Kapot raar weer ditquote:Op woensdag 4 maart 2015 06:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://m.goeievraag.nl/vraag/149771?from=www
's Ochtends ben ik kapot scherpquote:
OneDrive, gok ik. Zal vast een integratie met Office Online bevatten, waardoor je je bestanden online kunt bewerken.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:54 schreef Che_ het volgende:
Welke is handiger als je veel met Word- en Excelbestanden werkt en wil syncen tussen mobiel en pc:
Dropbox of Onedrive?
En nu tijdelijke actie waar je 1 jaar lang gratis 100gig krijgtquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
OneDrive, gok ik. Zal vast een integratie met Office Online bevatten, waardoor je je bestanden online kunt bewerken.
Verder heb je meer ruimte bij OneDrive. 2 GB versus 15 GB.
Foto's en andere privéshizzle zet ik niet in de cloud. Heb een apparaatje met daarin 3,6 TB. Gewoon alles in eigen beheer.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:10 schreef Stimorol- het volgende:
Onedrive idd. Werkt heel goed.
Hoe bewaren jullie foto's etc?
Ja bende de oyle. Vertrouw het niet zo.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Foto's en andere privéshizzle zet ik niet in de cloud. Heb een apparaatje met daarin 3,6 TB. Gewoon alles in eigen beheer.
Heb een hekel wat dat betreft aan de cloud.
Zelf doe ik dat nooit, maar mijn zus print ze soms wel uit (om een album te maken en zo).quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja bende de oyle. Vertrouw het niet zo.
Print je foto's ook weleens uit?
Heb jij een zus?quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zelf doe ik dat nooit, maar mijn zus print ze soms wel uit (om een album te maken en zo).
dank, dan ga ik voor onedrivequote:Op woensdag 4 maart 2015 10:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
OneDrive, gok ik. Zal vast een integratie met Office Online bevatten, waardoor je je bestanden online kunt bewerken.
Verder heb je meer ruimte bij OneDrive. 2 GB versus 15 GB.
Net gekeken of je een .docx bestand online kunt bewerken op Dropbox; kan niet.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:42 schreef mrstylo het volgende:
the Dropbox app and access your Dropbox directly from the Word, Excel, and PowerPoint apps for iPhone and iPad.
Wachten op de oneplus two en die nemen of anders oneplus one.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Oke ik ga zo kijken welke goedkoper voor me is: de S5 of M8 en dan abo nemen.
huidige poeptelefoon
Welke heb je nu eigenlijk?quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Oke ik ga zo kijken welke goedkoper voor me is: de S5 of M8 en dan abo nemen.
huidige poeptelefoon
Bevalt de OPO?quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:58 schreef Bortecinem het volgende:
http://nypost.com/2015/03(...)tm_medium=SocialFlow
Ik erger mij echt kapot aan de Amerikaanse 'one-drop' rule. 'One is white, the other is black'. Nee.
waarom die?quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Wachten op de oneplus two en die nemen of anders oneplus one.
Even goed als S5 of M8 maar veel goedkoper.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |