Toen ik ging zeiken na zijn kritiek op alevieten overdreef ik weerquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat de reden ook is.. voor zo'n uitspraak gelijk uit functie zetten.
Volgens wie?quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Toen ik ging zeiken na zijn kritiek op alevieten overdreef ik weer
Tell m tell mquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
jij werkt in een chille ruimte om half 9 ofzo , zij in een fabriek om 5:00.
Valla ik had weer zo'n 'dit klopt niet' gevoel toen ik dat schreef maar zit mobiel, geen zin om te editteb en dit is een slowchat. Dus shadap.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omg wendt
Jfm overdrijf niet. Na 2 weken ben je eraan gewend.
Zo jong en zo diep in de shit...quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Volgens wie?
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
Kifache deze turkse chick
Volgens sommigen hier. Dacht Trigger enzo.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Volgens wie?
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
Kifache deze turkse chick
Ik naar kawurma of chicken wingsquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:59 schreef Stimorol- het volgende:
Omg snak al de hele dag naar een kroket
Ik at gisteren een chicken wing bij een sushirestaurant en daar was honing overheenquote:
Welk sushi restaurant is halal dan?quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik at gisteren een chicken wing bij een sushirestaurant en daar was honing overheen
Honing kan wel als marinade voordat je het bakt. Na het bakken er overheen is niet lekker kddquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik at gisteren een chicken wing bij een sushirestaurant en daar was honing overheen
sumo, op de kip.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Welk sushi restaurant is halal dan?
vis is gwn halal hequote:Op woensdag 4 maart 2015 14:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Welk sushi restaurant is halal dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |