Dit dus, die hele lijst vol is gewoon schijt irritant. Wat boeit mij het nou dat het Fylax is.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
En het is gewoon toevallig dat Fylax het is. Als jij het had gedaan, was dit topic ook gekomen.
Dan haal je het eruit.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:05 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
[..]
Dit dus, die hele lijst vol is gewoon schijt irritant. Wat boeit mij het nou dat het Fylax is.
Meid toch. Dat is één uurtje, tot alle topics er staan.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:05 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Dit dus, die hele lijst vol is gewoon schijt irritant.
Nee.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:06 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
[..]
Of jij bent gewoon ff stil.
Ik vind hem niet 'schattig' of 'leuk'. Ik mag hem wel, maar dat is voor deze discussie niet zo relevant. Hij opent gewoon topics die geopend moeten worden bij dit subforum en doet hier niemand kwaad mee.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:10 schreef VMSDKR het volgende:
en van het feit dat GGMM één van die mensen is verbaast mij nog meer.
Dat is niet zo.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind het gewoon een beetje kinderachtig dat dat gebruikt wordt om een user die je vervelend vindt te bashen.
Ik ga hierna havo doen, sukkel.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:15 schreef PausNicolaas het volgende:
Fylax heeft dus VMBO examen en is 16.
Daarna gaat hij cursus straten maken doen en dat vindt hij stoer.
quote:Op maandag 2 maart 2015 17:10 schreef VMSDKR het volgende:
Dat Fylax een vervelend snotjoch is, is geen nieuws. Dat er users zijn die deze cirklejerk in stand houden omdat hij 'schattig' of 'leuk' is verbaast mij wel en van het feit dat GGMM één van die mensen is verbaast mij nog meer.
Ik hoop dat Fylax gauw weer verbannen wordt.
die typequote:Op maandag 2 maart 2015 17:32 schreef jogy het volgende:
Fylax is op zich wel een type die je drie kwartier lang met een houten stok kan blijven staan en hij dan ten eerste blij is met de aandacht.
Neemt niet weg dat het deze keer volgens mij daadwerkelijk hulp voor EXA was, je moet toch wat als je wannabe mod bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |