quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
http://www.zity.biz/index.php?mx=forum;ox=display;topic=75742
quote:I definitely have a fetish for the wrinkly skin just above the cleavage on older women. Always have, it's sexy and it's hard not to stare.
Hier wou ik dan ook graag een discussie over beginnen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Over pantoffels gesproken, ik heb laatst echt superfijne gekochtbeste aankoop in tijden
Nee ik heb een soort schapensloffen.quote:
Van die uggs-achtige dingen?quote:
Die stonden op de foto met je strakke broek.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Over pantoffels gesproken, ik heb laatst echt superfijne gekochtbeste aankoop in tijden
Klopt. Heb ze ook voor mijn zusje gekocht, die zei ook al dat het voelde alsof je op wolken loopt.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die stonden op de foto met je strakke broek.
Die zijn wel schattig, warm zeker?quote:
ja heerlijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die zijn wel schattig, warm zeker?
Je hebt nog niks over jouw pantoffels verteld.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:04 schreef Fokker89 het volgende:
Zal alvast nadenken over het volgende topic.
Ik heb geen pantoffels. Ik durf dat nog niet aan.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je hebt nog niks over jouw pantoffels verteld.
Ik ben ook een Purmerendse Oehoe-god.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:08 schreef Uccie het volgende:
Mag ik even zeggen: de Purmerendse Oehoe-god
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:09 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik ben ook een Purmerendse Oehoe-god.
nietquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:09 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik ben ook een Purmerendse Oehoe-god.
Onderwerp komt ook nog. Maar ze lieten er net eentje zien.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Is me niet opgevallen, maar ik luister meer dan dat ik kijk.
Ah nu ja!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Onderwerp komt ook nog. Maar ze lieten er net eentje zien.
Ik ook, ik heb deze in Burgers gezien. Beter kunnen ze ze redden, die panda's is natuurlijk geen redden aan.quote:
Beter begin je zinnen niet met beter.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb deze in Burgers gezien. Beter kunnen ze ze redden, die panda's is natuurlijk geen redden aan.
ohquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beter begin je zinnen niet met beter.
Brrrrrquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:54 schreef Specularium het volgende:
http://www.tvgids.nl/Arie(...)esten/artikel/74811/
.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:40 schreef Specularium het volgende:
Het is nog steeds niet helemaal donker.
Bijna zomer,.
#teamblijegeit
Doe godverdomme eens niet zo blij joh.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:54 schreef Specularium het volgende:
.
Nee ik moet wachten tot die berggeit van je terug is zodat jij allemaal smerige slijmposts kan maken zeker?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Doe godverdomme eens niet zo blij joh.
Dat heb ik al zeker een paar dagen niet gedaan om jouw tere ziel te sparenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee ik moet wachten tot die berggeit van je terug is zodat jij allemaal smerige slijmposts kan maken zeker?
a-pen-aidsquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:54 schreef Specularium het volgende:
.
Omdat ze er steeds niet is.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heb ik al zeker een paar dagen niet gedaan om jouw tere ziel te sparen.
kinky welquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon wel doen ja. Misschien stuur ik nog wel een hete DM.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon wel doen ja. Misschien stuur ik nog wel een hete DM.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Dat kleffe doen we wel gewoon via DMquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat ze er steeds niet is.
Gahahahah!:P
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]Lijkt net op er Whiskas op zijn arm staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
[..]Veritas, wat een diepe jongen is het ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De bokspoppetjes zijn ook erg goed gezet.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Terwijl je dat gewoon elke dag wel verwacht.
Waarom vraag je dat, je ziet toch dat ze slaapt.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
En zeker weer overal doorheen slapen?
Wat zit jij je te bemoeien? Heet jij Marianne ofzo?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat, je ziet toch dat ze slaapt.
Ja toevallig wel ja. Wil je vechten ofzo?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat zit jij je te bemoeien? Heet jij Marianne ofzo?
Kom naar pleintje.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja toevallig wel ja. Wil je vechten ofzo?
[..]Dit is een echte man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ik ben er weer.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
En zeker weer overal doorheen slapen?
Het is ook niet dat jij me wakker maakt.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat, je ziet toch dat ze slaapt.
Ik moet even installeren.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:38 schreef Uccie het volgende:
Oh ik dacht dat we gingen pesten vanavond, wanneer is dat dan?
Ben ik voor niets wakker geworden.
Oh heb ik genoeg pijnstillers op om Arie te kunnen tolereren, heb ik het gemist.quote:
Nederland 3.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:38 schreef Uccie het volgende:
Oh ik dacht dat we gingen pesten vanavond, wanneer is dat dan?
Ben ik voor niets wakker geworden.
Die Ivo is een geile baas hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:40 schreef Uccie het volgende:
Pauw heeft Ivo Opstelten over SM...denk ik gehoord te hebben, ik hoop dat ik het mis heb.
Die film heb ik geen zin in, ik kan niet anderhalf uur opletten.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nederland 3.
Keiharde topshow, nu al. Ik hoorde Babe I'm Gonna Leave You
Ivo in de touwen...ieeeuuwwquote:
Die film duurt geen anderhalf uur toch?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die film heb ik geen zin in, ik kan niet anderhalf uur opletten.
Geen idee, films duren toch meestal anderhalf uurquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die film duurt geen anderhalf uur toch?
Ik ga weer slapen hoorquote:
Ze zeiden dat het een korte film zou zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen idee, films duren toch meestal anderhalf uur
oh ok, dat heb ik allemaal gemist.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze zeiden dat het een korte film zou zijn.
Is een docu.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze zeiden dat het een korte film zou zijn.
Wel als je kerel Ivo Opstelten is.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niks mis met je vriendin in de startkabels hangen.
Dat duurt geen anderhalf uur, toch?quote:
Weet ik veel.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat duurt geen anderhalf uur, toch?
Anders is het me te lang.
ik ga arie cyberpestenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:02 schreef Specularium het volgende:
Elflettering kijkt ook voor Arie, maar dat durft hij niet te zeggen.
ja of via inbelmodemquote:
Geen idee, ik ben al weggezapt.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:05 schreef Specularium het volgende:
Ik val er nu pas in op 3, maar ik snap er geen reet van.
Ze kan niet de computer uitzetten?
Want die kan ook de computer niet uitzetten.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:07 schreef Specularium het volgende:
Marianne zal deze docu wel weer erg herkenbaar vinden.
Dan worden er naaktfoto's verspreid.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:05 schreef Specularium het volgende:
Ik val er nu pas in op 3, maar ik snap er geen reet van.
Ze kan niet de computer uitzetten?
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:09 schreef Mani89 het volgende:
Gaat Arie vanavond ook naaktfoto's verspreiden?
Hopelijk wordt ze ritueel verbrand door een salafist.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is wel een beetje voorspelbaar allemaal.
Hoezo? Word ik ook gecyberpest?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:07 schreef Specularium het volgende:
Marianne zal deze docu wel weer erg herkenbaar vinden.
Zit je ook te wachten op Arie?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoezo? Word ik ook gecyberpest?
Ben wel aan het kijken trouwens, spannend hoor.
We zullen het nooit weten.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik denk dat de hacker gewoon Jennifer is.
Wat was er dan in februari?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:40 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dit voelt als februari.
Krijg ik nu weer een knuffel?
Ze vertelde echt een heel raar en onsamenhangend verhaal, of lag dat aan mij?quote:
Ik snapte het ook niet nee.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze vertelde echt een heel raar en onsamenhangend verhaal, of lag dat aan mij?
Gewoon een ruggengraat kweken.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij FOKkers zijn allemaal cyberpesters.
quote:
Wel lekker met peper zout en tabascoquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tomatensap, stiekem is dit een SPcampagne
Niet op deze wereld mag zijnquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:43 schreef timmmmm het volgende:
Horen jullie dit, jongens? Als we vaak genoeg tegen anonymoussie zeggen dat hij niet op deze wereld mag zijn, luistert hij misschien
Stuk of 20 erin, kleren uit en over 10 jaar zit ik daarquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat wodka erin, bleekselderijstengel en gaan met die banaan
Dat is wel een beetje gemeen van jouquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Die met die pony ziet er wel veel ouder uit dan ze is,
De wereld blijft ook wel draaien zonder jou.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:43 schreef timmmmm het volgende:
Horen jullie dit, jongens? Als we vaak genoeg tegen anonymoussie zeggen dat hij niet op deze wereld mag zijn, luistert hij misschien
Moet ze dat ook weer meedragen in haar rugzakje.quote:
#DWDDquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De wereld blijft ook wel draaien zonder jou.
Zeker 5uur therapiequote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Moet ze dat ook weer meedragen in haar rugzakje.
Slet.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:47 schreef timmmmm het volgende:
Dus eerste/tweede klas, op een jaar of 13/14 goot ze zichzelf al vol om er meerdere jongens overheen te laten?
Ik mag hier nu zeker niks onaardigs over zeggen?
Nee, dat is niet lief blijkbaar.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:47 schreef timmmmm het volgende:
Dus eerste/tweede klas, op een jaar of 13/14 goot ze zichzelf al vol om er meerdere jongens overheen te laten?
Dat zou niet vriendelijk zijn nee.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:47 schreef timmmmm het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:47 schreef timmmmm het volgende:
Hoe zou dat nou komen?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:48 schreef timmmmm het volgende:
Toch wel zonde dat dit nooit bij mij gebeurde
Ik heb wel ooit naaktfoto's van een meisje van 14 op mn mobiel gehad.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:48 schreef timmmmm het volgende:
Toch wel zonde dat dit nooit bij mij gebeurde
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zou niet vriendelijk zijn nee.fixedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit naaktfoto's van een meisje van 14 op mn mobiel gehad.
Nou ja, op je 14de kan je gewoon nog niet de gevolgen van je daden overzien natuurlijkquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:50 schreef Uccie het volgende:
ja duh als je op je 14e naakt voor een webcam gaat staan, vraag je er gewoon om.
Kan er niets meer of minder van maken.
Precies, op je 18e kan dat wel.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:50 schreef Uccie het volgende:
ja duh als je op je 14e naakt voor een webcam gaat staan, vraag je er gewoon om.
Kan er niets meer of minder van maken.
Verloedering van de jeugd #rubberentegelgeneratiequote:
Werden doorgestuurd door een vriend.quote:
De huidige generatie 14-jarige moeten inmiddels genoeg voorbeelden hebben om te weten dat het mis kan gaan. Ik kan me voorstellen dat de generatie tussen ons dat niet zo doorhad...en wij zijn van de analoge rolletjes en de negatieven dus dat risico was sws erg klein.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, op je 14de kan je gewoon nog niet de gevolgen van je daden overzien natuurlijk
Wie is die 'wij' waar je het over hebt?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
De huidige generatie 14-jarige moeten inmiddels genoeg voorbeelden hebben om te weten dat het mis kan gaan. Ik kan me voorstellen dat de generatie tussen ons dat niet zo doorhad...en wij zijn van de analoge rolletjes en de negatieven dus dat risico was sws erg klein.
Oh jij bent een stukje jonger dan ik denk ik.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:55 schreef timmmmm het volgende:
Toen ik nog jong was, in het laatste jaar van de middelbare school, was het moira. Die durfde 3 weken niet meer naar school te gaan, maar het is niet zo dat ze echt gepest werd ofzo, het werd meer heel grappig gevonden. #jeugdtaferelen
Dat benader je verkeerd, jij bent veel ouder dan ik #cyberbullyquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh jij bent een stukje jonger dan ik denk ik.
jij en ikquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wie is die 'wij' waar je het over hebt?
Dat is een feit, daar ga ik niet van in een hoekje liggen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat benader je verkeerd, jij bent veel ouder dan ik #cyberbully
Tim is nog een jonger ventje dan ikquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh jij bent een stukje jonger dan ik denk ik.
Als je zo jong bent vertrouw je iemand gewoon sneller, en doe je eerder iets om leuk gevonden te worden. Bijna iedereen die een relatie heeft stuurt toch wel naaktfoto's naar elkaar, je houdt er dan niet altijd rekening mee dat sommigen daar misbruik van maken.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
De huidige generatie 14-jarige moeten inmiddels genoeg voorbeelden hebben om te weten dat het mis kan gaan. Ik kan me voorstellen dat de generatie tussen ons dat niet zo doorhad...en wij zijn van de analoge rolletjes en de negatieven dus dat risico was sws erg klein.
Moet ik iets gaan zeggen over je tas?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is een feit, daar ga ik niet van in een hoekje liggen.
Probeer nog eens.
Wat is er met mijn tas.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet ik iets gaan zeggen over je tas?
Doe ik ook zonder relatie, naar willekeurige mensen in mijn lijstje.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Bijna iedereen die een relatie heeft stuurt toch wel naaktfoto's naar elkaar,
Mij mag je de volgende keer overslaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe ik ook zonder relatie, naar willekeurige mensen in mijn lijstje.
Nou weet niet, ik denk dat een deel educatie best wel zou helpen, niet bij iedereen maar het lijkt nu wel alsof het iedereen overkomt.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als je zo jong bent vertrouw je iemand gewoon sneller, en doe je eerder iets om leuk gevonden te worden. Bijna iedereen die een relatie heeft stuurt toch wel naaktfoto's naar elkaar, je houdt er dan niet altijd rekening mee dat sommigen daar misbruik van maken.
Einde was een beetje raar.quote:
Bij ons werd er niet echt gepest volgens mij.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:55 schreef timmmmm het volgende:
Toen ik nog jong was, in het laatste jaar van de middelbare school, was het moira. Die durfde 3 weken niet meer naar school te gaan, maar het is niet zo dat ze echt gepest werd ofzo, het werd meer heel grappig gevonden. #jeugdtaferelen
Er zouden ook zomaar beelden van mijn pener kunnen zijn, hij is wel eens op de webcam verschenenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als je zo jong bent vertrouw je iemand gewoon sneller, en doe je eerder iets om leuk gevonden te worden. Bijna iedereen die een relatie heeft stuurt toch wel naaktfoto's naar elkaar, je houdt er dan niet altijd rekening mee dat sommigen daar misbruik van maken.
Jij was die jongen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:59 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Bij ons werd er niet echt gepest volgens mij.
Er was wel 1 jongen die bij voetbal door zijn moeder aangekleed werd. Die moeder was ook de enige die dat deed.
Deze jongen zat bij mij in de klas.
Hij werd niet echt gepest, maar hij had ook niet echt vrienden.
Ja dat wel, dat ouders zich ook bewuster worden van alle risico's.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou weet niet, ik denk dat een deel educatie best wel zou helpen, niet bij iedereen maar het lijkt nu wel alsof het iedereen overkomt.
Terechte klacht.quote:
Die van Koblenko zat er ook niet ver naast.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was gewoon de waarheid, over Halina.
Ik werd eigenlijk niet gepest, maar de meeste mensen moesten me gewoon niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:04 schreef Mani89 het volgende:
Ik werd vroeger altijd gepest omdat ik met t-shirts van de Backstreet Boys rondliep. Maar dat had ik er voor over.
Nu accepteren we je geaardheid gewoon, met je voorliefde voor backstreet boys en je gladde kuitenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:04 schreef Mani89 het volgende:
Ik werd vroeger altijd gepest omdat ik met t-shirts van de Backstreet Boys rondliep. Maar dat had ik er voor over.
Ik heb het eerste seizoen helemaal gekeken,quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:04 schreef timmmmm het volgende:
Ik wil mij met de volgende cyberbullypost graag eens niet tot AliB wenden maar tot de mensen die programma's met hem mogelijk maken
Iedereen die zich verlaagt tot het kijken naar Ali B op volle toeren is de lucht die hij inademt niet waard
Waarom zou je?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Bijna iedereen die een relatie heeft stuurt toch wel naaktfoto's naar elkaar
En ze zagen je gewoon niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik werd eigenlijk niet gepest, maar de meeste mensen moesten me gewoon niet.
Ik had zo'n tupac T-shirt.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:04 schreef Mani89 het volgende:
Bingewatchen met Jan Smit, de zomer voorbij.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:04 schreef timmmmm het volgende:
Ik wil mij met de volgende cyberbullypost graag eens niet tot AliB wenden maar tot de mensen die programma's met hem mogelijk maken
Iedereen die zich verlaagt tot het kijken naar Ali B op volle toeren is de lucht die hij inademt niet waard
Maar gelukkig had je je parkieten nog.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik werd eigenlijk niet gepest, maar de meeste mensen moesten me gewoon niet.
Fijn om in gezelschap te zijn van zulke lieve, ruimdenkende mensen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nu accepteren we je geaardheid gewoon, met je voorliefde voor backstreet boys en je gladde kuiten
De eckte eckte frontpagers kijken nu nieuwsuur, gevolgd door pauwquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:07 schreef LTVDK het volgende:
Straks gewoon Rijdende Rechter, lekker verder met nikszeggende klachten.
Mijn beste vriendin ws nog 5 cm kleiner.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
En ze zagen je gewoon niet.
Gahahahaha!:P
Toen had ik er maar eentje.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar gelukkig had je je parkieten nog.
[..]
Fijn om in gezelschap te zijn van zulke lieve, ruimdenkende mensen.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin ws nog 5 cm kleiner.
Maar wij waren gewoon niet cool of tof ofzo, beetje sukkels. Is weinig veranderd eigenlijk.
Dat nieuws wat daarin langskomt heb ik vandaag al op de FP gezetquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De eckte eckte frontpagers kijken nu nieuwsuur, gevolgd door pauw
Ga je benen eens tondeuzen, er zal een wereld voor je open gaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:09 schreef timmmmm het volgende:
Ik moet mijn hoofd nodig tondeuzen, maar dat vind ik wel zo'n kutwerk he #struggles
Zij is nu 3 cm kleiner, dus ze heeft nog 2 cm bijgehaald.quote:
Jij begint er over, ik dacht dat we nu een heel spannend verhaal zouden krijgen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:14 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Voor als de relatie over is of zo.
Kom op, jij hebt meer fantasie dan mij.
Was eigenlijk weer een slechte grap.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij begint er over, ik dacht dat we nu een heel spannend verhaal zouden krijgen.
Wie is Tess?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:05 schreef Specularium het volgende:
Tess is wel heet ja, Marianne vindt dit ook.
Dat is nogal breed, welk genre heeft je interesse?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:17 schreef timmmmm het volgende:
Ik zoek nog een leuke PCgame, wie weet wat
Jij bent juist heel cool. Hier althans.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin ws nog 5 cm kleiner.
Maar wij waren gewoon niet cool of tof ofzo, beetje sukkels. Is weinig veranderd eigenlijk.
Je hebt toch een PS3?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:17 schreef timmmmm het volgende:
Ik zoek nog een leuke PCgame, wie weet wat
20 jaar geleden niet, maar ik was mijn tijd gewoon vooruitquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jij bent juist heel cool. Hier althans.
Elkaar vermaken als je niet samen bent.quote:
Pittige opmerking dit.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jij bent juist heel cool. Hier althans.
Ik ben vrij flexibel eigenlijk. Het is wel voor op de laptop, dus een shooter of iets grafisch te zwaar gaat niet natuurlijkquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is nogal breed, welk genre heeft je interesse?
Ben je dan een vroegbloeier of juist een laatbloeier?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
20 jaar geleden niet, maar ik was mijn tijd gewoon vooruit
Ik heb laatst erg veel lol gehad met Hitman Absolution. Hier een demo.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben vrij flexibel eigenlijk. Het is wel voor op de laptop, dus een shooter of iets grafisch te zwaar gaat niet natuurlijk
Hoi Johannes, word jij ook gecyberpest?quote:
Nou, misschien, maar ik mag niet lekken he!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoi Johannes, word jij ook gecyberpest?
Dat ligt eraan van welke kant je het benaderd.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ben je dan een vroegbloeier of juist een laatbloeier?
Vind je dat spannend?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Elkaar vermaken als je niet samen bent.
Op jouw leeftijd al moeder van diverse vogels, volgens mij ben je een vroegbloeier.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat ligt eraan van welke kant je het benaderd.
Ik denk dat ik nog in de knop zit.
Goed hoop ik, maar ze zullen niet allemaal een frikandelbroodje kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de arme mensen in Leiden?
Ik doe wel aan cyberpesten.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, misschien, maar ik mag niet lekken he!
Mark Knopfler gaat binnenkort haattweets van jou voorlezen op tv.quote:
hehehequote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mark Knopfler gaat binnenkort haattweets van jou voorlezen op tv.
Vraag maar aan stadskanoal.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van zo'n lieve paella kokende vader kan ik me dat nauwelijks voorstellen.
En wie heb jij tot zelfmoord gedwongen?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:26 schreef YokiKater het volgende:
Ik ging ook eens cyberpesten en toen kreeg ik een ban. Nu ben ik gewoon een lieve jongen.
Zover is het niet gekomen. Hij zit nu in de FOK!crewquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En wie heb jij tot zelfmoord gedwongen?
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:26 schreef YokiKater het volgende:
Ik ging ook eens cyberpesten en toen kreeg ik een ban. Nu ben ik gewoon een lieve jongen.
Heb jij tim lopen pestenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zover is het niet gekomen. Hij zit nu in de FOK!crew
Gelukkig ben jij heel erg matig.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:28 schreef LTVDK het volgende:
Ik doe aan cyberirriteren, voornamelijk richting Specu.
quote:
Nee, Faalexquote:
Toevallig dit ellendige nummer?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij hebben vanavond nog onder het eten van enkele authentieke wraps geluisterd naar MarkGod.
Nou, nu ga ik me afvragen of je niet in een keukenkastje zat want het was inderdaad dat nummer.quote:
Pas maar op, anders roep ik mijn kleffe berggeit erbij hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |