Man, de hele index is onleesbaar, doe dat lekker 's nacht ofzo.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:59 schreef GGMM het volgende:
Veel niveau kan je ook niet verwachten natuurlijk van een user met de naam Admiraal Kontkanaal.
Als ouders zou je je doodschamen.
In alle eerlijkheid zou het nuttiger zijn als de OP daarvanbook actief in het topic is om zo relevante links in de OP te zetten en de juiste informatie te delen.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:57 schreef Fylax het volgende:
Bedankt GGMM & Bram.
Wees blij dat ik niet alle vakken en alle niveaus doe joh, er kunnen er nog VEEEEL meer bij.
vmbo BB, KB en GL.
+ ik heb veel vakken er niet opgezet zoals Latijn etc.
Moet ik die ook nog doen?
Zet EXA dan lekker uit je index.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Man, de hele index is onleesbaar, doe dat lekker 's nacht ofzo.
quote:Op maandag 2 maart 2015 16:59 schreef GGMM het volgende:
Veel niveau kan je ook niet verwachten natuurlijk van een user met de naam Admiraal Kontkanaal.
Als ouders zou je je doodschamen.
Omgquote:Op maandag 2 maart 2015 17:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Man, de hele index is onleesbaar, doe dat lekker 's nacht ofzo.
en ik?quote:Op maandag 2 maart 2015 16:57 schreef Fylax het volgende:
Bedankt GGMM & Bram.
Wees blij dat ik niet alle vakken en alle niveaus doe joh, er kunnen er nog VEEEEL meer bij.
vmbo BB, KB en GL.
+ ik heb veel vakken er niet opgezet zoals Latijn etc.
Moet ik die ook nog doen?
Dan zetten ze een TR en veranderd een modje het.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid zou het nuttiger zijn als de OP daarvanbook actief in het topic is om zo relevante links in de OP te zetten en de juiste informatie te delen.
Denk niet dat jij dat weet voor andere niveau's.
Ik haat niet op het feit dat de topics er komen, maar op het feit dat hij ALLES opent.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel treurig verder, ik vind Fylax ook vaak weinig toevoegen maar deze topics waren er sowieso gekomen en dan is het lekker makkelijk haten.
Kan maar dat is extra werk voor anderen. Heb liever dat jij mooie OPs maakt voor de huidige topics. Kwaliteit over kwantiteit.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dan zetten ze een TR en veranderd een modje het.
Ik vind de algemene topics niet zo boeiend wie ze opent.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik haat niet op het feit dat de topics er komen, maar op het feit dat hij ALLES opent.
Ik vind dat je een subforum met z'n allen maakt, niet in je eentje.
quote:Op maandag 2 maart 2015 17:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ah jouw reactie zag ik daarna pas. Ook jij bedankt
quote:
Ja, dat. Puur zeiken om het zeiken. Sneu dat mensen iemand die z'n best doet niet gewoon kunnen laten omdat ze de persoon zelf niet mogen.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel treurig verder, ik vind Fylax ook vaak weinig toevoegen maar deze topics waren er sowieso gekomen en dan is het lekker makkelijk haten.
Plz.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Al had ik Elan wel een modfunctie in EXA gegunt.
Geen enkel persoon vindt dat boeiend.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind de algemene topics niet zo boeiend wie ze opent.
En het is gewoon toevallig dat Fylax het is. Als jij het had gedaan, was dit topic ook gekomen.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen enkel persoon vindt dat boeiend.
Zoals je zei; het is puur zeuren om het zeuren. Walgelijk.
Ja, vastquote:Op maandag 2 maart 2015 17:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
En het is gewoon toevallig dat Fylax het is. Als jij het had gedaan, was dit topic ook gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |