In het seizoen 2014/2015 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
hij heeft wel Schalke in de bundesliga gehoudenquote:Op zondag 1 maart 2015 23:07 schreef Kopsterk het volgende:
Youri is sinds 2011 assistent bij Twente. Vanaf dat moment zijn ze één keer derde en twee keer zesde geëindigd en staan ze nu achtste. Ik zie een verband.
godverdomme wat een wereldprestatie zegquote:Op zondag 1 maart 2015 23:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij heeft wel Schalke in de bundesliga gehouden
Laten we een standbeeld bouwen.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij heeft wel Schalke in de bundesliga gehouden
als ... zijnde is dubbel opquote:Op zondag 1 maart 2015 23:08 schreef bombmannl het volgende:
Gewoon als van gastel zijnde de deal binnenhalen. Trainer worden. En 100.000 op die quote van 3 zetten. Leuk zakcentje
Komt niemand achterquote:Op zondag 1 maart 2015 23:08 schreef bombmannl het volgende:
Gewoon als van gastel zijnde de deal binnenhalen. Trainer worden. En 100.000 op die quote van 3 zetten. Leuk zakcentje
Daarna haalden ze Kuyt. Die heeft het gemaakt.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:10 schreef GGMM het volgende:
Bombarda
Weet nog dat Feyenoord dacht dat het misschien wel een goede spits was voor Feyenoord.
Bedankt voor het punt vandaagquote:Op zondag 1 maart 2015 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch net. Let eens op.
Klopt, de voorlopig laatste spits die het bij Feyenoord goed deed om door te groeien naar een topclub.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarna haalden ze Kuyt. Die heeft het gemaakt.
Van harte!quote:Op zondag 1 maart 2015 23:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bedankt voor het punt vandaag.
Een voetbalwedstrijd.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Uit welke wedstrijd komt: scheidsrechter, je vermoordt de wedstrijd?
Barcelona-Arsenalquote:Op zondag 1 maart 2015 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bestaat dat trouwens nog?quote:Op zondag 1 maart 2015 23:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Laatste Eredivisiespeler die de Europese Gouden Schoen won
uit de CL finale van Barcelona-Arsenal in 2006quote:Op zondag 1 maart 2015 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Was prima pinchhitter.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:10 schreef GGMM het volgende:
Bombarda
Weet nog dat Feyenoord dacht dat het misschien wel een goede spits was voor Feyenoord.
Dat zeg ik net.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
uit de CL finale van Barcelona-Arsenal in 2006
Sinds ik geen abonnement op de VI meer heb volg ik dat echt niet meer..quote:
Het is ook niet interessant meer de laatste jaren door de scoringsdrift van Messi en Ronaldoquote:Op zondag 1 maart 2015 23:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sinds ik geen abonnement op de VI meer heb volg ik dat echt niet meer..
Dat dus.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is ook niet interessant meer de laatste jaren door de scoringsdrift van Messi en Ronaldo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel hier meer over Johannes! Nou oké.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt.
Die van Jan Roelfs wist ik wel trouwens.
Stefaan Tanghegod.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vertel hier meer over Johannes! Nou oké.
(Cavaliers wist dit niet)
De eurokok is een zeer complexe man.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Als simpel figuur heb je al twintig minuten de slappe lach
Zo kan je het ook stellen, ja.quote:Op maandag 2 maart 2015 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De eurokok is een zeer complexe man.
Lood om oud ijzerquote:Op maandag 2 maart 2015 00:47 schreef OllieWilliams het volgende:
die youri is wel een stuk beter te verdragen dan die vader van hem trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |