SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
1 dagje doorbijten nog.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:59 schreef Vriezzer het volgende:
Hele dag regen mogen ervaren. Zowel in Weert als in Tilburg.
Flinke knal hier maar leek me nog wel ver weg, echter het dreunde lang door (Hengelo)quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:19 schreef Koelkastje het volgende:
Wow, wat een gerommel in de verte. Geen idee waar precies maar goed te horen in Oldenzaal!
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:20 schreef Syd het volgende:
[..]
Flinke knal hier maar leek me nog wel ver weg, echter het dreunde lang door (Hengelo)
Het onweert in Twente. Genietenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:19 schreef Koelkastje het volgende:
Wow, wat een gerommel in de verte. Geen idee waar precies maar goed te horen in Oldenzaal!
Toch gewoon een laag opgevroren hagel.quote:Op woensdag 4 maart 2015 07:22 schreef pfaf het volgende:
Na die ongelofelijke knallen vannacht lligt er vanochtend ineens sneeuw in Enschede. Terwijl ik de bbq van zondag aan het plannen was. Wat een week..
Heeft Nederland onbewoonde eilanden dan??quote:Op woensdag 4 maart 2015 08:23 schreef qajariaq het volgende:
hoe groot is de kans dat vrijdag mn tentje op een onbewoond eiland plaatsen toch niet een leuke ervaring wordt?
Twee stuks.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:42 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Heeft Nederland onbewoonde eilanden dan??
Een wat makkelijkere versie:quote:Op woensdag 4 maart 2015 08:23 schreef qajariaq het volgende:
edit: Feitelijk snap ik niet hoe ik een pluim moet interpreteren. Is daar ergens uitleg over?
Dank! Dit is inderdaad iets handiger te beoordelen voor de langere termijn.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een wat makkelijkere versie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Alleen qua bewolking er nog niet helemaal uit. Geheel bewolkt als onbewolkt wisselen elkaar af
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |