Ja is het ook, deuntje zal wel gekocht zijn, want als ik me niet vergis is de tekst van het fifa nummer spaans (?)quote:Op woensdag 4 maart 2015 07:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik hoorde vanochtend deze op de radio in de auto.
Het zal misschien wel aan mij liggen, maar dit heeft toch heel veel elementen van die track die in FIFA15 zit? Volgens mij is dat datt nummer van Bang La Decks...
Heb het even opgezocht, want het leek me geen Spaans. Los van de MC die er in het Engels wat doorheen brabbelt, schijnt het Amhaars te zijn. En ook dat moest ik even opzoeken: die taal stamt oorspronkelijk uit de regio Ethiopie-Eritrea. Weer wat geleerd op de vroege ochtendquote:Op woensdag 4 maart 2015 07:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja is het ook, deuntje zal wel gekocht zijn, want als ik me niet vergis is de tekst van het fifa nummer spaans (?)
Dan moet hij wel heel veel geld inleveren.quote:Op woensdag 4 maart 2015 07:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bohh Bertje zegt dat Ibi terug naar PSV moet komen
Ibi
Waar moet ie zoveel gaan verdienen dan? Barca en Olympiakos willen hem toch niet meerquote:Op woensdag 4 maart 2015 07:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan moet hij wel heel veel geld inleveren.
Geen slechte nacht gehad met DSL-deals. Twee Auriers voor 162k en 174k, twee Alvesjes voor 182k en 138k, een SIF Clichy 1185k en een MOTM Eriksen voor 985k. Al zijn de laatste 3 deals minder DSL-achtig, want die prijzen zitten niet heel ver boven de huidge marktprijs, zie ik net.
Ach, er is vast nog wel een Turkse club die hem een riant salaris wil biedenquote:Op woensdag 4 maart 2015 08:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waar moet ie zoveel gaan verdienen dan? Barca en Olympiakos willen hem toch niet meer
Ik kan niet op de webapp want hij laadt niet, echt geweldig
Dat is inderdaad een mooie. SIF Silva wordt ook echt alleen maar duurder en duurderquote:Op woensdag 4 maart 2015 08:11 schreef FCsuarez het volgende:
TIF silva voor 624K is de score van vannacht.
Gisteravond wel een TOTY luiz voor 3971. Was wel een lekkere
hij was 40k goedkoper dan maandag avond.quote:Op woensdag 4 maart 2015 08:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een mooie. SIF Silva wordt ook echt alleen maar duurder en duurder
De moeite nemen om blanco te stemmenquote:Op woensdag 4 maart 2015 08:55 schreef renevandieren het volgende:
Niet stemmen
Doe dan blanco of een kruis door je stembiljet.
Daarom beter een kruis zetten op je stembiljet want dan is die ongeldig.quote:Op woensdag 4 maart 2015 08:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De moeite nemen om blanco te stemmenHet effect van niet gaan stemmen is hetzelfde, en het naar een stemkantoor gaan om vervolgens geen stem in te vullen is zonde van mijn tijd
Die foto bij het artikel op VI.nlquote:Op woensdag 4 maart 2015 08:56 schreef renevandieren het volgende:
Tevens: Mwoehahah lekker voor die Duitsers.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 maart 2015 08:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die foto bij het artikel op VI.nl![]()
![]()
Ga jij niet stemmen?quote:Op woensdag 4 maart 2015 08:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De moeite nemen om blanco te stemmenHet effect van niet gaan stemmen is hetzelfde, en het naar een stemkantoor gaan om vervolgens geen stem in te vullen is zonde van mijn tijd
Ik zeik alleen dat ik de provincie een overbodig bestuursorgaan vind. Nederland is een grote provincie; wat niet op gemeentelijk niveau geregeld kan worden, kan best op landelijk niveau. Ik ken een paar ambtenaren bij de provincie Zuid-Holland, maar die gasten verdienen heel aardig met zich de hele dag bekommeren over een brug die open of dicht staatquote:Op woensdag 4 maart 2015 08:57 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Daarom beter een kruis zetten op je stembiljet want dan is die ongeldig.
Niet gaan zeiken dan als het allemaal zo kut is.
Niet voor die provinciaaltjes nee. Wel bij gemeenteverkiezingen, landelijk, en Europees.quote:
Matig, als je er tegen bent hoe het nu gaat laat dat dan zien door je stem, ipv met sjonnie en anita samen thuis te blijven.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet voor die provinciaaltjes nee. Wel bij gemeenteverkiezingen, landelijk, en Europees.
he ik blijf niet thuisquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Matig, als je er tegen bent hoe het nu gaat laat dat dan zien door je stem, ipv met sjonnie en anita samen thuis te blijven.
Eens. Zat partijen die tegen grote regeringen zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Matig, als je er tegen bent hoe het nu gaat laat dat dan zien door je stem, ipv met sjonnie en anita samen thuis te blijven.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 08:55 schreef renevandieren het volgende:
Niet stemmen
Doe dan blanchito of een kruis door je stembiljet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |