Er werd geprobeerd een brief van de Rabobank te ontfutselenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
tja, wel wat naïef om een brief met bankpas zomaar weg te geven.
Ik had maar één wijk, maar wel twee zakjes, omdat het op papier twee wijken zijn, maar in de praktijk als een wijk weg wordt gelopenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 15:02 schreef superkimmi het volgende:
Heftig dagje. Zaten hier wel paaseitjes bij. Heb nu 2 zakjes omdat ik 2 wijken loop. En ik ben net een maandje aan het lijnen. Dus ik mag 2 eitjes van mezelf (1 voor elke wijk) en de rest gaat naar manlief
Hier wel paaseitjes, geen paasspecialquote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:23 schreef Rafierafie het volgende:
Geen paaseitjes hier.Wel de paasspecial.
Ikke 21quote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:04 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Zelfs op de eitjes is bezuinigd. Vorig jaar waren de zakjes groter, nu nog maar 19 eitjes per zakje. Gelukkig had ik twee wijken...
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:26 schreef Kramerica-Industries het volgende:
De volgende bezuinigingsmaatregel: nog maar 25% korting op de Ecco's, ipv 38.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:28 schreef Rafierafie het volgende:
Hoeveel makkelijker is "Mijn werk" t.o.v. het sturen van een mailtje naar de planner of TC
Wij gebruiken het nog steeds niet en ik heb niet de indruk dat het nou echt zoveel makkelijker of sneller werkt.
Geen 1 april grapquote:Op zaterdag 14 maart 2015 06:32 schreef Pietertje71 het volgende:
Eventjes terug vroeg ik of iemand al bekend was met dat er een proef draait voor postbezorgers in een auto/bus met het stuur aan de rechter kant. Zie hier:
[..]
Zelf denk ik dat de tijdswinst best wel meevalt, of PostNL moet veel mensen verplichten de buitenbrievenbus zo te installeren dat de postbezorger amper tot niet hoeft te bewegen om de post te kunnen bezorgen.
Overigens: had Van Gend & Loos dit niet al eens eerder?
Of.....1 april-grapje?
quote:Op zondag 15 maart 2015 09:19 schreef LanaWoef het volgende:
[..]
Geen 1 april grapMijn man (en vijf collega's) mogen maandag gaan proefrijden met een van deze auto's. Hij zal ook geïnterviewd gaan worden door de lokale en regionale media.
Wij betwijfelen of het efficiënter en veiliger is aangezien je in het buitengebied vaak heel de straat pakt en niet op en neer gaat rijden (eerst de rechter- en dan linkerkant van de straat). Maar het is een proef. Na vier maanden gaan ze weer rijden met een auto met het stuur aan de linkerkant en dan gaan ze de resultaten vergelijken. Ben benieuwd wat er uit gaat komen.
Als je ze niet KAN opmaken (omdat je bv nooit gelegenheid krijgt) kan je met je TC overleggen of er een andere oplossing is. En beter nu dan eind juni. Het gaat alleen om het wettelijk verlof hè (4x je contracturen per week) wat je op moet maken.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:50 schreef ItaloDancer het volgende:
Welke mogelijkheden heb ik als ik mijn verlofuren niet voor 1 juli kan opmaken (omdat ze niet opraken zelfs al zou ik alle dagen vrij nemen)? Buiten ontslag nemen.
Nee, het verlof over de overuren die ik in 2014 heb gemaakt (als zaterdagwerker) moet ik voor 1 juli opmaken. Alleen kan ik dat niet met mijn contract van 3,5 uur per week.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:56 schreef zombo het volgende:
[..]
Als je ze niet KAN opmaken (omdat je bv nooit gelegenheid krijgt) kan je met je TC overleggen of er een andere oplossing is. En beter nu dan eind juni. Het gaat alleen om het wettelijk verlof hè (4x je contracturen per week) wat je op moet maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |