Interessant maar kun je de link plaatsen? Zo kunnen we de google kaarten niet controleren bvdquote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:28 schreef StaceySinger het volgende:
in jan 2014 maakte rcastillo_m een een foto
wat is dat voor een boorinstallatie ?
[ afbeelding ]
genomen op deze plek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
als je GE pro hebt > ff zelf opzoekenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:34 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Interessant maar kun je de link plaatsen? Zo kunnen we de doodle kaarten niet controleren bvd
Wat is het probleem om de link te plaatsen?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:36 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
als je GE pro hebt > ff zelf opzoeken
ik heb er een screenshot van gemaakt
hier is hetquote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:37 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Wat is het probleem om de link te plaatsen?
Ja oke maar ik wil graag bewijs dat de foto bij die locatie hoortquote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:37 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
hier is het
9° 7'12.99"N 82°30'4.77"W
PPPFFF >dan ga je naar die coördinaten en dan zie je hetquote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:38 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ja oke maar ik wil graag bewijs dat de foto bij die locatie hoort
Heb ik gedaan en zie niks pffff, hier kunnen we niets mee jammerquote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:39 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
PPPFFF >dan ga je naar die coördinaten en dan zie je het
je ziet hier een witte cirkel met een wandelaar erinquote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:41 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Heb ik gedaan en zie niks pffff, hier kunnen we niets mee jammer
Als je de link plaatst kunnen we zien dat de foto idd bij de locatie hoort, zo weten we dat niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:42 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
je ziet hier een witte cirkel met een wandelaar erin
daar is die foto genomen
[ afbeelding ]
je moet in GE gallery aanklikken dan zie je dit WIKILOCquote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:44 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Als je de link plaatst kunnen we zien dat de foto idd bij de locatie hoort, zo weten we dat niet.
Ja allemaal heel interessant maar als je hier een dergelijk belangrijk bericht post, zorg dan dat we kunnen checken dat het klopt. Als die site gevonden hebt kun je toch gewoon de link plaatsen ik snap het probleem niet?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:46 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
je moet in GE gallery aanklikken dan zie je dit WIKILOC
[ afbeelding ]
Alsjeblieftquote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:44 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Als je de link plaatst kunnen we zien dat de foto idd bij de locatie hoort, zo weten we dat niet.
Alles wat ik post kloptquote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:49 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ja allemaal heel interessant maar als je hier een dergelijk belangrijk bericht post, zorg dan dat we kunnen checken dat het klopt. Als die site gevonden hebt kun je toch gewoon de link plaatsen ik snap het probleem niet?
juist ,quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:43 schreef ootjekatootje het volgende:
Hoe sjouwen ze alle spullen toch die rimboe in?
Ok danK!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:50 schreef agter het volgende:
[..]
Alsjeblieft
http://nl.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=5913975
Bij de foto staat dat hij in Punta Blanca genomen is, dat is een heel eind verder noordelijk dan het gebied van de vondstenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:59 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
juist ,
Blijkbaar kan je daar met een boot komen
waar ik woon gaat je geen moer aanquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:13 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Nee hoor je woont ook niet in Boquete zoals je eerder beweerde
Je zei zelf dat je in Boquete woonde daar vroeg niemand naar. Je zei het omdat je geen link van je bronnen wilde plaatsen maar wel gelijk moest hebgen omdat je daar woondequote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:16 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
waar ik woon gaat je geen moer aan
nog nooit heb ik beweerd dat ik in Boquete woon
post de link +screenshot maar waar ik zeg dat ik in Boquete woonquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:18 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Je zei zelf dat je in Boquete woonde daar vroeg niemand naar. Je zei het omdat je geen link van je bronnen wilde plaatsen maar wel gelijk moest hebgen omdat je daar woonde
Waarom heb je een usernaam van iemand uit Boquete aangenomen?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:21 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
post de link +screenshot maar waar ik zeg dat ik in Boquete woon
als je dat niet kan dan plz ophouden met je gezwam
goed lezen & met bewijzen komenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:23 schreef Grijzemassa het volgende:
post de link +screenshot maar waar ik zeg dat ik in Boquete woon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |