In het seizoen 2014/2015 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
hij heeft wel Schalke in de bundesliga gehoudenquote:Op zondag 1 maart 2015 23:07 schreef Kopsterk het volgende:
Youri is sinds 2011 assistent bij Twente. Vanaf dat moment zijn ze één keer derde en twee keer zesde geëindigd en staan ze nu achtste. Ik zie een verband.
godverdomme wat een wereldprestatie zegquote:Op zondag 1 maart 2015 23:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij heeft wel Schalke in de bundesliga gehouden
Laten we een standbeeld bouwen.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij heeft wel Schalke in de bundesliga gehouden
als ... zijnde is dubbel opquote:Op zondag 1 maart 2015 23:08 schreef bombmannl het volgende:
Gewoon als van gastel zijnde de deal binnenhalen. Trainer worden. En 100.000 op die quote van 3 zetten. Leuk zakcentje
Komt niemand achterquote:Op zondag 1 maart 2015 23:08 schreef bombmannl het volgende:
Gewoon als van gastel zijnde de deal binnenhalen. Trainer worden. En 100.000 op die quote van 3 zetten. Leuk zakcentje
Daarna haalden ze Kuyt. Die heeft het gemaakt.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:10 schreef GGMM het volgende:
Bombarda
Weet nog dat Feyenoord dacht dat het misschien wel een goede spits was voor Feyenoord.
Bedankt voor het punt vandaagquote:Op zondag 1 maart 2015 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch net. Let eens op.
Klopt, de voorlopig laatste spits die het bij Feyenoord goed deed om door te groeien naar een topclub.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarna haalden ze Kuyt. Die heeft het gemaakt.
Van harte!quote:Op zondag 1 maart 2015 23:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bedankt voor het punt vandaag.
Een voetbalwedstrijd.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Uit welke wedstrijd komt: scheidsrechter, je vermoordt de wedstrijd?
Barcelona-Arsenalquote:Op zondag 1 maart 2015 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bestaat dat trouwens nog?quote:Op zondag 1 maart 2015 23:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Laatste Eredivisiespeler die de Europese Gouden Schoen won
uit de CL finale van Barcelona-Arsenal in 2006quote:Op zondag 1 maart 2015 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Was prima pinchhitter.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:10 schreef GGMM het volgende:
Bombarda
Weet nog dat Feyenoord dacht dat het misschien wel een goede spits was voor Feyenoord.
Dat zeg ik net.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
uit de CL finale van Barcelona-Arsenal in 2006
Sinds ik geen abonnement op de VI meer heb volg ik dat echt niet meer..quote:
Het is ook niet interessant meer de laatste jaren door de scoringsdrift van Messi en Ronaldoquote:Op zondag 1 maart 2015 23:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sinds ik geen abonnement op de VI meer heb volg ik dat echt niet meer..
Dat dus.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is ook niet interessant meer de laatste jaren door de scoringsdrift van Messi en Ronaldo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel hier meer over Johannes! Nou oké.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt.
Die van Jan Roelfs wist ik wel trouwens.
Stefaan Tanghegod.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vertel hier meer over Johannes! Nou oké.
(Cavaliers wist dit niet)
De eurokok is een zeer complexe man.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Als simpel figuur heb je al twintig minuten de slappe lach
Zo kan je het ook stellen, ja.quote:Op maandag 2 maart 2015 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De eurokok is een zeer complexe man.
Lood om oud ijzerquote:Op maandag 2 maart 2015 00:47 schreef OllieWilliams het volgende:
die youri is wel een stuk beter te verdragen dan die vader van hem trouwens
Jan Smit van Heracles?quote:Op zondag 8 maart 2015 16:52 schreef Zipportal het volgende:
-Bert van Hondwijk
-Jan Smit
-Jan Mulder
-Trollface Sjoerd
ja natuurlijk. Het is geen VIquote:Op zondag 8 maart 2015 18:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jan Smit van Heracles?
Alsnog niet de moeite waard om te kijken.
Daar hebben de meeste (goede) schrijvers last van.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:13 schreef Cavaliers het volgende:
Sjoerd is altijd minder prettig aan tafel dan in zijn columns.
PSV wordt kampioen.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:17 schreef Sked het volgende:
Waarom is er eigenlijk een SV uitzending? Er is gewoon bijna niks te melden.
Moet Feyenoord investeren, ja of nee. Interessante uitzending dusquote:Op zondag 8 maart 2015 22:17 schreef Sked het volgende:
Waarom is er eigenlijk een SV uitzending? Er is gewoon bijna niks te melden.
Mwa, er moet wel echt helemaal niks te melden zijn willen ze het over Feyenoord gaan hebben.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Moet Feyenoord investeren, ja of nee. Interessante uitzending dus
quote:Op zondag 8 maart 2015 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie Jan Smit niet graag praten.
Vanwege zijn gebit.
Nou, dan weet je dus wel waar ze het over gaan hebbenquote:Op zondag 8 maart 2015 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, er moet wel echt helemaal niks te melden zijn willen ze het over Feyenoord gaan hebben.
haha, was dat stijn?quote:Op zondag 8 maart 2015 22:25 schreef GGMM het volgende:
Eén van de supporters verwachtte zelfs dat dat dit jaar zou gebeuren.
Feyenoord is nog altijd een topclub, alleen zonder prijzen.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:28 schreef tong80 het volgende:
Ze moeten Feyenoorders eens duidelijk maken dat ze allang geen topclub meer zijn. Denemarken en Griekenland werden ook per abuis europees kampioen.
Als je werkloos bent kan je altijd nog wel de hele dag gaan fokken ja.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:29 schreef tong80 het volgende:
Joop Munsterman wil anoniem door het leven gaan.Bleek niks van de laatste tien jaar.
Lol.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je werkloos bent kan je altijd nog wel de hele dag gaan fokken ja.
quote:Op zondag 8 maart 2015 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe kan een bord nou grootheidswaanzin hebben.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:31 schreef tong80 het volgende:
Wat een megalomane bord voor je kop kun je hebben ?
quote:Op zondag 8 maart 2015 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Als het nou een goede speler was okayquote:Op zondag 8 maart 2015 22:34 schreef GGMM het volgende:
Ze hebben een keeper een vierenhalf jarig contract gegeven terwijl ze een halfjarig contract wilden aanbieden.
Dat was een klein foutje.
Fernandesquote:Op zondag 8 maart 2015 22:34 schreef GGMM het volgende:
Ze hebben een keeper een vierenhalf jarig contract gegeven terwijl ze een halfjarig contract wilden aanbieden.
Dat was een klein foutje.
Beiden de wijken inquote:Op zondag 8 maart 2015 22:35 schreef hafcfan het volgende:
Smit lacht zich dood joh. Hij haat niemand meer dan Jopie
Mag ook.quote:
En daar weer de achterneef van.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:37 schreef tong80 het volgende:
Ik ben bevriend met een vriend van Joost de Wit. De voorzitter van Vitesse. Die lacht er ook om. Dat ie voorzitter van Vitesse is geworden. Een vlotte babbel doet veel in het voetbal. Zie Beenhakker of Aad de Mos.
Wil je nou zeggen dat Feyenoord, Excelsior en Sparta vlak bij elkaar zitten?quote:
Joost de Wit is niet eens de voorzitter van Vitesse.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:37 schreef tong80 het volgende:
Ik ben bevriend met een vriend van Joost de Wit. De voorzitter van Vitesse. Die lacht er ook om. Dat ie voorzitter van Vitesse is geworden. Een vlotte babbel doet veel in het voetbal. Zie Beenhakker of Aad de Mos.
Ik voetbal zelf precies 20 jaar nu.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:38 schreef tong80 het volgende:
Caland.....heb je zelf gevoetbald of voetbal je zelf ?
CaptainCookie niet.quote:
Ik las het.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die was er afgelopen zaterdag weer eens, wist je dat?
Carlos vond ik beter dan Karel.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:41 schreef Sked het volgende:
Met Aalbers ging het goed. Tot bleek dat hij niet binnen de regels handelde
Heb hem nog ergens in VBL gepost. Weet niet meer waar. Als ik er een topic aan had gewijd zouden ze weer zeiken.quote:
Nee manquote:Op zondag 8 maart 2015 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Carlos vond ik beter dan Karel.
Waarom reageer je niet op mijn post?quote:Op zondag 8 maart 2015 22:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb hem nog ergens in VBL gepost. Weet niet meer waar. Als ik er een topic aan had gewijd zouden ze weer zeiken.
Ok.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb hem nog ergens in VBL gepost. Weet niet meer waar. Als ik er een topic aan had gewijd zouden ze weer zeiken.
Wat volledig gerechtvaardigd zou zijn. Niemand zit te wachten op die topics, echt he-le-maal niemand.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar en welk niveau ?quote:
Kon even niet quoten. Opnieuw opgestart. Welke post ?quote:
Gaat je geen fuck aan. Speel nu in een vriendenteam, derde helft een stuk belangrijker. Wel al twee jaar op rij kampioen though.quote:
Dat Joost de Wit niet eens voorzitter van Vitesse is.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kon even niet quoten. Opnieuw opgestart. Welke post ?
5e klasse dusquote:Op zondag 8 maart 2015 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat je geen fuck aan. Speel nu in een vriendenteam, derde helft een stuk belangrijker. Wel al twee jaar op rij kampioen though.
Ga er maar vanuit dat hij bij je club achter het doel heeft gestaan.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat je geen fuck aan. Speel nu in een vriendenteam, derde helft een stuk belangrijker. Wel al twee jaar op rij kampioen though.
Nee.quote:
Geen idee waar je het over hebt tong, neem je pilletjes eens in.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:47 schreef tong80 het volgende:
Caland....waarom zo'n negatieve-agressieve reactieIk stel gewoon een vraag. Volgens mij heb je meer azijn in de aderen dan warm bloed.
quote:Op zondag 8 maart 2015 22:48 schreef GGMM het volgende:
Twee goals Te Vrede
Mooi dat Kazim geblesseerd was, anders had hij ze gemaakt.
Rustig maar, PSV wordt toch wel kampioenquote:
Kazim had ze gemist.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:48 schreef GGMM het volgende:
Twee goals Te Vrede
Mooi dat Kazim geblesseerd was, anders had hij ze gemaakt.
Schaam jequote:
Dank jequote:Op zondag 8 maart 2015 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry.
Kiprich is een slanke mooie man.
Bedankt.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry.
Kiprich is een slanke mooie man.
Ja, is een topshowquote:Op zondag 8 maart 2015 22:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heb het niet gezien vanavond, heb ik iets gemist?
Neequote:Op zondag 8 maart 2015 22:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heb het niet gezien vanavond, heb ik iets gemist?
hand kapot?quote:Op zondag 8 maart 2015 22:54 schreef tong80 het volgende:
Zo jammer dat ik niet kan quoten.
Best wel veel onzin in dit topic om op te reageren.
Allemaal gelul in de ruimte over Twente.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niks over de arbitrage? Niks over de klapjes her en der?
Nee, helemaal niks.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niks over de arbitrage? Niks over de klapjes her en der?
Je bent zelf onzin, en nou oprottenquote:Op zondag 8 maart 2015 22:54 schreef tong80 het volgende:
quote:Op zondag 8 maart 2015 22:55 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Allemaal gelul in de ruimte over Twente.
Ik zou je computer uit het raam gooien en nooit meer een nieuwe kopen.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:54 schreef tong80 het volgende:
Nee, als keeperstrainerquote:Op zondag 8 maart 2015 22:55 schreef Paxcon het volgende:
Bert solliciteert naar een bestuurdersfunctie
Ja, doe eens iets aan je Nederlands.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:57 schreef tong80 het volgende:
Sked en Caland.Meer aanvallen op de man ?
Nog iets zinnigs te melden ?
Ja, dat je een idioot pur sang bentquote:Op zondag 8 maart 2015 22:57 schreef tong80 het volgende:
Ik vind het een beetje grootheidswaanzin om jezelf 'de man' te noemen.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:57 schreef tong80 het volgende:
Mag wel een vertaler bij zittenquote:Op zondag 8 maart 2015 22:57 schreef Grifte het volgende:
Rutten aan de onderhandelingstafel, dat moet pracht-tv zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |