Met zulke redeneringen heb je geen vijand meer nodig.quote:Op maandag 2 maart 2015 10:56 schreef Montagui het volgende:
Het lijkt me toch vanzelfspreken dat iemand die verklaart in oorlog te zijn met Nederland het Nederlanderschap afgenomen kan worden? Of op zijn minst persona non grata kan worden verklaard?
Vijanden hebben we inderdaad niet nodig.quote:Op maandag 2 maart 2015 10:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Met zulke redeneringen heb je geen vijand meer nodig.
En er eerst zwaar tegen heeft geageerd. Dat duidt gewoon op een instabiele persoonlijkheid.quote:Op maandag 2 maart 2015 10:58 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Volgens mij heeft hij zware psychische problemen, ja. Wat maakt anders dat een roomblanke Nederlander zich bekeert tot het geloof van de pedofielen, moordenaars en koppensnellers?
quote:Op maandag 2 maart 2015 10:56 schreef Richestorags het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat het eerder een teken is dat deze man niet helemaal lekker is in zijn bovenkamer.
quote:Op maandag 2 maart 2015 10:58 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Volgens mij heeft hij zware psychische problemen, ja. Wat maakt anders dat een roomblanke Nederlander zich bekeert tot het geloof van de pedofielen, moordenaars en koppensnellers?
Dit. Geef die man neuroleptica prefessionele hulp.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:02 schreef Richestorags het volgende:
[..]
En er eerst zwaar tegen heeft geageerd. Dat duidt gewoon op een instabiele persoonlijkheid.
Hij denkt niet in termen van grenzen, maar moslims en niet-moslims.quote:Op maandag 2 maart 2015 10:56 schreef Montagui het volgende:
Het lijkt me toch vanzelfspreken dat iemand die verklaart in oorlog te zijn met Nederland het Nederlanderschap afgenomen kan worden? Of op zijn minst persona non grata kan worden verklaard?
Landverrader dus.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:23 schreef LXIV het volgende:
Van Doorn heeft vroeg ingezien dat Nederland (het Westen) onvermijdeiljk op een enorme confrontatie met de islam aanloopt. In eerste instantie heeft hij daar iets aan willen doen door PVV-er te worden. Toen hij inzag dat het Westen zwak, verdeeld en decadent was (in tegenstelling tot de islam, die enkel zwak is), heeft hij gekozen om zich daar bij aan te sluiten.
Zijn denkbeeld is dus niet zozeer veranderd, alleen zijn positie.
quote:Op maandag 2 maart 2015 11:23 schreef LXIV het volgende:
(in tegenstelling tot de islam, die enkel zwak is
De islam is niet decadent en verdeeld?quote:Op maandag 2 maart 2015 11:23 schreef LXIV het volgende:
Van Doorn heeft vroeg ingezien dat Nederland (het Westen) onvermijdeiljk op een enorme confrontatie met de islam aanloopt. In eerste instantie heeft hij daar iets aan willen doen door PVV-er te worden. Toen hij inzag dat het Westen zwak, verdeeld en decadent was (in tegenstelling tot de islam, die enkel zwak is), heeft hij gekozen om zich daar bij aan te sluiten.
Nee, zeker niet verdeeld hoor.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:28 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De islam is niet decadent en verdeeld?
Sorry hoor, maar de Islam is ook verdeeld. Zwak en verdeeld. En alleen de 1% van moslims is decadent.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:23 schreef LXIV het volgende:
Dit is mijn theorie.quote:Op maandag 2 maart 2015 10:40 schreef DAARHEID het volgende:
of worden die twee voor een godsvermogen aan oliedollars betaald om als ultieme propagandastunt een beetje de bekeerling te spelen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |