knap zou ik het niet noemen, goed lichaam welquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:45 schreef Kerftminister het volgende:
Ik vind alleen Rousey en Tate echt knap.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:50 schreef Geo4kant het volgende:
FrontRowBrian® @FrontRowBrian
I heard Burt Watson was accused of neglecting Mark Munoz. Left him at arena after cut. allegedly.He got into an argumentsome1 at UFC+quit
Ergens anders
MMAjunkie’s lead staff reporter and an on-site reporter at UFC 184 in Los Angeles, confirmed a backstage confrontation between Watson and a fellow UFC employee over a fighter’s weight cut. However, at the time, it wasn’t clear if Watson’s exit was official.
Dus het is wachten.. en afvragen of we het echte verhaal krijgen
twitter:BurtWatson4real twitterde op dinsdag 03-03-2015 om 15:04:13After 14 AMAZING YEARS I've decided to step aside thank U Dana White Lorenzo Fertitta & Donna Marcolini http://t.co/8eL04mVGaW reageer retweet
Dit boeit echt niemand.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:47 schreef THEFXR het volgende:
FrontRowBrian® @FrontRowBrian 7m7 minutes ago UPDATE regarding @BurtWatson4real. Burt got into an argument with a member of Ronda's entourage.
FrontRowBrian® @FrontRowBrian 7m7 minutes ago
When Dana was made aware of argument between Burt &the member of Ronda's entourage, Dana sided with Team Rousey. Burt was insulted and quit
FrontRowBrian® @FrontRowBrian 59s59 seconds ago
I was told by 1 source that Ronda is the only 1 they'd cross Burt for. Burt took a lot of pride in what he did &didn't like to be questioned
Mij wel en gezien de reacties van vrijwel alle UFC vechters hun ook.quote:
Het is zoals jij zegt. Backstage personeel is makkelijk vervangbaar. Dit is erg vervelend voor Burt zelf.quote:Op donderdag 5 maart 2015 08:55 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Mij wel en gezien de reacties van vrijwel alle UFC vechters hun ook.
Burt Watson regelde ALLES achter de schermen bij de evenementen. Als je niet kan inzien wat voor enorme impact het heeft als zo iemand weg gaat dan snap je niet wat er bij evenementen van deze grote komt kijken.
Ik heb meegedraaid in de organisatie van grote evenementen (Dance Valley onder andere) en de mensen achter de schermen zie je meestal niet, maar er wordt verschrikkelijk veel on the spot opgelost. Uiteraard is iedereen vervangbaar, maar bij de één gaat dat makkelijker dan bij de ander.
Juist niet makkelijk vervangbaar. Dat soort mensen lossen alles op, de dingen die niet in boekjes staan. Die kennis zit allemaal in hun hoofd.quote:Op donderdag 5 maart 2015 08:57 schreef superniger het volgende:
[..]
Het is zoals jij zegt. Backstage personeel is makkelijk vervangbaar. Dit is erg vervelend voor Burt zelf.
Ik vind dit ophef om niks.
dit en hij werkte al 15 jaar bij de UFCquote:Op donderdag 5 maart 2015 09:02 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Juist niet makkelijk vervangbaar. Dat soort mensen lossen alles op, de dingen die niet in boekjes staan. Die kennis zit allemaal in hun hoofd.
Denk dat jij een van de weinige bent die er niets om geeft. Hij is een icoon.quote:Op donderdag 5 maart 2015 08:57 schreef superniger het volgende:
[..]
Het is zoals jij zegt. Backstage personeel is makkelijk vervangbaar. Dit is erg vervelend voor Burt zelf.
Ik vind dit ophef om niks.
Haha, lekker voor die kneus!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |