abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin maandag 2 maart 2015 @ 19:05:16 #1
35723 crew  GGMM
pi_150224217

quote:
Bas Dost gaat de wereld over
Bas Dost blijft de doelpunten uit zijn mouw schudden en dat valt op. Op Twitter kwam de naam van de 25-jarige spits van VfL Wolfsburg zo vaak voorbij dat hij zelfs wereldwijd trending topic werd.

Dost maakte in het Bundesliga-duel met Werder Bremen eigenhandig een 3-2 achterstand van zijn Duitse werkgever ongedaan. Dost scoorde in de 48e en 51e minuut. Beide keren verzorgde assistkoning Kevin de Bruyne de voorbereiding.

In twaalf competitieduels scoorde de oud-spits van sc Heerenveen en Heracles Almelo dit seizoen al dertien keer. Dost trof in zijn laatste zeven officiële duels twaalf keer doel voor Wolfsburg.

Onder andere dankzij de scoringsdrift van de aanvaller uit Deventer staat Wolfsburg tweede in de Bundesliga
quote:
Dost rijgt records aaneen met doelpuntenregen
De prestaties van Bas Dost bij VfL Wolfsburg grenzen aan het waanzinnige. Zondag tegen Werder Bremen (3-5) maakte hij zijn tiende en elfde competitiedoelpunt van 2015, waardoor hij opnieuw een aantal records verbrak.

Voor die elf goals had Dost slechts zes wedstrijden nodig. Het gebeurde in de historie van de Bundesliga nog nooit dat een speler na de eerste zes competitieduels in de Rückrunde al dubbele cijfers behaalde. In de laatste drie duels alleen maakte Dost liefst acht goals; dat presteerde geen enkele andere speler in de historie van de Bundesliga.

Met zijn imponerende productie laat Dost zelfs de Europese topscorer Cristiano Ronaldo achter zich. De Portugees van Real Madrid heeft gemiddeld 64 minuten voor een doelpunt nodig, terwijl de Deventer doelpuntenmachine in Duitse dienst elke 63 minuten scoort.

Met de doelpuntrijke triomf op Werder evenaarde Wolfsburg overigens een clubrecord, want de Volkswagenclub is nu al elf duels ongeslagen (acht zeges, drie gelijke spelen). Met zestien punten sinds de jaarwisseling is Wolfsburg de meest succesvolle Duitse club in 2015.

Door de treffers van Dost behoort de nummer twee van de Bundesliga qua doelpunten sinds de jaarwisseling overigens tot de Europese top. Van de clubs uit de grote vijf competities maakten alleen Barcelona (29) en Bayern München (22) meer goals dan Wolfsburg (20).

Wat een fenomeen _O_

Poll: Bas Dost moet geselecteerd worden voor het Nederlands elftal
Ja, doen.
Nee, dat is overdreven
Tussenstand:

[ Bericht 4% gewijzigd door GGMM op 02-03-2015 20:17:28 ]
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_150224705
Held! Mooi topic GGMM _O_
Zonder wrijving geen glans
  Forum Admin maandag 2 maart 2015 @ 19:59:22 #4
35723 crew  GGMM
pi_150226728
quote:
Weet ik, maar daar valt niet meer in te posten.
http://puu.sh/gjyRT/50a9a8541f.png
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin maandag 2 maart 2015 @ 20:12:42 #5
35723 crew  GGMM
pi_150227293
Hoe dan ook, eind deze maand is er weer interlandvoetbal.
Van Persie en vooral Huntelaar doen het niet echt goed bij hun club. Zijn ook beide geblesseerd momenteel, al weet ik niet voor hoelang.. Ben benieuwd of hij geselecteerd wordt. :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 2 maart 2015 @ 21:07:41 #6
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_150230252
Ik moet hier gepost hebben

#BasDostInOranje
graag op anoniem
  maandag 2 maart 2015 @ 21:07:59 #7
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_150230263
BasDost met The Hunter in de spits. _O_
wooblabalurg
pi_150230360
Mooi topic _O_

itt de topics van jordi posten hier ook andere mensen :)
pi_150230393
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 20:12 schreef GGMM het volgende:
Hoe dan ook, eind deze maand is er weer interlandvoetbal.
Van Persie en vooral Huntelaar doen het niet echt goed bij hun club. Zijn ook beide geblesseerd momenteel, al weet ik niet voor hoelang.. Ben benieuwd of hij geselecteerd wordt. :)
Huntelaar zag ik zaterdag nog spelen dus die zal wel weer fit zijn. Weet niet of die 2 samen kunnen spelen (zou zomaar eens niet kunnen) maar aangezien Van Perziek is mag Dost het van mij samen met Huntelaar gaan doen
pi_150230426
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:11 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Huntelaar zag ik zaterdag nog spelen dus die zal wel weer fit zijn. Weet niet of die 2 samen kunnen spelen (zou zomaar eens niet kunnen) maar aangezien Van Perziek is mag Dost het van mij samen met Huntelaar gaan doen
Huntelaar verliet het veld met een blessure toch?
Zonder wrijving geen glans
pi_150230464
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Huntelaar verliet het veld met een blessure toch?
Zou kunnen.. ik heb niet de hele wedstrijd gezien. Dan moet Bassie het maar doen.. Alle ballen op Bassie _O_
  dinsdag 3 maart 2015 @ 14:16:37 #12
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_150248313
Benieuwd of hij het zonder Kevin de Bruyne ook zou kunnen doen.
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_150248432
Ja, oranje.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 14:52:41 #14
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_150249435
Waarom zou je Huntelaar erbij willen hebben? Gewoon Memphis, Bas Dost en Robben en de rest kun je zelf invullen. Als je nog iemand voorin zet krijgt diegene toch niet de bal dus wat voor nut heeft het nou?
graag op anoniem
pi_150249663
Sowieso een kans geven. RVP valt toch continu tegen in Oranje en Huntelaar is niet in vorm. Ben overigens wel benieuwd of hij het goed zal doen aangezien hij veel minder voorzetten zal krijgen dan bij Wolfsburg. Hij is toch een type spits die juist voorzetten nodig heeft.
pi_150249937
quote:
12s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 14:16 schreef misteriks het volgende:
Snel naturaliseren die gast!
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_150251021
quote:
12s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 14:16 schreef misteriks het volgende:
Eens. Het loopt nu geweldig, maar het blijft een speler die van anderen afhankelijk is. Volgend jaar in de CL gaan we ervan genieten :9~

Enige Heraclied die succesvol is geworden trouwens _O_
pi_150252151
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:41 schreef hafcfan het volgende:

[..]

En Folkert Velten dan? :{w
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_150252209
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 16:13 schreef Hallojo het volgende:

[..]

En Folkert Velten dan? :{w
Buiten Almelo en de wedstrijden op zaterdag ;(
  Moderator dinsdag 3 maart 2015 @ 16:19:23 #20
138438 crew  Pizzakoppo
pi_150252366
Ik vind dat je goed kunt merken dat hij vroeger in een Ajax pyjama sliep. :)
pi_150285312
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:41 schreef hafcfan het volgende:

[..]

FC Emmen
  woensdag 4 maart 2015 @ 15:54:43 #22
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_150285397
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 14:59 schreef Wouterw17 het volgende:
Sowieso een kans geven. RVP valt toch continu tegen in Oranje en Huntelaar is niet in vorm. Ben overigens wel benieuwd of hij het goed zal doen aangezien hij veel minder voorzetten zal krijgen dan bij Wolfsburg. Hij is toch een type spits die juist voorzetten nodig heeft.
We hebben Willems en vdWiel, die kunnen een aardig voorzetje geven.
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
  Forum Admin vrijdag 6 maart 2015 @ 14:08:41 #23
35723 crew  GGMM
pi_150351242
quote:
Eretitel voor Dost in Duitsland
Bas Dost (25) is in Duitsland verkozen tot speler van de maand. De VfL Wolfsburg-aanvaller was dit seizoen in elke 63 minuten goed voor gemiddeld één doelpunt, een all-time record in de Bundesliga. In februari was hij in 4 duels 7 keer trefzeker.

Zelfs wereldsterren Cristiano Ronaldo en Lionel Messi kunnen op dit moment niet tippen aan de scoringsdrift van Dost.

Dost heeft zich met zijn uitstekende doelpuntenmoyenne diverse bijnamen verschaft. Zo wordt hij inmiddels Bum-Bum-Bas, Dost the Destroyer en 'Plattfuß-Bomber' genoemd.
Speler van de maand.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_150352546
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 14:52 schreef KingRoland het volgende:
Waarom zou je Huntelaar erbij willen hebben? Gewoon Memphis, Bas Dost en Robben en de rest kun je zelf invullen. Als je nog iemand voorin zet krijgt diegene toch niet de bal dus wat voor nut heeft het nou?
Twee individualisten op de flanken :') Wat moet Dost in het centrum doen dan. Die krijgt geen voorzet
  Trouwste user 2022 vrijdag 6 maart 2015 @ 14:44:20 #25
7889 tong80
Spleenheup
pi_150352662
De populariteit van Bas Dost bereikt in Duitsland ongekende hoogten. Enkele maanden terug was de lange spits niet eens basisspeler bij VfL Wolfsburg, maar na 13 goals in 12 duels ziet de wereld er heel anders uit. En is Dost opeens rapper.

Op de maat van het bij onze Oosterburen populaire 'Türlich, türlich' van het illustere duo Jan Delay & Das Bo mocht Plattfuß-bomber Dost voor een tv-programma van Sky Sports zijn eigen nummer inzingen. ,,Wir brauchen Bas, Bas. Wir brauchen Bas!'', rapt de goalgetter uit Deventer. Oftewel: we hebben Bas nodig. De donkere zonnebril en de snelle handgebaren van Dost maken het helemaal af.

De spits wacht met spanning op de voorselectie van Oranje die Guus Hiddink volgende week bekend gaat maken. Het moet gek lopen wil de 25 jaar oude en 1.98 meter lange spits later deze maand niet zijn interlanddebuut maken.

Dost werd vandaag uitgeroepen tot beste speler van de Bundesliga in de maand februari. Hij bleef Arjen Robben nipt voor.

:D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_150352718
Waar was je met je topic toen hij nog bij heerenveen speelde? Typisch Weer dit, lijkt het scoutingssysteem van Ajax wel.
  Forum Admin vrijdag 6 maart 2015 @ 14:46:39 #27
35723 crew  GGMM
pi_150352751
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 14:45 schreef nickhguitar het volgende:
Waar was je met je topic toen hij nog bij heerenveen speelde?
Toen was iemand anders me voor ;(
VBL / Het Bas Dost Topic: Ongepolijst, maar zeer talentvol
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Trouwste user 2022 vrijdag 6 maart 2015 @ 14:50:03 #28
7889 tong80
Spleenheup
pi_150352874
Ajax er weer onnodig bijslepen. _O_ :D

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_150352926
Sowieso een kans geven. Los van de hele Huntelaar / Van Persie alternatieven discussie: Dost is 26 en heeft nog 6 jaar te gaan. Huntelaar en Van Persie zijn 31. We hebben vrijwel 0 topspitsen achter hun opkomend momenteel, dus of dit nou een uitschieter van een paar maanden is of niet; kans geven.
pi_150352943
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 14:50 schreef tong80 het volgende:
Ajax er weer onnodig bijslepen. _O_ :D

Bas Dost sliep vroeger in een Ajax pyjama.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 15:08:56 #31
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_150353591
Bas Dost stijgt gewoon boven zichzelf uit.
Oh.
  Trouwste user 2022 vrijdag 6 maart 2015 @ 15:36:04 #32
7889 tong80
Spleenheup
pi_150354542
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 14:51 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Bas Dost sliep vroeger in een Ajax pyjama.
_O_

vrijdag 6 maart 2015 @ 15:37:05 #33
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_150354574
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 14:41 schreef Vermecelli het volgende:

[..]

Twee individualisten op de flanken :') Wat moet Dost in het centrum doen dan. Die krijgt geen voorzet
Ja want Robben geeft nooit een assist en gaat nu altijd voor eigen glorie _O- _O- _O-

Meer naar Bayern kijken dat gaat je nog goed doen :)

Dit is trouwens een uitnodiging.

[ Bericht 1% gewijzigd door KingRoland op 06-03-2015 15:45:42 ]
graag op anoniem
pi_150354664
Inderdaad, zie Robben vaak zelfs afgeven als ie zelf kan scoren. Het zit 'm in z'n hogesnelheidsacties dat ie zelf doorgaat, dat hoort een beetje bij de actie. Maar pure individualist is het niet.
pi_150354797
We hebben bij het Nederlands elftal geen speler als De Bruyne, die Dost constant van goede voorzetten voorziet. Aan de andere kant, hij doet het sowieso beter dan Van Persie.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 19:55:32 #36
215192 iPat
pi_150363795
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 15:42 schreef Kopsterk het volgende:
We hebben bij het Nederlands elftal geen speler als De Bruyne, die Dost constant van goede voorzetten voorziet. Aan de andere kant, hij doet het sowieso beter dan Van Persie.
Met zijn 1.96 is het ook een prima aanspeelpunt in de lucht, en als je dan nog de snelle en beweeglijke Robben naast je hebt...
It's never over..
It's never over..
  Trouwste user 2022 vrijdag 6 maart 2015 @ 21:03:02 #37
7889 tong80
Spleenheup
pi_150367137
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 15:42 schreef Kopsterk het volgende:
De Bruyne :? :D

vrijdag 6 maart 2015 @ 21:48:07 #38
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 maart 2015 @ 10:03:33 #39
7889 tong80
Spleenheup
pi_150379779
Het had niet veel gescheeld of Bas Dost had dit seizoen in De Kuip gevoetbald. ,,Ik wilde wel naar Feyenoord'', zegt de 25-jarige spits. ,,Maar ik heb het idee dat Wolfsburg mij nooit echt heeft willen laten gaan. Simpelweg omdat ze wisten dat ik kan wat ik nu laat zien.''

Dost is bij VfL Wolfsburg bezig aan een geweldige reeks. Sinds de jaarwisseling scoorde hij al 13 keer. Voor Nederlandse clubs is hij tegenwoordig niet meer te betalen, maar afgelopen zomer zat hij nog met Feyenoords technisch directeur Martin van Geel en trainer Fred Rutten om de tafel toen hij in Zeist revalideerde van een enkeloperatie.

,,Voor dat gesprek had ik er helemaal geen oren naar, maar daarna had ik er hartstikke veel zin in. Dat het niet doorging, was in eerste instantie een geldkwestie. Wolfsburg wilde me niet verhuren, dus moest Feyenoord me kopen. Wat ook meespeelde was dat ik terugkwam van een blessure en ervan overtuigd was dat ik hier nog kon slagen.''

Omdat er met Wolfsburg-directeur Klaus Allofs niet viel te onderhandelen, hoefde Dost de knoop zelf niet door te hakken. ,,Maar als Allofs had gezegd 'je mag hem hebben'', dan had ik bij Feyenoord gespeeld. Deze winter is het contact met Feyenoord verwaterd. Het had het ook geen zin meer, omdat ze wisten dat ik hier zou gaan spelen.''

Trouwste user 2022 donderdag 12 maart 2015 @ 09:28:48 #40
7889 tong80
Spleenheup
pi_150556992
Bas Dost (VfL Wolfsburg) is opgenomen
in de voorlopige Oranje-selectie voor
het EK-kwalificatieduel met Turkije op
28 maart in Amsterdam en het oefenduel
met Spanje,drie dagen later.

Ook Eljero Elia (Southampton) is door
bondscoach Guus Hiddink uitgenodigd.De
geblesseerde captain Robin van Persie
(Manchester United) ontbreekt op de
lijst.De definitieve selectie wordt op
19 maart bekendgemaakt.

Dost,die sinds de winterstop aan de
lopende band scoort,zat onder Louis van
Gaal al enkele keren bij de selectie,
maar debuteerde niet.Elia speelde zijn
laatste interland in 2012.

pi_150558342
Wat ik niet begrijp he: op basis waarvan word Bas Dost geselecteerd? Omdat de man nu toevallig een paar keer achter elkaar scoort? laat hem eerst maar eens een dragende speler met verantwoording en met de juiste beslissingen worden voordat hij in het Oranje gestoken word want dat hij nu achter elkaar scoort is geen garantie voor de toekomst dat hij met het niveau van dit oranje mee kan.

Hier in dit land word veels te opportunistisch gedacht over voetballers. Scoren ze een paar keer worden ze direct de hemel in geprezen.

het kwartje bij Dost valt nu even de goede kant op, over een week is het weer kommer en kwel en zit ie weer op de bank of tribune
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis
pi_150558409
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 10:28 schreef JenHermes het volgende:
Wat ik niet begrijp he: op basis waarvan word Bas Dost geselecteerd? Omdat de man nu toevallig een paar keer achter elkaar scoort? laat hem eerst maar eens een dragende speler met verantwoording en met de juiste beslissingen worden voordat hij in het Oranje gestoken word want dat hij nu achter elkaar scoort is geen garantie voor de toekomst dat hij met het niveau van dit oranje mee kan.

Hier in dit land word veels te opportunistisch gedacht over voetballers. Scoren ze een paar keer worden ze direct de hemel in geprezen.

het kwartje bij Dost valt nu even de goede kant op, over een week is het weer kommer en kwel en zit ie weer op de bank of tribune
ok
* Verwijderd *
  donderdag 12 maart 2015 @ 10:50:05 #43
215192 iPat
pi_150558722
quote:

Frank Demouge dus oproepen?
It's never over..
It's never over..
  donderdag 12 maart 2015 @ 11:11:56 #44
15600 BB-King
Long live the King!
pi_150559276
quote:

We moeten toch ooit verder denken dan Van Persie en Huntelaar die hoogstens nog een paar jaar door kunnen. Het is dus volstrekt logisch dat je een vrij jonge spits die de laatste tijd zijn goaltjes meepikt in één van de sterkere competities een kans geeft bij het grote Oranje. Een echte wereldtopper is het niet nee, maar het is niet zo dat we die voor het uitkiezen hebben.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_150563584
Ik vraag me ook af wie een logischere keuze dan Dost zou zijn nu. Hij gaat best lekker in de Bundesliga nu, hij mag dan best even in die kleuterklas van Oranje komen meekijken. Het niveau van interlands is vaak wel goed, maar dat wil niet zeggen dat onze selectie en onze interlands dat ook zijn. Da's al jaren niet zo. :P
-nee-
  Forum Admin donderdag 12 maart 2015 @ 17:33:14 #46
35723 crew  GGMM
pi_150570096
quote:
Wat ik niet begrijp he: op basis waarvan word Bas Dost geselecteerd? Omdat de man nu toevallig een paar keer achter elkaar scoort?

Toevallig een paar keer.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_150570344
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 17:33 schreef GGMM het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Toevallig een paar keer.
Zoals ik al zei: Het kwartje valt voor hem nu een keer de goede kant op. Vanaf nu kan het alleen maar slechter gaan aangezien hij in korte tijd zo enorm hoog gepiekt heeft dat alleen wereldspelers(Messi dus) dit vast kunnen houden. Over een paar weken zit hij gewoon weer op het bankje met hier en daar een invalbeurt in de laatste tien minuten van een bekerwedstrijd bijvoorbeeld.

Laat Dost eerst maar eens het komend seizoenshelft laten zien dat hij dit vast kan houden
  Forum Admin donderdag 12 maart 2015 @ 17:49:19 #48
35723 crew  GGMM
pi_150570436
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 17:45 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Zoals ik al zei: Het kwartje valt voor hem nu een keer de goede kant op. Vanaf nu kan het alleen maar slechter gaan aangezien hij in korte tijd zo enorm hoog gepiekt heeft dat alleen wereldspelers(Messi dus) dit vast kunnen houden. Over een paar weken zit hij gewoon weer op het bankje met hier en daar een invalbeurt in de laatste tien minuten van een bekerwedstrijd bijvoorbeeld.

Laat Dost eerst maar eens het komend seizoenshelft laten zien dat hij dit vast kan houden
Hij hoeft dit niet vast te houden, dat gaat nooit lukken, dat snapt elke debiel.

Als hij het echter half zo goed blijft doen als nu hoort hij alsnog altijd bij de selectie van Nederland.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 12 maart 2015 @ 17:49:29 #49
15600 BB-King
Long live the King!
pi_150570442
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 17:45 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Maar de volgende interland is eind deze maand al en Van Persie is geblesseerd.
pi_150570653
quote:
4s.gif Op donderdag 12 maart 2015 17:49 schreef BB-King het volgende:

[..]

Maar de volgende interland is eind deze maand al en Van Persie is geblesseerd.
Klaas-Jan of Luuk de Jong en anders gewoon met geen spits gaan spelen. Het team zal toch wel sterk genoeg zijn om van Turkije te winnen? Met Robben en Depay hebben we genoeg scorend vermogen
  Forum Admin vrijdag 20 maart 2015 @ 12:53:52 #51
35723 crew  GGMM
pi_150845762
Is geselecteerd voor het Nederlands elftal. :)

Ik denk dat dit mede dankzij de poll in de OP van dit topic komt.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_150845819
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 12:53 schreef GGMM het volgende:
Is geselecteerd voor het Nederlands elftal. :)

Ik denk dat dit mede dankzij de poll in de OP van dit topic komt.
Ik denk vooral dat dit komt door het feit dat Guus dénkt dat Memphis - Dost - Robben de beste aanval is. Dit zal echter een fiasco blijken.
pi_150848376
Probleem van Dost is wel dat je hem goed moet bedienen.. Bij Wolfsburg heeft hij De Bruyne die voor veel assists zorgt. Wie dat bij Oranje moet doen is mij een raadsel want op de flanken staan alleen maar spelers die naar binnen komen..
pi_150852194
Hoe was hij gisteren?
Groot fan van User Wotte
pi_152149573
Heeft inmiddels 2 maanden niet meer gescored, Dost in oranje!!111
  donderdag 30 april 2015 @ 12:55:38 #56
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_152149637
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 14:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Probleem van Dost is wel dat je hem goed moet bedienen.. Bij Wolfsburg heeft hij De Bruyne die voor veel assists zorgt. Wie dat bij Oranje moet doen is mij een raadsel want op de flanken staan alleen maar spelers die naar binnen komen..
De Bruyne gebruikt Dost dan ook maar bewust als een kaatskegel. Zonder de bruyne is Dost noppes
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_152201611
De hype is weer voorbij, topic kan dicht.
pi_152203625
Dost was dus een supernova
  Moderator zaterdag 2 mei 2015 @ 11:52:30 #59
138438 crew  Pizzakoppo
pi_152204159
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 11:24 schreef Pleun2011 het volgende:
Dost was dus een supernova
Eerder een sterretje.
pi_152205858
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 08:11 schreef nickhguitar het volgende:
De hype is weer voorbij, topic kan dicht.
pi_152209329
Jinxes.
Dost scoort.
  donderdag 27 augustus 2015 @ 15:42:04 #62
15600 BB-King
Long live the King!
pi_155591862
Bij VI hebben ze wel een hekel aan hem gezien de foto's die ze bij zijn berichten zetten.

pi_155592448
quote:
10s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 15:42 schreef BB-King het volgende:
Bij VI hebben ze wel een hekel aan hem gezien de foto's die ze bij zijn berichten zetten.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dat zijn gewoon zijn standaard gezichtsuitdrukkingen. Als z'n vrouw m roept omdat t eten klaar is kijkt als op foto 1.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')