merk jij nou echt een verschil met die trainingskaartjes?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:50 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Tot nu toe is het experiment met het kunstmatig nabootsen van TOTY di Maria succesvol. Hadden een stuk meer goals moeten zijn ivm disconnects (DS2 modus aan)
[ afbeelding ]
Een verschil van dag en nacht. Die kerel vliegt in plaats van dat hij rent, schiet alles ongelooflijk hard binnenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
merk jij nou echt een verschil met die trainingskaartjes?
Feyenoorders lezen geen Volkskrant.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:30 schreef Kamikazie het volgende:
Feyenoorders hier die het opinie stuk in de VK hebben gelezen? Kon me er wel in vinden
nice. buurmanquote:
Den Haag heeft alleen goede buurtenquote:
Altijd in voor een grapje he die pokerquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Den Haag heeft alleen goede buurten
Wat is de bedoeling dan precies?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:44 schreef dolf1010 het volgende:
Heeft iemand nog een foto van een pack met TIF Robben op PS4?
We willen een vriend in de maling nemen.
google denkquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:44 schreef dolf1010 het volgende:
Heeft iemand nog een foto van een pack met TIF Robben op PS4?
We willen een vriend in de maling nemen.
Gelukt? Zit je op ps4? Dan moet je Tim_Immers maar even adden. Hoef er verder niks voor.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:05 schreef Brute_Egbert het volgende:
Iemand die me even uit de brand kan helpen? Heb transferlijst verhoging nodig 2x level 53 en 83 volgens mij. Aangezien de meeste hier redelijk rijk zijn weet ik niet hoeveel zin het heeft maar kan er eventueel 100k coins tegen overzetten per item. Aangezien ik zelf 35 ben duurt het nog wel ff
Ik kan nog steeds aan niemand iets giftenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gelukt? Zit je op ps4? Dan moet je Tim_Immers maar even adden. Hoef er verder niks voor.
Bij Timmy_Turner lukte het gisteren alleen niet..kreeg steeds een error. Bij anderen lukte het weer wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |