De reacties zijn voorspelbaar, maar veelzeggend over hoe naar de UCI wordt gekeken.twitter:UCI_cycling twitterde op dinsdag 03-03-2015 om 17:52:13Tuesday means #TuesdayQuote! This week's from @albertocontador #cycling http://t.co/AfLbDXwEpo reageer retweet
Zonde...zet weer even in perspectief dat een gebroken heup echt een enstige blessure is. Kan me sommige commentaren herinneren nadat Gesink z'n heup gebroken had, dat mensen het raar vonden dat hij niet zodra het gips er af was weer vooraan fietste.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:12 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Klinkt als een mogelijk einde carrière.
Boom rijdt op zaterdag Strade Bianche en op zondag PN, ook een combinatie die bijna niet voorkomt..quote:
Mooi, dan zijn de grote 5 presentquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:10 schreef Marcoss het volgende:
http://cyclingquotes.com/(...)instead_of_the_giro/
Betancur wil nu toch weer de Tour rijden..
Dank voor de tip. Ik had er, eerlijk gezegd, nog nooit van gehoord. En ik volg het wielrennen toch behoorlijk. Leuke lijst met winnaars ook wel.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:27 schreef TargaFlorio het volgende:
Op Eurosport 2 nu live de GP Le Samyn (België).
Om met Archie Bunker te spreken: What's the difference?quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:40 schreef PippenScottie het volgende:
Wat een heerlijke desolate deprimerende omgeving!
Waar is dit? Noord-Frankrijk of Wallonië?
wallonie volgens mij.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:40 schreef PippenScottie het volgende:
Wallonië, regio Mons.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:40 schreef PippenScottie het volgende:
Het ventiel veert dan niet goed terug (dat wat je los moet draaien om 'm op te pompen), denk ik, daardoor loopt er lucht uit.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:41 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Weet er iemand toevallig wat er mis is met mijn pomp/ventiel als de binnenband tijdens het pompen (na de benedenwaartse pompbeweging) weer langzaam leegloopt? Ik gebruik altijd een verloopstukje van voor op het frans ventiel, maar omdat dit gebeurd met hand/voetpompen kan ik alleen maar een compressor effectief gebruiken.
Aha oke, dat is zeker niet te repareren. In ieder geval hartstikke bedankt, en excuses voor het plaatsen in het verkeerde topic, zal ook even naar de andere gaan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:52 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het ventiel veert dan niet goed terug (dat wat je los moet draaien om 'm op te pompen), denk ik, daardoor loopt er lucht uit.
Is meer iets voor het recreatief wielrennen-topic.
Dan pakt Roelandts de dubbel in Vlaanderen en Roubaix.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Boeckmans en Ligthart die ineens dingen gaan winnen. Ik vind dit nu al een raar jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |