met onedrive kan dat wel allemaal toch?quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Net gekeken of je een .docx bestand online kunt bewerken op Dropbox; kan niet.
ik moet bij vodafone blijven want abo verlengingquote:Op woensdag 4 maart 2015 12:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Even goed als S5 of M8 maar veel goedkoper.
Anderzijds dit is ook wel een leuke aanbieding (mits je veel belt):
https://www.studentmobiel(...)=2008160140066888704
Waarom zei hij dat over die schrijver? Niet alleen omdat Koerd toch?quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:35 schreef Stimorol- het volgende:
Die akgunduz van die universiteit uit Rotterdam is echt een hoerezoon.
Wel beschikbaar alleen heb je een uitnodiging nodig. Is zo binnen btw. Kijk op het tweekers forum of oneplus one forum.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Waarom is die Oneplus one niet beschikbaar in NL?
Ben al heftig zoekende.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wel beschikbaar alleen heb je een uitnodiging nodig. Is zo binnen btw. Kijk op het tweekers forum of oneplus one forum.
Succes.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ben al heftig zoekende.
Wat ga jij nu doen zo zonder baan?
Links/koerd en volgens mij nogal veel kritiek geuit op Turkije?quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom zei hij dat over die schrijver? Niet alleen omdat Koerd toch?
Heb je je al ingeschreven?quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Succes.
Binnenkort school en stage dus dat wordt een bijbaantje denk ik. Hopelijk.
Tzzzzzzzz ik stond 1,5 jaar lang om de week/2 weken om 4:30 op.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
#firstworldproblems - Ik ben het niet gewend om in de ochtenden te werken, al jaren niet meer gedaan. nu moet ik er morgen om 7.50 zijn.
nu gaan alle kantoortrutten hier op me bashen
Ik moest ook aan jou denken toen, ineens respect .quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tzzzzzzzz ik stond 1,5 jaar lang om de week/2 weken om 4:30 op.
Succes bby. Je wendt er vanzelf aan.
Waarom niet aan mij? Ik werk veel harder. Zij was vaker aan het fokken/appen dan werkenquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik moest ook aan jou denken toen, ineens respect .
jij werkt in een chille ruimte om half 9 ofzo , zij in een fabriek om 5:00.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom niet aan mij? Ik werk veel harder. Zij was vaker aan het fokken/appen dan werken
Omg wendtquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tzzzzzzzz ik stond 1,5 jaar lang om de week/2 weken om 4:30 op.
Succes bby. Je wendt er vanzelf aan.
Wat de reden ook is.. voor zo'n uitspraak gelijk uit functie zetten.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Links/koerd en volgens mij nogal veel kritiek geuit op Turkije?
Erdoğan vingeren.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:46 schreef zarGon het volgende:
Wat doet Abdullah Gül tegenwoordig eigenlijk?
Valt mee. Soms doen ze de temperatuur heel hoog hier.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
jij werkt in een chille ruimte om half 9 ofzo , zij in een fabriek om 5:00.
Het wend nooit hoorquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omg wendt
Jfm overdrijf niet. Na 2 weken ben je eraan gewend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |