Nou ik heb anders de 14e voor de bus gelegen maar er is niks gekomen, zal wel meevallen dusquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dank. Ik vind jou ook reuze schattig.
vagina with pears is het sjonquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:27 schreef FCsuarez het volgende:
hebben we morgen eigenlijk nog een beetje kans op leuke IFs![]()
Waarom hebben M of D dit nog niet gepost
Rooney, Coutinho.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:32 schreef FCsuarez het volgende:
Silva is nog wel leukrest maar kut, en ribery onbetaalbaar.
Rooney is maar Kut, coutinho als LW mehhhh heb een 41212 BPL team.quote:
quote:
Maak er gewoon zoiets van..quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:36 schreef AntiHero het volgende:
[ afbeelding ]
Ga er dit maar van maken denk ik, alleen de fullbacks zijn voor de chem (en Garay een beetje, alhoewel ik wel een beetje benieuwd ben hoe die speelt).
SIF Dost?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
vagina with pears is het sjon
[ afbeelding ]
Gebruik de Fernando, Costa combo juist in m'n andere skillsquad helaas.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maak er gewoon zoiets van..
[ afbeelding ]
Zet dan Bernard en Taison op die posities.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:38 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Gebruik de Fernando, Costa combo juist in m'n andere skillsquad helaas.
Ja tochquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ach, als je er zelf maar om kunt lachen he Hugh![]()
Boh hopelijk dost met 80 pacequote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
vagina with pears is het sjon
[ afbeelding ]
Jammahquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:38 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Gebruik de Fernando, Costa combo juist in m'n andere skillsquad helaas.
Nee of je überhaupt gaatquote:
Uhm nee. Landelijk altijd, gemeente meestal, maar dit soort meuk: nah.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Nee of je überhaupt gaathet is voor waterschappen en provinciale staten ofzo, dus ik vraag me af of het wel nut heeft om te gaan.
Mwah, de Eerste Kamer is recent toch nog tamelijk belangrijk gebleken. Daar stem je indirect ook voor.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Nee of je überhaupt gaathet is voor waterschappen en provinciale staten ofzo, dus ik vraag me af of het wel nut heeft om te gaan.
Tuurlijk. Alleen jammer dat ik via Stemtinder bij PVDA uitkwam, maar ja..dat moet dan maar.quote:
doe eens een linkje svpquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Alleen jammer dat ik via Stemtinder bij PVDA uitkwam, maar ja..dat moet dan maar.
Welke partij wil legalisering van drugs? Dan stem ik die.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Alleen jammer dat ik via Stemtinder bij PVDA uitkwam, maar ja..dat moet dan maar.
Ja, want dat soort beslissingen worden ook echt op provinciaal niveau genomen ....quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Welke partij wil legalisering van drugs? Dan stem ik die.
Nou en. Onderaan beginnen. Ja, dat zou gemeente zijn, maar we slaan een stapje over.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:38 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Ja, want dat soort beslissingen worden ook echt op provinciaal niveau genomen ....
godver wat een onzinpunten hebben die lui zegquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:41 schreef Dudeweiser het volgende:
volgens Stemwijzer heb ik 53% overeenkomst met Jezus Leeft![]()
![]()
Punt 1 en 2 spreken elkaar volgens mij al volledig tegenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
godver wat een onzinpunten hebben die lui zeg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
D66 en de linkse rakkersquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Welke partij wil legalisering van drugs? Dan stem ik die.
ja dat dacht ik dus ook alquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Punt 1 en 2 spreken elkaar volgens mij al volledig tegen
Nou, jouw stem hebben ze maar vastquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja dat dacht ik dus ook al![]()
Ze willen ook nog eens max 30 km/h in de bebouwde kom en max 50 buiten de bebouwde kom
Drugs is toch ook een uitvinding van onze lieve heer?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
godver wat een onzinpunten hebben die lui zeg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nooit van mijn leven dat ik daar op ga stemmenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou, jouw stem hebben ze maar vast
Is een website gewoon. www.stemtinder.nlquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:56 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
is dit op je telefoon of op internet?
Team 1 want als je teams als team 2 maakt kan je net zo goed H2H doenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:58 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke zouden jullie kiezen
Versie 2 met Gotze ipv Lahm voor iets meer aanvallend vernuft.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:58 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke zouden jullie kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |