12/15quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:44 schreef Donnie-Brasco het volgende:
paddingthon of hoe je dat ook schrijft
quote:
Sas +1quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:45 schreef sasquatsch het volgende:
Cold Mountain
Far and away
Bangkok Hilton
Grace of Monaco
Acteurquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:10 schreef sasquatsch het volgende:
Het viel mij op dat Matthew McConaughey regelmatig hetzelfde beroep uitoefent in zijn films. Welk beroep en noem 3 films waarin hij dat beroep heeft.
Dat beroep zocht ik inderdaad.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:22 schreef JayHovah het volgende:
Advocaat
The Lincoln Lawyer
A Time To Kill
quote:
Whehequote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:17 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Acteur
Interstellar
The Wolf of Wall Street
Dallas Buyers Club
Ja, maar als je geen vraag kan stellen moet je ook geen antwoord geven.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:18 schreef Zonnetje1981 het volgende:
SS: Steven Spielberg??
Dan Amistad
Zo ja morgen een nieuwe vraag![]()
Zo niet dan carry on met deze vraag
Gewoon punt weer intrekken dus.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:27 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ja, maar als je geen vraag kan stellen moet je ook geen antwoord geven.
Die heb ik gezien. Beetje Magnolia/Crash-achtig.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:27 schreef sasquatsch het volgende:
Thirteen Conversations About One Thing
Als je nou niet die andere films had genoemd en hints had neergezet konden we doorgaan, zonnetje mag alleen een punt als er ook een vraag door hem gesteld wordt.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:27 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ja, maar als je geen vraag kan stellen moet je ook geen antwoord geven.
Tussenstand maart 2015:
2 Dyonvbaal
1 Asap
1 Donnie-Brasco
1 Dopekoe
1 DragonFodder
1 Victorinox
1 Wyccie
1 JayHovah
1 drakin
1 sasquatch
1 Zonnetje1981
Hij speelt in 5 films een advocaat. Naast de genoemde films zijn dat nog Bernie en Thirteen Conversations About One Thing
Nee, er is er nog een hoger (met 8.8). Wolf of Wallstreet is 8.2quote:
Nee, dat is de nummer 3.quote:
Dat is de hoogste inderdaad. Nu nog de laagste.quote:
ZvjZ=VmR!quote:A group of teenagers get into a car crash in the Texas woods on prom night, and then wander into an old farmhouse that is home to [] and his insane family of cannibalistic psychopaths.
Is dat niet gewoon Texas Chainsaw Massacre?quote:
Niet helemaalquote:Op woensdag 4 maart 2015 08:46 schreef StefanW het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon Texas Chainsaw Massacre?
The Return of the Texas Chainsaw Massacrequote:Op woensdag 4 maart 2015 09:13 schreef StefanW het volgende:
lol
Ik heb The Next Generation in mijn hoofd zitten, maar dat is volgens mij Star Trek
Het gaat dus om A-sterren die een korte cameo maken in een film met een budget die deze namen niet kan betalen.quote:studios have increasingly partaken in a practice called "boarding," in which productions fly big-name stars in for short, concentrated shooting stretches, thereby giving their project a megawatt above-the-credits name while not having to pay them their entire fee
Deze 2 staan er in, dus 2/10quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:36 schreef Dopekoe het volgende:
Alfred Hitchcock = Al zijn eigen films of iig een groot deel ervan
Will Ferrell = Wedding crashers
Het gaat om een heel kort moment van een grote naamquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:35 schreef pipster het volgende:
Chuck Norris in Dodgeball of Tom Cruise in Tropic Thunder ik vraag me nog een beetje af waar het cameo zijn ophoudt en het een rol wordt....
quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:45 schreef pipster het volgende:
Ben Affleck en Matt Damon in Jay en Silent Bob strike back
Excuus. Chuck in Dodgeball was ook goedquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:35 schreef pipster het volgende:
Chuck Norris in Dodgeball of Tom Cruise in Tropic Thunder ik vraag me nog een beetje af waar het cameo zijn ophoudt en het een rol wordt....
quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:47 schreef picodealion het volgende:
Quentin Tarantino in Sukiyaki Western Django?
Het lijstje is wat inconsistent idd.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:50 schreef pipster het volgende:
Ah, dus niet alleen A-sterren want Hitchcock in zijn eigen film is toch een iets ander verhaal dan A-sterren.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:52 schreef pipster het volgende:
Molly Ringwald in Not Another Teen Movie
quote:
Yep!. Score van 3.0.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:13 schreef StefanW het volgende:
lol
Ik heb The Next Generation in mijn hoofd zitten, maar dat is volgens mij Star Trek
Dat was volgens mij in deel twee (into darkness), maar hij staat er sowieso niet inquote:
Beide.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:03 schreef StefanW het volgende:
[..]
Dat was volgens mij in deel twee (into darkness), maar hij staat er sowieso niet in
Die had ik zelf ook wel verwacht, maar neequote:
Voor deze geldt hetzelfdequote:Op woensdag 4 maart 2015 10:23 schreef sasquatsch het volgende:
David Soul en Paul Michael Glaser in Starsky & Hutch?
quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:24 schreef sasquatsch het volgende:
Jamie Foxx, Christopher Lloyd in A Million Ways to die in the west?
quote:
7/10quote:
Het is een groter rijtje namen, maar ik keur hem goedquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:29 schreef pipster het volgende:
Ben Stiller in Anchorman The legend of ron Burgundyu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |