gezellig.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Allemaal op FOK!speeddate met elkaar.
dat heet de ontkenningsfasequote:Op woensdag 4 maart 2015 17:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En wat als het niet hebben van een vriendin niet gelijk staat aan een kwellend bestaan dat verwerkt dient te worden?
hoe anders moet je vrouwen aantrekken dan met spierballen?quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:04 schreef NotYou het volgende:
[..]
Verkapt "gebruik steroiden om een vriendin te krijgen"-topic.
Ditquote:Op donderdag 5 maart 2015 03:41 schreef topdeck het volgende:
[..]
Dat is propaganda van typetjes als dikke Bertha met haar kort pittig kapsel
Oh wel fijn dat je weet wanneer je verliefd wordt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:11 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik wil alleen een vriendin als ik echt verliefd ben, anders is een relatie een gevangenis. En dat gebeurt maar eens in de vijf jaar ofzo. En dat is dan niet wederzijds.
Dus ja, ik ga proberen veel te daten.
En anders: #eeuwigvrijgezel!
Eh, wat?quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh wel fijn dat je weet wanneer je verliefd wordt.
"Oh shit, I think I'm going to fall in love again. It's time..."
Nee, maar wel leuk dat je zo pijnlijk blootlegt dat je een dusdanig leeg bestaan hebt dat je niet in staat bent het ook maar enigszins in te kunnen vullen zonder partner in je leven.quote:
Met partner is alles leuker.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, maar wel leuk dat je zo pijnlijk blootlegt dat je een dusdanig leeg bestaan hebt dat je niet in staat bent het ook maar enigszins in te kunnen vullen zonder partner in je leven.
Ik was niet serieus.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Post pics en wie weet krijg je een hele lieve DM van TS.
Mijn oom weet dit, maar hoe het precies werkt weet ik niet. Maar je kunt poolse vrouwen kopenquote:Op donderdag 5 maart 2015 09:00 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Dit
Weet iemand waar je een vriendin kan kopen (nee niet voor 1 nacht). Ik kan er geen vinden.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Alle leuke mannen zijn homo.
#isechtzo
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:34 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Haha, volgens mij heb je mij gewoon nog niet leren kennen.
Maakt mij toch geen hommo?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij hebt mij diep in de friendzone gestopt. Just sayin'.
En terechtquote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij hebt mij diep in de friendzone gestopt. Just sayin'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |