quote:Op maandag 16 maart 2015 01:37 schreef AIKO-DAI-MADOKA-SHINJI-YA het volgende:
[..]
Ben vrij nichterig naar het schijnt.En fan van anime, goh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
Daar zit ik soms serieus over na te denkenquote:Op zondag 15 maart 2015 22:57 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Ga naar het asiel en haal een hond
ohquote:Op maandag 16 maart 2015 13:26 schreef AIKO-DAI-MADOKA-SHINJI-YA het volgende:
[..]
Niet te definiėren. Sorry.
Is goed voor je hoor. Goed gezelschapquote:Op maandag 16 maart 2015 08:41 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Daar zit ik soms serieus over na te denken
Vanwaar diequote:Op maandag 16 maart 2015 08:41 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Daar zit ik soms serieus over na te denken
Ligt eraan of je d'r via d'r ouders koopt of niet. Maar incl. vlucht iets tussen de 500 en de 3000. Ligt er ook aan hoe vaak ze al gebruikt is, schades, etc.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:36 schreef RicDan het volgende:
[..]
In euro's uitgedrukt, wat gaat me zo'n import bruidje kosten dan?
Omdat het dan net lijkt dat ik een hond neem omdat ik geen vriendin kan krijgenquote:Op woensdag 18 maart 2015 03:41 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Vanwaar die?
Honden zijn life en altijd blij als je weer thuiskomt. En als je een leuk exemplaar hebt, kun je dr ook heerlijk mee knuffelen ook
Je bedoelt hont?quote:Op zondag 15 maart 2015 22:57 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Ga naar het asiel en haal een hond
Mwha is toch zielig voor dat beest halve dag alleen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 03:41 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Vanwaar die?
Honden zijn life en altijd blij als je weer thuiskomt. En als je een leuk exemplaar hebt, kun je dr ook heerlijk mee knuffelen ook
+quote:
Twee hondten halen dusquote:Op zondag 22 maart 2015 21:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mwha is toch zielig voor dat beest halve dag alleen.
Je mag je natuurlijk ook zelf laten nemen he? Moet je alleen wel met een voorbinddildo op pad gaan.quote:Op maandag 23 maart 2015 00:56 schreef bechirti het volgende:
Waardoor je toch weer denkt dat je er een moet nemen. Bah bah bah.
Zoek andere vrienden.quote:Op maandag 23 maart 2015 00:56 schreef bechirti het volgende:
Een vriendin willen hebben om het in een samenleving cool is om een vriendin te hebben. Ik zeg je als ik in een kroeg kom dan heb ik zoveel sjans en toch doe ik er niks mee om vervolgens weer uitgelachen te worden. Van kijk hem vrouwen overal om zich heen maar hij doet niks. Maagd! Sukkeltje! Homo!. Waardoor je toch weer denkt dat je er een moet nemen. Bah bah bah.
Daarom dusquote:
Ik wel hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
Offtopic gespuis hier
Ik heb geen vriendin wie wil met mij? Doei gr
Katten zijn tofquote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:27 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik wel hoor
Maar alleen als je van katten houdt
quote:
Ja beetjequote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:50 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik ook.
Ben je een awkward nerdje?
Oeh daar hou ik van.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja beetjeen jij hoe zie jij uit? A/s/l?
En zwangerquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja beetjeen jij hoe zie jij uit? A/s/l?
Is dat jouw poes op je ava? Hihi snap je hem?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:04 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Oeh daar hou ik van.
Wat wil je weten?
22/f/RotterdamEn jij?
Ja dat is mijn poes ja. Ze is soms wel chagrijnig.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Is dat jouw poes op je ava? Hihi snap je hem?
Wat heb je aan![]()
25/m/Den Bosch
Hebben wij nu?
Na een tijdje lijkt het me wel lastigquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Mensen die dat als belemmering zien
Je gaat het toch niet uitmaken he?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:16 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Na een tijdje lijkt het me wel lastig
Dit topic werkt echtquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:14 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja dat is mijn poes ja. Ze is soms wel chagrijnig.
Je bent goedgekeurd, wij hebben nu
Nee hoor, want ik ben niet zwangert. Of ben jij dat?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je gaat het toch niet uitmaken he?![]()
Dankjewel, de bruidsmeisjes/jongetjes pikken we van FOK!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:17 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Dit topic werkt echt.
Gefeliciteerd met je (internet) relatie. Denk aan ons als jullie gaan trouwen.
Nee gekkiequote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:18 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nee hoor, want ik ben niet zwangert. Of ben jij dat?
I know. Gelukkig zie ik er uit als een 100%NL luisterende, SBS6 kijkende roomblanke man met een vrouw die van snuisterijen op de vensterbank houdt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Pas maar op, ze heeft een voorliefde voor indo's.
Zal deze maandag wel even voor je meenemen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
I know. Gelukkig zie ik er uit als een 100%NL luisterende, SBS6 kijkende roomblanke man met een vrouw die van snuisterijen op de vensterbank houdt.
Ik kwam een beetje :$quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zal deze maandag wel even voor je meenemen.
[ afbeelding ]
quote:
Contact is wat minder maar nog wel goed. Dat wel. We doen rustig aan. Maar ben officieel gewoon single dusquote:
Hierquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:49 schreef Pizzapuntje het volgende:
Nog altijd koos chickloos hiero.
Waar zijn die leuke, niet psycho, gay meisjes?
Voor zover ik weet wel.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:00 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
En is deze schone dame ook nog koos chickloos?
Gewoon zelf op haar afstappen, what could possibly go wrong??quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:13 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Klinkt goed, kun je d'r naar dit topic lokquoten?
Bloedneus, tand door de lip, scheur boven oog, schaafwonden, zware hersenschudding?quote:Op zondag 29 maart 2015 11:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon zelf op haar afstappen, what could possibly go wrong??![]()
risico is te proberenquote:Op zondag 29 maart 2015 12:48 schreef en-er-gy het volgende:
[..]
Bloedneus, tand door de lip, scheur boven oog, schaafwonden, zware hersenschudding?
Stuk of vijftien ja? En dan lekker bejaard en verward doen, yeah.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Post hier als je een kat gaat adopteren.
Oh yes.
Verdrietig zijn omdat ik in dit topic moet postenquote:
Ik heb er eentje op schoot nu.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Post hier als je een kat gaat adopteren.
Oh yes.
Hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:13 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hoppa, volgende week een date waarschijnlijk.
Hopelijk mag ik binnenkort in het andere topic posten
Jij bent ook gay?quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:00 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik heb er eentje op schoot nu.
[..]
Hoe doe je dat?Tot nu toe lopen alle vrouwen voor me weg. En komen alleen psycho vrouwen op me af.
Bi. Maar mijn interesse voor vrouwen is groter dan voor mannen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:02 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Jij bent ook gay?
Ik had tot voor kort dus ook alleen maar psycho vrouwen, vandaar dat ik nu zo zenuwachtig ben, omdat dit het 2e normale meisje is wat ik ga daten.
?? Dit vraagt om uitleg.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:03 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Bi. Maar mijn interesse voor vrouwen is groter dan voor mannen.
Sommige vrouwen beginnen te schreeuwen als een speenvarken als ze mij alleen maar zien.
Dat gedeelte snap ik ook niet helemaal, maar het is me weleens overkomen ja.quote:
Lichamelijk of ook voor relaties?quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:03 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Bi. Maar mijn interesse voor vrouwen is groter dan voor mannen.
Sommige vrouwen beginnen te schreeuwen als een speenvarken als ze mij alleen maar zien.
Sowieso lichamelijk, voor relaties ben ik er nog niet helemaal over uit. Heb daar ook geen ervaring mee, dus vandaar.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:31 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Lichamelijk of ook voor relaties?
Haha dit vraagt inderdaad om uitleg, heb je stekeltjes en een tuinbroek?
Oke, ik ben volledig gay, zoen heel soms met een jongen, maar verder dan dat gaat het niet.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:33 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Sowieso lichamelijk, voor relaties ben ik er nog niet helemaal over uit. Heb daar ook geen ervaring mee, dus vandaar.
En nee, geen stiekels en ook geen tuinbroek. Wel een beetje tomboy, maar ik ben nu aan het switchen naar een wat vrouwelijkere stijl
Ik vind zowel mannen als vrouwen fijn. Vrouwen lichamelijk fijner, mannen fijner in de omgang. En als je dat kruist dan krijg je vaak vrouwen met stiekels en een tuinbroek.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:34 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Oke, ik ben volledig gay, zoen heel soms met een jongen, maar verder dan dat gaat het niet.
Haha ik ben ook meer tomboy dan vrouwelijk hoor, geen make-up en jurkjes voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |