Haha, jezus.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:07 schreef dion_v_k het volgende:
Iemand die weet of er een update is geweest?
Ik start net een nieuwe game en El Ghazi is zowat beter dan Depay![]()
[ afbeelding ]
De meeste stats zijn zo gek nog niet maar in de lucht zou hij Mertesacker nog wel de baas zijn
Dat wordt een vervanger voor de vervanger van de vervanger van de vervanger van Defour halen dan.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het seizoen begon enorm goed, veel overwinningen en zowaar Sigthorsson die goed speelt. Alleen zijn we wel erg afhankelijk van hem.
Hij heeft 27 keer gescoord, de rest van de selectie 36 keer. Vooral Zivkovic is pijnlijk om te zien.
Verder doen veel spelers goed mee, alleen achterin is het weer prijsschieten. Ik moet een degelijke keeper en nog een verdediger zien te vinden.
Insua is al betrouwbaarder dan Boilesen, maar we zijn er nog niet.
Op het middenveld is een crisis aan de gang. Defour raakte geblesseerd en zijn vervanger Klaassen ook. Zijn vervanger Halilovic ook en zijn vervanger Libin ook.
Niemand?quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:02 schreef inZanity het volgende:
Start zojuist FM op, doen m'n graphics het opeens niet meer. Logos, kits , faces die gedownload waren zijn allemaal niet meer zichtbaar, die bij aankoop van het spel er al inzitten wel gewoon. Iemand die weet hoe dit komt, en belangrijker hoe ik het oplos?
Ik heb er een gehaald. Maar er is nu Afrika Cup en hij doet mee.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:32 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat wordt een vervanger voor de vervanger van de vervanger van de vervanger van Defour halen dan.
Had er tot nu toe niet echt op gelet, maar het is inderdaad absurd hoeveel zuid amerikanen en italianen er nu bij nederlandse clubs spelen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:15 schreef Xummon het volgende:
Transfersysteem in FM is echt fucked up.
Niet normaal hoeveel argentijen, italianen en brazilianen er in nederland spelen.
bijna elka club heeft er wel en handje vol onder contract staan
alleen ado al, heeft 9 argentijen en 6 italianen in de selectie, zit slechts 1 nederlander bij het eerste
Komt omdat de Nederlandse researchers de transfervoorkeuren niet instellenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:15 schreef Xummon het volgende:
Transfersysteem in FM is echt fucked up.
Niet normaal hoeveel argentijen, italianen en brazilianen er in nederland spelen.
bijna elka club heeft er wel en handje vol onder contract staan
alleen ado al, heeft 9 argentijen en 6 italianen in de selectie, zit slechts 1 nederlander bij het eerste
que?quote:Op zondag 22 maart 2015 19:35 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Komt omdat de Nederlandse researchers de transfervoorkeuren niet instellen
Ja in de editor onder Nederland.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:57 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
que?
Is dat nog ergens bij te stellen eigenlijk?
Bij mij heeft de tegenstander nog nooit een penalty gemistquote:Op zondag 22 maart 2015 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kutwedstrijd momenteer. Uit tegen Vitesse.
Zij missen in de 4de minuut een strafschop. Ik krijg een rode kaart in de 15de minuut. Mis een strafschop in de 54ste minuut. Scoor wel in de 14de minuut.
In de 67ste minuut, weer een strafschop tegen.Raak dit keer.
Kun je beter afblijven, nu komen er af en toe nog goede spelers naar Nederland.quote:
Herkenbare struggles.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:50 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Bij mij heeft de tegenstander nog nooit een penalty gemist
Kan je eigenlijk ook lopende savegames hiermee bewerken?quote:
Onze vriend Luka?quote:Op maandag 23 maart 2015 00:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Transfervrij Jovic overgenomen van Utrecht.
Goeie spits die ze eerder voor zes miljoen hebben gekocht.
Groot talent Luka ja. Eerst dacht ik er naast gepist te hebben toen Utrecht hem haalde maar nu is het juist een voordeel.quote:
Geen idee of dat het is, maar laat je al je trainingen door je assistent doen? Wellicht dat het daarom niet meer gevraagd wordt.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:03 schreef Alovenac het volgende:
Iemand enig idee hoe het volgende op te lossen is. Ik kreeg altijd de dagen voor de wedstrijd een advies van de assistent qua training (defensieve standaardsituaties, aanvallende standaardsituaties etc.) waar ik op kon trainen in de aanloop na een wedstrijd. Echter krijg ik dit de laatste tijd niet meer, iemand enig idee hoe dit weer aan te zetten is? Vond het altijd wel handig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |