Minder poedertjes in je lichaam stoppen danquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Same here... alleen geldt dat niet alleen in het buitenland... vrijwel overal
Ja tuurlijk, maar hier weet ik beter wat ik wel en niet kan hebben van de menu kaart zeg maarquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Same here... alleen geldt dat niet alleen in het buitenland... vrijwel overal
Wil je dat daar laten doen? Dan moet je wel iets flink giftigs eten...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet eens, ik vind het eerder gewoon smerig maar ik laat me verassen.
Ahh oké, je zou denken dat als overeem meteen de eerste minuut er vol opklapt dat het wel te doen is. maarja dat zegt iemand die af en toe wel eens een k1 wedstrijdje van hem heeft gezienquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hahaha Nelson is een beest. Het lijkt misschien nergens op maar die kerel kan een ding goed en dat is overhands gooien terwijl Overeem zijn chin niet al te best is. Zelf denk ik wel dat Overeem hem kan pakken in de clinch.
Dat moet Overeem dus juist niet doen. Hij moet rustig en technisch vechten als hij gaat brawlen loopt hij tegen een overhand aan.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:12 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Ahh oké, je zou denken dat als overeem meteen de eerste minuut er vol opklapt dat het wel te doen is. maarja dat zegt iemand die af en toe wel eens een k1 wedstrijdje van hem heeft gezienMaargoed ik ben benieuwd hoe het gaat lopen en altijd interessant om zoiets te zien voor iemand die de sport pas net interessant begint te vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja want daar is the Reem goed in?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:03 schreef Smoofie het volgende:
Die nelson is trouwens wel. Als Reem gewoon zijn guard blijft houden dan kan nelson hem niet pakken.
Overeem kan dat wel, alleen hij wordt soms gewoon te arrogant als hij merkt dat hij de overhand heeft in stand up. Het is geen GegardGOD helaas in defensequote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja want daar is the Reem goed in?![]()
Zelfs in de 3e ronde is Roy nog gevaarlijk voor Reem. Hij moet net als tegen Struve snel voor een takedown gaan en dan GnP.
Omdat hij hier niet achter zijn gloves kan schuilen omdat ze zo klein zijnquote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Overeem kan dat wel, alleen hij wordt soms gewoon te arrogant als hij merkt dat hij de overhand heeft in stand up. Het is geen GegardGOD helaas in defense. In k-1 deed hij het wel, dus waarom zou het nu niet kunnen.
Justbleed aan de praat gekregen, maar voor de zekerheid ga ik met deze mee.quote:
Ik bedoel meer dat hij zijn guard hoog hield, nu zie je heel vaak dat hij zijn armen veer onder zijn chin laat zakken.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat hij hier niet achter zijn gloves kan schuilen omdat ze zo klein zijn
Bang voor de takedown?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 01:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat hij zijn guard hoog hield, nu zie je heel vaak dat hij zijn armen veer onder zijn chin laat zakken.
jaquote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:03 schreef Smoofie het volgende:
Die nelson is trouwens wel. Als Reem gewoon zijn guard blijft houden dan kan nelson hem niet pakken.
quote:Anthony Pettis vs. Rafael Dos Anjos
It's Showtime!! Pettis nog altijd een maat te groot voor dos Anjos.
Carla Esparza vs. Joanna Jędrzejczyk
Verwacht een cluster fuck van een fight, maar als de rook optrekt hoop ik dat Carla de champ blijft.
Johny Hendricks vs. Matt Brown
Ik weet niet hoe de MMA wereld er over denkt, maar ik heb het gevoel dat Hendricks de klus in de eerste ronde heeft geklaard. Brown is going down. Hard!
Roy Nelson vs. Alistair Overeem
Heb het gevoel dat dit make of break voor Overeem is. Verliest hij van Nelson, kan hij echt zijn koffers pakken. Zie hem bij een loss zakken naar 14e of 15e plek. Een win zou hem uiteraard goed doen en de nare smaak van 2013 & 2014 wegpoetsen. Zelfs in zijn win over Mir viel kon hij niet overtuigen. In his defense was het wel een must win fight, dus ik snap zijn approach wel. Hopelijk kan hij na zijn overwinning op Nelson 2 of 3 plekjes stijgen. Want Arlovski op 7 en Barnett of 6 vind ik zelf een beetje twijfelachtig.
Chris Cariaso vs. Henry Cejudo
Close fight waarin Cejudo de split krijgt.
tot vannacht 1 uur mag je picks maken en wijzigen. Daarna is het Invoeren gesloten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |