Al tijden flink verkouden en vandaag dus ook koorts bij gekregenquote:
oh kut zegquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al tijden flink verkouden en vandaag dus ook koorts bij gekregen
Dankjequote:
Geen zin meer in school, mis mijn ouders opeens heel erg en mn vriend ook.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dankje![]()
Ben je labiel omdat je je vriend mist of wat anders?
Je moet je ouders denk ik ook wat vaker opzoeknquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Geen zin meer in school, mis mijn ouders opeens heel erg en mn vriend ook.
voel me opeens heel alleen zo op mijn kamer
Een keer per week, soms een keer per twee weken.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet je ouders denk ik ook wat vaker opzoeknhoevaak zie je ze nu?
Gemengd.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:53 schreef supersof het volgende:
hoe voelen jullie je nu
ik voel me verdrietig
Ja maar ik ben nu weer thuisquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Huh morgen? Je zat gisteren toch in de trein?
Oh nice! Is dat niet vlakbij je loverquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gemengd.
Ging niet zo lekker op werk vandaag.
Maar ben wel gebeld voor een baan in Haarlem.
Wil je er niet blijven?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gemengd.
Ging niet zo lekker op werk vandaag.
Maar ben wel gebeld voor een baan in Haarlem.
Nee, dat is Zeist.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh nice! Is dat niet vlakbij je lover
Ik zou best willen blijven. Heb geen zekerheid. Ik val slechts in voor iemand waarvan ze niet weten wanneer ze terugkomt.quote:
Zou het wel kut vinden hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:09 schreef Amarantha het volgende:
Ik zie mijn moeder wel 1x per week maar dat is wel vooral omdat zij dat heel graag wilt. Mijn vader zie ik gemiddeld 1x in de 2 weken. Maar ik zou ook wel maandje zonder hun kunnen hoor
Ah zo. Haarlem is wel minder ver reizen of niet?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dat is Zeist.
[..]
Ik zou best willen blijven. Heb geen zekerheid. Ik val slechts in voor iemand waarvan ze niet weten wanneer ze terugkomt.
In Haarlem zou ook invallen zijn.
Hoe gaat het eigenlijk met je vader? Is hij nog erg down door het overlijden van zijn vriendin?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou het wel kut vinden hoor
Woon bij m'n pa en zie m'n ma paar keer per week normaal gesproken.
Je krijgt zo snel een afstandelijke band als je elkaar zo lang niet ziet denk ik
pasta met gehaktballetjes saus jummiequote:
overheelijke pasta met creme fraiche, azerbeidszjaanse aubergine, tournedos op een bed van gebakken krieltjes, gemarineerde chateaubriand, advocado en pistache nootjes.quote:
Nou, je merkt wel dat hij beetje depressief is ja. Maar aan de andere kant lijkt het ook alsof hij weer met andere vrouwen al bezig is. Gaat vaak weg enzoquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met je vader? Is hij nog erg down door het overlijden van zijn vriendin?
Whut.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
overheelijke pasta met creme fraiche, azerbeidszjaanse aubergine, tournedos op een bed van gebakken krieltjes, gemarineerde chateaubriand, advocado en pistache nootjes.
heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |