Neh, ik blame degeen met z'n anale fixatie die het topic opende.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:16 schreef jodelahity het volgende:
We kunnen ook mrsalazar de schuld geven. Hij poste als eerste en heeft daarmee de toon gezet. Er moet wel een schuldige worden aangewezen in ieder geval anders kan de discussie niet intenser worden.
Ah, vond hem al zo irritant reageren in mijn topic. Maar dat is dus gewoon zijn persoonlijkheid.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Joh, het kereltje is strontvervelend forumwijd.
Denk dat het wel mee zal vallen met zijn persoonlijkheid.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:04 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Ah, vond hem al zo irritant reageren in mijn topic. Maar dat is dus gewoon zijn persoonlijkheid.
Het was anders best vermakelijk, maar rellen ho maar.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Fylax een schijtuser maar dit hele topic is eenwaard.
Vooral dat uitgerekend Admiraal_Kontkanaal dit topic opent, genot.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het was anders best vermakelijk, maar rellen ho maar.
quote:
quote:Op zondag 1 maart 2015 18:24 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
[..]
HAHAHAHHAHAHAHA STIL EENS HUILIE HUILIE OPDONDEREN NOU
quote:Op zondag 1 maart 2015 17:15 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
YEAAAAAH LEKKER VOOR DIE HOERE LAMPIES UIT AIDSHOVEN. COME ON AJAX
quote:Op zondag 1 maart 2015 17:20 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Pisvee krijgt nog Twente, Feyenoord, Ado , Go Ahead, Heerenveen, Zwolle, Groningen, Excelsior, Heracles We gaan ze pakken die teringboeren.
quote:Op zondag 1 maart 2015 17:22 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
[..]
1-0 voor in Aidshoven. Kannie beter.
quote:Op zondag 1 maart 2015 17:31 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Wat een lelijke hondekop heeft die Bruma, kneusje eerste klas
Opzich allemaal valide posts natuurlijkquote:Op woensdag 4 maart 2015 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vooral dat uitgerekend Admiraal_Kontkanaal dit topic opent, genot.
Over hoog niveau gesproken
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 18:20 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Kk boertjes, nu hoor je ze weer he, Bommen erop, kk zooi
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Pisveequote:Op woensdag 4 maart 2015 12:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich allemaal valide posts natuurlijk.
Ik wil het topic niet nog eens lezen. Wil je geen topics van Fylax lezen, dan lees je ze niet. Lijkt me heel simpel. Ik leid niet aan een syndroom. Als ik al last heb van een syndroom, dan lijd ik eraan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 08:53 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je het topic nog eens leest.
Dat je tijdens je tweede opmerking, de eerste echte inhoudelijke, ook nog scheef gaat zegt mij genoeg, je leidt aan het ggmm syndroom, waarbij men niet meer openstaat voor objectiviteit.
Jammer dat hier een topic over moest komen welke alleen maar verdeeldheid veroorzaakt, topic opener had wellicht fylax kunnen attenderen met een pmtje, maar waar twee vechten hebben twee schuld. Niet 1.
Tijd voor bezinning.
Freudquote:
Gast..quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wil het topic niet nog eens lezen. Wil je geen topics van Fylax lezen, dan lees je ze niet. Lijkt me heel simpel. Ik leid niet aan een syndroom. Als ik al last heb van een syndroom, dan lijd ik eraan.
Fijn voor je. Heel verstandig ook.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:43 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Gast..![]()
Ik heb geen opmerkingen gedaan m.b.t. topics van fylax.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vooral dat uitgerekend Admiraal_Kontkanaal dit topic opent, genot.
Over hoog niveau gesproken
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 18:20 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Kk boertjes, nu hoor je ze weer he, Bommen erop, kk zooi
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Fijn voor je. Heel verstandig ook.
Jij lijkt me iemand van het platt'nland. Elke dag de koei'n melken.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:49 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]Wie ben jij om voor mij te bepalen wat verstandig is?
Jij lijkt wel iemand die de hele tijd in iemands nek hijgt.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:28 schreef Chillerd het volgende:
En ohja, iedereen die commentaar heeft op fylax, krijgt met mij te maken.
Hoi zwakzinnigequote:Op woensdag 4 maart 2015 21:28 schreef Chillerd het volgende:
[..]
Jij lijkt me iemand van het platt'nland. Elke dag de koei'n melken.
Gadverdamme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |