Het gaat om een heel kort moment van een grote naamquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:35 schreef pipster het volgende:
Chuck Norris in Dodgeball of Tom Cruise in Tropic Thunder ik vraag me nog een beetje af waar het cameo zijn ophoudt en het een rol wordt....
quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:45 schreef pipster het volgende:
Ben Affleck en Matt Damon in Jay en Silent Bob strike back
Excuus. Chuck in Dodgeball was ook goedquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:35 schreef pipster het volgende:
Chuck Norris in Dodgeball of Tom Cruise in Tropic Thunder ik vraag me nog een beetje af waar het cameo zijn ophoudt en het een rol wordt....
quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:47 schreef picodealion het volgende:
Quentin Tarantino in Sukiyaki Western Django?
Het lijstje is wat inconsistent idd.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:50 schreef pipster het volgende:
Ah, dus niet alleen A-sterren want Hitchcock in zijn eigen film is toch een iets ander verhaal dan A-sterren.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:52 schreef pipster het volgende:
Molly Ringwald in Not Another Teen Movie
quote:
Yep!. Score van 3.0.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:13 schreef StefanW het volgende:
lol
Ik heb The Next Generation in mijn hoofd zitten, maar dat is volgens mij Star Trek
Dat was volgens mij in deel twee (into darkness), maar hij staat er sowieso niet inquote:
Beide.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:03 schreef StefanW het volgende:
[..]
Dat was volgens mij in deel twee (into darkness), maar hij staat er sowieso niet in
Die had ik zelf ook wel verwacht, maar neequote:
Voor deze geldt hetzelfdequote:Op woensdag 4 maart 2015 10:23 schreef sasquatsch het volgende:
David Soul en Paul Michael Glaser in Starsky & Hutch?
quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:24 schreef sasquatsch het volgende:
Jamie Foxx, Christopher Lloyd in A Million Ways to die in the west?
quote:
7/10quote:
Het is een groter rijtje namen, maar ik keur hem goedquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:29 schreef pipster het volgende:
Ben Stiller in Anchorman The legend of ron Burgundyu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |