abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150352718
Waar was je met je topic toen hij nog bij heerenveen speelde? Typisch Weer dit, lijkt het scoutingssysteem van Ajax wel.
  Forum Admin vrijdag 6 maart 2015 @ 14:46:39 #27
35723 crew  GGMM
pi_150352751
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 14:45 schreef nickhguitar het volgende:
Waar was je met je topic toen hij nog bij heerenveen speelde?
Toen was iemand anders me voor ;(
VBL / Het Bas Dost Topic: Ongepolijst, maar zeer talentvol
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Trouwste user 2022 vrijdag 6 maart 2015 @ 14:50:03 #28
7889 tong80
Spleenheup
pi_150352874
Ajax er weer onnodig bijslepen. _O_ :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_150352926
Sowieso een kans geven. Los van de hele Huntelaar / Van Persie alternatieven discussie: Dost is 26 en heeft nog 6 jaar te gaan. Huntelaar en Van Persie zijn 31. We hebben vrijwel 0 topspitsen achter hun opkomend momenteel, dus of dit nou een uitschieter van een paar maanden is of niet; kans geven.
pi_150352943
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 14:50 schreef tong80 het volgende:
Ajax er weer onnodig bijslepen. _O_ :D

Bas Dost sliep vroeger in een Ajax pyjama.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 15:08:56 #31
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_150353591
Bas Dost stijgt gewoon boven zichzelf uit.
Oh.
  Trouwste user 2022 vrijdag 6 maart 2015 @ 15:36:04 #32
7889 tong80
Spleenheup
pi_150354542
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 14:51 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Bas Dost sliep vroeger in een Ajax pyjama.
_O_

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 6 maart 2015 @ 15:37:05 #33
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_150354574
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 14:41 schreef Vermecelli het volgende:

[..]

Twee individualisten op de flanken :') Wat moet Dost in het centrum doen dan. Die krijgt geen voorzet
Ja want Robben geeft nooit een assist en gaat nu altijd voor eigen glorie _O- _O- _O-

Meer naar Bayern kijken dat gaat je nog goed doen :)

Dit is trouwens een uitnodiging.

[ Bericht 1% gewijzigd door KingRoland op 06-03-2015 15:45:42 ]
graag op anoniem
pi_150354664
Inderdaad, zie Robben vaak zelfs afgeven als ie zelf kan scoren. Het zit 'm in z'n hogesnelheidsacties dat ie zelf doorgaat, dat hoort een beetje bij de actie. Maar pure individualist is het niet.
pi_150354797
We hebben bij het Nederlands elftal geen speler als De Bruyne, die Dost constant van goede voorzetten voorziet. Aan de andere kant, hij doet het sowieso beter dan Van Persie.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 19:55:32 #36
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_150363795
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 15:42 schreef Kopsterk het volgende:
We hebben bij het Nederlands elftal geen speler als De Bruyne, die Dost constant van goede voorzetten voorziet. Aan de andere kant, hij doet het sowieso beter dan Van Persie.
Met zijn 1.96 is het ook een prima aanspeelpunt in de lucht, en als je dan nog de snelle en beweeglijke Robben naast je hebt...
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
  Trouwste user 2022 vrijdag 6 maart 2015 @ 21:03:02 #37
7889 tong80
Spleenheup
pi_150367137
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 15:42 schreef Kopsterk het volgende:
De Bruyne :? :D

vrijdag 6 maart 2015 @ 21:48:07 #38
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 maart 2015 @ 10:03:33 #39
7889 tong80
Spleenheup
pi_150379779
Het had niet veel gescheeld of Bas Dost had dit seizoen in De Kuip gevoetbald. ,,Ik wilde wel naar Feyenoord'', zegt de 25-jarige spits. ,,Maar ik heb het idee dat Wolfsburg mij nooit echt heeft willen laten gaan. Simpelweg omdat ze wisten dat ik kan wat ik nu laat zien.''

Dost is bij VfL Wolfsburg bezig aan een geweldige reeks. Sinds de jaarwisseling scoorde hij al 13 keer. Voor Nederlandse clubs is hij tegenwoordig niet meer te betalen, maar afgelopen zomer zat hij nog met Feyenoords technisch directeur Martin van Geel en trainer Fred Rutten om de tafel toen hij in Zeist revalideerde van een enkeloperatie.

,,Voor dat gesprek had ik er helemaal geen oren naar, maar daarna had ik er hartstikke veel zin in. Dat het niet doorging, was in eerste instantie een geldkwestie. Wolfsburg wilde me niet verhuren, dus moest Feyenoord me kopen. Wat ook meespeelde was dat ik terugkwam van een blessure en ervan overtuigd was dat ik hier nog kon slagen.''

Omdat er met Wolfsburg-directeur Klaus Allofs niet viel te onderhandelen, hoefde Dost de knoop zelf niet door te hakken. ,,Maar als Allofs had gezegd 'je mag hem hebben'', dan had ik bij Feyenoord gespeeld. Deze winter is het contact met Feyenoord verwaterd. Het had het ook geen zin meer, omdat ze wisten dat ik hier zou gaan spelen.''

Trouwste user 2022 donderdag 12 maart 2015 @ 09:28:48 #40
7889 tong80
Spleenheup
pi_150556992
Bas Dost (VfL Wolfsburg) is opgenomen
in de voorlopige Oranje-selectie voor
het EK-kwalificatieduel met Turkije op
28 maart in Amsterdam en het oefenduel
met Spanje,drie dagen later.

Ook Eljero Elia (Southampton) is door
bondscoach Guus Hiddink uitgenodigd.De
geblesseerde captain Robin van Persie
(Manchester United) ontbreekt op de
lijst.De definitieve selectie wordt op
19 maart bekendgemaakt.

Dost,die sinds de winterstop aan de
lopende band scoort,zat onder Louis van
Gaal al enkele keren bij de selectie,
maar debuteerde niet.Elia speelde zijn
laatste interland in 2012.

pi_150558342
Wat ik niet begrijp he: op basis waarvan word Bas Dost geselecteerd? Omdat de man nu toevallig een paar keer achter elkaar scoort? laat hem eerst maar eens een dragende speler met verantwoording en met de juiste beslissingen worden voordat hij in het Oranje gestoken word want dat hij nu achter elkaar scoort is geen garantie voor de toekomst dat hij met het niveau van dit oranje mee kan.

Hier in dit land word veels te opportunistisch gedacht over voetballers. Scoren ze een paar keer worden ze direct de hemel in geprezen.

het kwartje bij Dost valt nu even de goede kant op, over een week is het weer kommer en kwel en zit ie weer op de bank of tribune
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis
pi_150558409
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 10:28 schreef JenHermes het volgende:
Wat ik niet begrijp he: op basis waarvan word Bas Dost geselecteerd? Omdat de man nu toevallig een paar keer achter elkaar scoort? laat hem eerst maar eens een dragende speler met verantwoording en met de juiste beslissingen worden voordat hij in het Oranje gestoken word want dat hij nu achter elkaar scoort is geen garantie voor de toekomst dat hij met het niveau van dit oranje mee kan.

Hier in dit land word veels te opportunistisch gedacht over voetballers. Scoren ze een paar keer worden ze direct de hemel in geprezen.

het kwartje bij Dost valt nu even de goede kant op, over een week is het weer kommer en kwel en zit ie weer op de bank of tribune
ok
* Verwijderd *
  donderdag 12 maart 2015 @ 10:50:05 #43
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_150558722
quote:

Frank Demouge dus oproepen?
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
  donderdag 12 maart 2015 @ 11:11:56 #44
15600 BB-King
Long live the King!
pi_150559276
quote:

We moeten toch ooit verder denken dan Van Persie en Huntelaar die hoogstens nog een paar jaar door kunnen. Het is dus volstrekt logisch dat je een vrij jonge spits die de laatste tijd zijn goaltjes meepikt in één van de sterkere competities een kans geeft bij het grote Oranje. Een echte wereldtopper is het niet nee, maar het is niet zo dat we die voor het uitkiezen hebben.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_150563584
Ik vraag me ook af wie een logischere keuze dan Dost zou zijn nu. Hij gaat best lekker in de Bundesliga nu, hij mag dan best even in die kleuterklas van Oranje komen meekijken. Het niveau van interlands is vaak wel goed, maar dat wil niet zeggen dat onze selectie en onze interlands dat ook zijn. Da's al jaren niet zo. :P
-nee-
  Forum Admin donderdag 12 maart 2015 @ 17:33:14 #46
35723 crew  GGMM
pi_150570096
quote:
Wat ik niet begrijp he: op basis waarvan word Bas Dost geselecteerd? Omdat de man nu toevallig een paar keer achter elkaar scoort?

Toevallig een paar keer.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_150570344
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 17:33 schreef GGMM het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Toevallig een paar keer.
Zoals ik al zei: Het kwartje valt voor hem nu een keer de goede kant op. Vanaf nu kan het alleen maar slechter gaan aangezien hij in korte tijd zo enorm hoog gepiekt heeft dat alleen wereldspelers(Messi dus) dit vast kunnen houden. Over een paar weken zit hij gewoon weer op het bankje met hier en daar een invalbeurt in de laatste tien minuten van een bekerwedstrijd bijvoorbeeld.

Laat Dost eerst maar eens het komend seizoenshelft laten zien dat hij dit vast kan houden
  Forum Admin donderdag 12 maart 2015 @ 17:49:19 #48
35723 crew  GGMM
pi_150570436
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 17:45 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Zoals ik al zei: Het kwartje valt voor hem nu een keer de goede kant op. Vanaf nu kan het alleen maar slechter gaan aangezien hij in korte tijd zo enorm hoog gepiekt heeft dat alleen wereldspelers(Messi dus) dit vast kunnen houden. Over een paar weken zit hij gewoon weer op het bankje met hier en daar een invalbeurt in de laatste tien minuten van een bekerwedstrijd bijvoorbeeld.

Laat Dost eerst maar eens het komend seizoenshelft laten zien dat hij dit vast kan houden
Hij hoeft dit niet vast te houden, dat gaat nooit lukken, dat snapt elke debiel.

Als hij het echter half zo goed blijft doen als nu hoort hij alsnog altijd bij de selectie van Nederland.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 12 maart 2015 @ 17:49:29 #49
15600 BB-King
Long live the King!
pi_150570442
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 17:45 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Maar de volgende interland is eind deze maand al en Van Persie is geblesseerd.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_150570653
quote:
4s.gif Op donderdag 12 maart 2015 17:49 schreef BB-King het volgende:

[..]

Maar de volgende interland is eind deze maand al en Van Persie is geblesseerd.
Klaas-Jan of Luuk de Jong en anders gewoon met geen spits gaan spelen. Het team zal toch wel sterk genoeg zijn om van Turkije te winnen? Met Robben en Depay hebben we genoeg scorend vermogen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')