quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:02 schreef Cavaliers het volgende:
Hopelijk kijkt Mathieu ook en ziet hij in dat hij zo snel mogelijk naar de weg moet en zijn carrière niet moet vergooien in die G-sport.
Dat hoop ik ook maar vrees dat ie nog een jaar of 3 in de bagger gaat ploeteren.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:02 schreef Cavaliers het volgende:
Hopelijk kijkt Mathieu ook en ziet hij in dat hij zo snel mogelijk naar de weg moet en zijn carrière niet a la Stybar moet vergooien in die G-sport.
Van Wout van Aert vernederen krijgt hij nooit genoeg.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:02 schreef Cavaliers het volgende:
Hopelijk kijkt Mathieu ook en ziet hij in dat hij zo snel mogelijk naar de weg moet en zijn carrière niet a la Stybar moet vergooien in die G-sport.
Nee.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:04 schreef Mykonos het volgende:
Pff, Van Avermaet, het begint wel zielig te worden. Gaat hij ooit nog iets groots winnen?
Hopelijk wordt hij niet zo desperaat dat hij het verkeerde pad op gaat.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Van Avermaet blijft toch de eeuwige loser. Rijdt hij Valverde los op een steile aankomst bergop (wat in principe vrijwel onmogelijk is voor hem), wint hij nog niet.
Dan had hij beter bij een andere ploeg gezeten. Bij BKCP gaat hij de komende jaren nauwelijks serieuze profkoersen kunnen rijden, zelfs als hij dat zou willen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:02 schreef Cavaliers het volgende:
Jammer dat daar geen motoren bij waren, het schijnt een ongekend machtige aanval te zijn geweest.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Boom heeft te lang gewacht met zijn aanval.
Een soort Leif Hoste-Deluxequote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Van Avermaet blijft toch de eeuwige loser. Rijdt hij Valverde los op een steile aankomst bergop (wat in principe vrijwel onmogelijk is voor hem), wint hij nog niet.
Vanmarcke is een halve Nederlander.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:07 schreef Pedroso het volgende:
Welke Nederlanders deden er vandaag mee eigenlijk (buiten Boom) ?
Ik zag 'm net nog voluit gaan en er nog 3 passeren. Koers is tekort voor 'm anders had ie zeker iedereen fietsles gegeven.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Boom heeft te lang gewacht met zijn aanval.
Rick Flensquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:07 schreef Pedroso het volgende:
Hij kan onder zijn contract uit als hij besluit full-time naar de weg over te stappen, althans, dat was in zijn vorige contract zo.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dan had hij beter bij een andere ploeg gezeten. Bij BKCP gaat hij de komende jaren nauwelijks serieuze profkoersen kunnen rijden, zelfs als hij dat zou willen.
Dat lot dreigt ook voor Vanmarcke.quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:07 schreef Pedroso het volgende:
Flens en Terpstraquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:07 schreef Pedroso het volgende:
Kampioen van de armoede.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:09 schreef Cavaliers het volgende:
Colombia was wederom superieur aan Nederland. Rigo 7e, Chavito 21e. Nothing new.
Het zou me niets verbazenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zou wel iets hebben als Vanmarcke, Stybar en co de grote kasseikoersen gaan beslissen en Cancellara en Boonen broederlijk harken in het 2e groepje.
Maar België is eigenlijk half-Nederland.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:09 schreef Cavaliers het volgende:
Colombia was wederom superieur aan Nederland. Rigo 7e, Chavito 21e. Nothing new.
Ik heb alle vertrouwen in Steve-O.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit is nog maar slechts een voorbode voor onze Giro weddenschap. Laat je gewaarschuwd zijn.
De Giro kan me niet snel genoeg beginnen!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit is nog maar slechts een voorbode voor onze Giro weddenschap. Laat je gewaarschuwd zijn.
Ik ga weer los met Tourcoach.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De Giro kan me niet snel genoeg beginnen!
Dat betwist niemand.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:12 schreef Pedroso het volgende:
Wel leuk om Greg uit te lachen hier maar voorlopig doet ie wel met iedere finale mee. En dat het hele seizoen door.
Gewoon een klasse renner.
Ik verheug me ook al enorm op de eindzege van Miguel.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De Giro kan me niet snel genoeg beginnen!
Wel jammer dat de spanning weg is nu het al zeker is dat hij gaat winnen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik verheug me ook al enorm op de eindzege van Miguel.
Zeg dat nou niet te hard, dadelijk blaast Mani de weddenschap af omdat hij weet dat hij kansloos is! Maar een eventuele strijd om de tweede plek kan ook spannend zijn. Ik ben benieuwd of het Seba Henao of Chavito wordt.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel jammer dat de spanning weg is nu het al zeker is dat hij gaat winnen.
Ze voelen zich vast op hun gemak in zo'n witte omgeving.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:22 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop dat al die Colombiaantjes doodvriezen op de Gavia.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:22 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:22 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze voelen zich vast op hun gemak in zo'n witte omgeving.
Doe nou niet, straks begrijpt Ambrosius mijn satire niet.quote:
Misschien moet ik even gastmodden.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe nou niet, straks begrijpt Ambrosius mijn satire niet.
Nee, maak je geen zorgen, Ambrosius is enkel gevoelig voor posts die ijs bevatten. Johannes en ik daarentegen zijn meesters van satire.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe nou niet, straks begrijpt Ambrosius mijn satire niet.
Hij schijnt de nationaliteit nochtans aan te willen vragen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij is Nibali geen Colombiaan.
Dat verzin je ter plekke, dat heb ik nog nooit gehoord.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij schijnt de nationaliteit nochtans aan te willen vragen.
Ik heb wel ingevoerde bronnen die dit bevestigen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat verzin je ter plekke, dat heb ik nog nooit gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |