maak daar maar 4 van in belastingparadijs Nederlandquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:23 schreef Kamikazie het volgende:
Die nieuwe bak van Koenigsegg ziet er ook gewoon ongelooflijk geil uit.
Nu nog ergens die 2 miljoen vandaan toveren.
Diegenen die het met het milieu goed voorhebben vinden dat pro IS demonstraties moeten kunnen onder het mom vrijheid van meningsuiting. Die belastingverlaging willen, zijn te veel pro werkgever, en dat vind ik dan ook weer niks. Een stem op Wilders is een stem voor oorlog.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Ik heb geen enkele partij waarvan ik denk: ja, die vind ik nou echt integer, hebben alleen maar goede punten en zullen echt het beste met het volk voor hebben..
Bovendien geloof ik niet dat het heel veel uitmaakt of links of rechts de dienst uit kan maken.
Ze is bijna elke avond wel onlinequote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:44 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Is ze weer bezig?
Ik heb mijn team Boefjee genoemd
Ik zie soms dat ze online is, maar heb het gevoel dat ik nu alles wel gezien hebquote:
Chicks die zo mager zijn dat je hun hele sternum kan zienquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:51 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik zie soms dat ze online is, maar heb het gevoel dat ik nu alles wel gezien hebZe is meer een kermisattractie geworden dan iets waar ik geil van word
als het goed is heb je ze. En Timmy Turner ook. Geen error nu.quote:
Tim86quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
als het goed is heb je ze. En Timmy Turner ook. Geen error nu.
Oke thnxquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze is op zich best goed te doen. Alleen als je 35 voorwerpen per ingang al naar binnen hebt zien gaan, wordt het kolderiek.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:02 schreef Henrys het volgende:
[..]
Chicks die zo mager zijn dat je hun hele sternum kan zien
quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:23 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ze is op zich best goed te doen. Alleen als je 35 voorwerpen per ingang al naar binnen hebt zien gaan, wordt het kolderiek.
Ergste vind ik die chattende mensen op op die camsites, van die vieze rukkers die nog nooit een vrouw aangeraakt hebbenquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:23 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ze is op zich best goed te doen. Alleen als je 35 voorwerpen per ingang al naar binnen hebt zien gaan, wordt het kolderiek.
Op zich is dat niet zo heel erg, alleen ze maken veel spelfouten en het niveau is bedroevend. Chat kun je ook beter uitzetten.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:25 schreef Henrys het volgende:
[..]
[..]
Ergste vind ik die chattende mensen op op die camsites, van die vieze rukkers die nog nooit een vrouw aangeraakt hebben
Precies dit. Daarom stem ik niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:46 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Diegenen die het met het milieu goed voorhebben vinden dat pro IS demonstraties moeten kunnen onder het mom vrijheid van meningsuiting. Die belastingverlaging willen, zijn te veel pro werkgever, en dat vind ik dan ook weer niks. Een stem op Wilders is een stem voor oorlog.
Anders ga ik gewoon voor de ouderenpartij
Plus, heb het al een paar keer met de landelijke verkiezingen meegemaakt, stemde ik voor een partij voor een bepaald verkiezingspunt, werd uitgerekend dat verkiezingspunt bij de coalitie onderhandelingen weggegevenquote:
Wie kan ik beter daar zetten?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:36 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Team A en zonder Khedira want die heeft in deze formatie te veel ruimte in zijn rug wat ie niet kan belopen
De echte democratie, zoals die ooit bedacht is, wordt nergens meer aangehouden. Daar is toch een mooi boek van? Van Plato ofzo?quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:17 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Plus, heb het al een paar keer met de landelijke verkiezingen meegemaakt, stemde ik voor een partij voor een bepaald verkiezingspunt, werd uitgerekend dat verkiezingspunt bij de coalitie onderhandelingen weggegeven![]()
Eigenlijk moet je net als in Amerika hier 1 partij vier jaar de tijd geven om te regeren. Met 3 partijen, die alle 3 een eigen wens hebben, is het onmogelijk om een concrete koers te varen.
Plato zal dat vast wel toen (ergens 3e/4e eeuw v.C.) al bedacht hebben, dat we dat nu niet meer aanhoudenquote:Op woensdag 4 maart 2015 07:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
De echte democratie, zoals die ooit bedacht is, wordt nergens meer aangehouden. Daar is toch een mooi boek van? Van Plato ofzo?
Thanks baasquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |