Nee, is veel verder.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah zo. Haarlem is wel minder ver reizen of niet?
niets mis mee ouwe reusquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
overheelijke pasta met creme fraiche, azerbeidszjaanse aubergine, tournedos op een bed van gebakken krieltjes, gemarineerde chateaubriand, advocado en pistache nootjes.
heerlijk
vlamtostiquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ook lekker. Simpele ham/kaas versie? *niks mis mee hoor*
Jep.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ook lekker. Simpele ham/kaas versie? *niks mis mee hoor*
Pittigquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er wel lekker uit. Maar is vast te pittig voor mij
neejohquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er wel lekker uit. Maar is vast te pittig voor mij
sinds wanneer moe je afvallen?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sausjes zijn niet goed als je wil afvallen.
Dat is waar. Maar beetje ketchup kan geen kwaad hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nooit een keerquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sinds ik 197 kilo weeg volgens de weegschaal vanmorgen.
Oh wel goed dat ie niet alleen maar thuis zit danquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, je merkt wel dat hij beetje depressief is ja. Maar aan de andere kant lijkt het ook alsof hij weer met andere vrouwen al bezig is. Gaat vaak weg enzohij zegt naar vrienden maar doet hij alijd geheimzinnig over dus. En hij praat sowieso heel weinig dus kan je ook niet echt inschatten
tosti is ook lekkerder zonder sausquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |