abonnement Unibet Coolblue
pi_150259282
Ik kwam vandaag "AllianzGI Convertible & Income Fund II" tegen en ik vraag me af is dit te goed om waar te zijn? Het dividend ligt rond de 11% per jaar en sinds de oprichting in 2003 is het redelijk stabiel gebleven (gedaald maar de 11% per jaar maakt dit verwaarloosbaar).

Nu kan ik via Yahoo Finance geen up-to-date financial statements meer vinden, de laatste is van 2009. Iemand weet wat hier de oorzaak van is? en misschien wat meer informatie heeft over dit aandeel?
  dinsdag 3 maart 2015 @ 19:43:51 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_150259613
quote:
Zeker qua dividend en de stabiliteit van de aandeelprijs maar wanneer je ziet waar ze zich mee bezighouden. "mortgage pass-through securities and collateralized mortgage obligations on a leveraged basis"
Lijkt me toch risicovol.
pi_150318950
Niemand die hier zijn/haar mening wilt geven?
pi_150379291
Wat doen ze om dat geld te verdienen?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_150379333
If it sounds too good to be true...

Volgend jaar een huiltopic dat je je geld kwijt bent?
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_150380223
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 09:25 schreef Resistor het volgende:
If it sounds too good to be true...

Volgend jaar een huiltopic dat je je geld kwijt bent?
Ik ben niet iemand die zijn geld zomaar ergens instopt. Zeker niet wanneer ik niet precies weet waar ik het instop. Daarom vraag ik het hier.
Echter is Allianz Global investors een redelijk grote en bekende organisatie. Vandaar dat ik het niet gelijk weg geklikt heb.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')