richting ziekenhuis. Zal vanavond even een review posten
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:31 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ahh mooie leeftijd. En doe normaal je bent niet oud
.
Hoinquote:
quote:
quote:
Porkbeansquote:
Bittyquote:
Dat wil ik ook wel.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik gok dat nickjen een grote neger krijgt om zijn vagijn op te rekken
We kunnen hem collectief een verkeerskegel toesturen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik gok dat nickjen een grote neger krijgt om zijn vagijn op te rekken
Leef is goed vandaagquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We kunnen hem collectief een verkeerskegel toesturen.
jij hebt fokker toch al?quote:
Ik leef altijd die goede leef, beetje leren, beetje gamen, beetje FOK! ken jeweetquote:
Is Fokkie geen grote neger danquote:
Goed idee.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We kunnen hem collectief een verkeerskegel toesturen.
Fokker is een of andere blanke tukkerquote:
Moet het per se een neger zijn danquote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:13 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Fokker is een of andere blanke tukker.
Wat ga je als eerste maken? Dibs op een kopie van je piemel!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:13 schreef DeZwabber het volgende:
Bohh, eerste onderdeel 3Dprinter is op de post gegaan.
Soon.
Mijn onderwijsinstelling beschikt ook over een 3D printerquote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:13 schreef DeZwabber het volgende:
Bohh, eerste onderdeel 3Dprinter is op de post gegaan.
Soon.
Neequote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Moet het per se een neger zijn dan
Hmm, een 3D scanner om dingen te kopieren is een interessant volgend project.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:14 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Wat ga je als eerste maken? Dibs op een kopie van je piemel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |