ziggyziggyziggy, mag je de schuld geven van vertraging in het Noorden. Dr_Flash, Grootste AnsaldoBredaFanBoy met Zugzwang van de Lage Landen. Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters. James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. (en Brabant ) Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk. greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal SLT's rijden. bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen. Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's. Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner en liefhebber van kleine spoorlanden. Flodder450, Is een keer komen aanlopen en is sindsdien van de partij in deze reeks! b2py, Alcoholist, weersonheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC. Ireyon, de Baas van Roosendaal, die het wel weet (Brabant ). Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens. dennistd, Fantacolist, civiel vervoer. Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant ( ).
• In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft. Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.
• Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk. Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.
• Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit. Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
later deze maand zullen er opnieuw werkzaamheden aan het station Alkmaar. Daardoor zouden er een weekend lang bussen rijden, en geen treinen rijden tussen Alkmaar en Uitgeest. Althans, dat was eerder gemeld. nu staat het er (nog) niet tussen in het overzicht van de werkzaamheden.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
Maar dat komt toch meer het pertinent weigeren van het 'rondje om de kerk'? Daardoor hebben verstoringen toch een grotere impact eerder?
Is het theoretisch nu niet mogelijk om IC materiaal wat nu niet aan het rijden is in te korten en op de sprinterlijnen in te zetten om de drukte meer over dubbeldekkers te verdelen? Heb je later last van maar dan vang je nu iets af.
De NS dienstregeling staat dat niet toe, er is gewoon 0 ruimte voor verandering, en al die treinen die niks te doen hebben even om Utrecht laten rijden om de dienstregeling ergens anders te versterken kan natuurlijk niet.
De NS dienstregeling staat dat niet toe, er is gewoon 0 ruimte voor verandering, en al die treinen die niks te doen hebben even om Utrecht laten rijden om de dienstregeling ergens anders te versterken kan natuurlijk niet.
Naja dat die planning complex is snap ik nog wel omdat het niet om een paar man gaat. Ik zou dan alleen denken liever de hele dag 'problemen' en de mensen wel weg bij het grote probleemgebied.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
Naja dat die planning complex is snap ik nog wel omdat het niet om een paar man gaat. Ik zou dan alleen denken liever de hele dag 'problemen' en de mensen wel weg bij het grote probleemgebied.
Dat doen ze gewoon niet, want dat past niet in hun dienstregeling. Onderschat het autisme niet...
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Hoe doenbaar is het eigenlijk om voor al deze soort situaties een draaiboek te hebben? Ik kan me voorstellen dat het wel 2 uur duurt voordat je uberhaupt treinen kan schuiven etc.
Ik ben blij dat ik zowaar een middagdienst heb vandaag. Dan rijden we overal nog op een half uurs dienstregeling. Dan hoef ik over het algemeen niet te wachten op de vertraagde treinen uit Zwolle.
Op maandag 2 maart 2015 10:42 schreef J.B. het volgende: Moet ik van Sittard naar Maastricht blijkt er geen IC te rijden vanwege de problemen in Utrecht
Op maandag 2 maart 2015 10:42 schreef J.B. het volgende: Moet ik van Sittard naar Maastricht blijkt er geen IC te rijden vanwege de problemen in Utrecht
Er is meer duidelijk over de gebeurtenissen van vanmorgen. Een defecte stroomafnemer op ene trein van de NS vernielde de bovenleiding. Door het afschakelen van de spanning raakte ook een goederentrein defect: deze moest eerst worden weggesleept.
De schade aan de bovenleiding is inmiddels hersteld.
Had nu het volledige spoor op de Maliebaan er nog maar gelegen, dan was het waarschijnlijk zonder problemen mogelijk geweest om de IC's Den Bosch/Arnhem <-> Amsterdam via Hilversum om te leiden...
PM mij! Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven