Volgens jou was dat Nelom?quote:
Jij gaat er over door.quote:
Nee absoluut niet. Vond heel Feyenoord zwak eigenlijk, op Kuijt na. Maar vond Veijnovic er echt niet boven uit steken. Vooral de wedstrijd hiervoor tegen die Grieken was hij helemaal dramatisch.quote:
Als jij een discussie start ga ik daar natuurlijk graag op in.quote:
En ik ga er graag over door. Tegen die Grieken was hij inderdaad dramatisch. Maar dat krijg je als je een onervaren trainer hebt die nog het een en ander aan het proberen is. Toen speelde Feyenoord met de punt naar achter(quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee absoluut niet. Vond heel Feyenoord zwak eigenlijk, op Kuijt na. Maar vond Veijnovic er echt niet boven uit steken. Vooral de wedstrijd hiervoor tegen die Grieken was hij helemaal dramatisch.
[..]
Als jij een discussie start ga ik daar natuurlijk graag op in.
Ik ga hem nauwlettend in de gaten houden.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:06 schreef satecl het volgende:
[..]
En ik ga er graag over door. Tegen die Grieken was hij inderdaad dramatisch. Maar dat krijg je als je een onervaren trainer hebt die nog het een en ander aan het proberen is. Toen speelde Feyenoord met de punt naar achter(). Gelukkig zijn ze daar weer snel van af gestapt. Blijf op Vejinovic letten en je komt er snel achter dat ik (weer) gelijk heb.
quote:FC Twente moet Tapia even missen
FC Twente moet Renato Tapia even missen. De Peruaanse international viel zaterdag in de competitiewedstrijd tegen Ajax (2-2) halverwege de eerste helft geblesseerd uit. Medisch onderzoek bracht een lichte spierbeschadiging in het bovenbeen aan het licht. Hoe lang de veelzijdige middenvelder uitgeschakeld is, kon Twente niet zeggen. 'We gaan hard met hem aan de slag', zei een woordvoerder dinsdag.
Interim-trainer René Hake nam de schuld op zich voor het uitvallen van Tapia. De Peruaan was pas net terug van twee interlands, kampte met een jetlag en had eigenlijk rust nodig. Hake besloot hem toch in de defensie op te stellen, met een blessure als resultaat.
FC Twente speelt zaterdag tegen SC Cambuur, gezien de ranglijst bijna een 'degradatiekraker'. FC Twente staat zestiende met twee punten, Cambuur heeft pas één punt en is de nummer zeventien.
Aiiiquote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:06 schreef satecl het volgende:
[..]
En ik ga er graag over door. Tegen die Grieken was hij inderdaad dramatisch. Maar dat krijg je als je een onervaren trainer hebt die nog het een en ander aan het proberen is. Toen speelde Feyenoord met de punt naar achter(). Gelukkig zijn ze daar weer snel van af gestapt. Blijf op Vejinovic letten en je komt er snel achter dat ik (weer) gelijk heb.
Ik las het net. Erg pijnlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Jij zegt doen?quote:Op zaterdag 19 december 2015 10:14 schreef Cavaliers het volgende:
Tapia wordt een held in Rotterdam. Wel eentje die heel goed kan voetballen.
quote:
twitter:MikosGouka twitterde op woensdag 20-01-2016 om 09:24:50Feyenoord gaat zometeen Lex Immers verhuren en zet dan alles op alles om Renato Tapia op te halen bij FC Twente. #Feyenoord reageer retweet
Ik blijf er op letten.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:06 schreef satecl het volgende:
Blijf op Vejinovic letten en je komt er snel achter dat ik (weer) gelijk heb.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dan mogen ze flink dokken voor onze international.
Ik snap de Tapia hype ook niet zo goed.quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:10 schreef Sked het volgende:
Het zou toch wel hilarisch zijn als Feyenoord nu weer een middelmatige speler koopt voor een paar miljoen
De beste aap mist ook wel eens een tak.quote:
quote:Renato Tapia voor 2,4 miljoen naar Feyenoord
Renato Tapia gaat naar Feyenoord. De deal wordt dinsdag bekend gemaakt. De Peruviaans international zal waarschijnlijk voor 4,5 jaar tekenen in Rotterdam. De 20-jarige verdediger annex middenvelder gaat 2,4 miljoen euro kosten voor Feyenoord. Bij Twente kwam hij in 2 seizoenen tot 31 wedstrijden.
Tapia is de eerste naam die je invult op het wedstrijdformulier.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Voor wie moet hij gaan spelen?
Feyenoordquote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Voor wie moet hij gaan spelen?
Tapia is sowieso de eerste naam waar ik aan denk als ik wakker word.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Tapia is de eerste naam die je invult op het wedstrijdformulier.
Opstapje naar Reaal Madridquote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Eigenlijk is deze stap nog te min voor De Taap, vind je ook niet?
2,5 miljoen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dan mogen ze flink dokken voor onze international.
Da's iig meer dan het eerste bod.quote:
Ja, daar zullen ze bij Feyenoord niet op gerekend hebben.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's iig meer dan het eerste bod.
Keihard zakendoen, jatog.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daar zullen ze bij Feyenoord niet op gerekend hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |