Heeft ze zwart haar? Ik wist alleen dat ze dik en lelijk was.quote:
Ohquote:Op zondag 1 maart 2015 00:22 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Heeft ze zwart haar? Ik wist alleen dat ze dik en lelijk was.
Haar lelijke verleptheid geeft af op de patat.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ohja, zoiets. Geen idee verder, het is in ieder geval wel een stukje meer pauper geworden, dat zeker.
niet haten op een fipo in je eigen topicquote:Op zondag 1 maart 2015 00:23 schreef pixelbitty het volgende:
Je eigen TT likenFipo maken in je eigen topic
.
begin dan ook een nachtelijke snackbar hiero.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2015 00:24 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Haar lelijke verleptheid geeft af op de patat.
Doen, maar breng die jongeman dan wel hierheen en ga niet daar lopen kaatsen, knapt de buurt niet van op.quote:
Patat van Fokkiequote:
Als je Nick & Simon draait, ga ik luisteren....alleen ben ik dan de enige denk ik.quote:
Ohja hij is jonger dan ik benquote:Op zondag 1 maart 2015 00:25 schreef LompeHork het volgende:
Doen, maar breng die jongeman dan wel hierheen en ga niet daar lopen kaatsen, knapt de buurt niet van op.
Nou, dan kun je hier dus geen zaak openen, ben je meteen failliet, niemand die dat koopt hier.quote:
Is mijn cluppiequote:Op zondag 1 maart 2015 00:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Deze man
Wat doe je met een Volendam logo mangodverdomme.
Watquote:
Suzanne is gewoon een codenaam voor drugs ofzo.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:29 schreef LompeHork het volgende:
Het begin klinkt als Dr. Dre.
Thuglife wel.
Eens, is gewoon een veredelde crackdeal dit.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Suzanne is gewoon een codenaam voor drugs ofzo.
Als je het zo bekijkt kan ik eerder Zouavenhooligan wordenquote:Op zondag 1 maart 2015 00:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Man man man, beter wordt je Hollandia Hooligan. Harde kern en alles, Vak Z alles.
Het begon onschuldig met koffie...maar daarna sloeg het losquote:Op zondag 1 maart 2015 00:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Eens, is gewoon een veredelde crackdeal dit.
Koffiequote:Op zondag 1 maart 2015 00:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het begon onschuldig met koffie...maar daarna sloeg het los
Goed punt. Hebben ook meer succesnummers. Ik stem op ja.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt kan ik eerder Zouavenhooligan worden
Precies, toen kwam er café-creme en toen ging de shit los.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het begon onschuldig met koffie...maar daarna sloeg het los
Wil je een bakkie?quote:
Er moet ook iets in die Senseo-troep zitten, niemand drinkt dat voor zijn lol.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goed punt. Hebben ook meer succesnummers. Ik stem op ja.
[..]
Precies, toen kwam er café-creme en toen ging de shit los.
Sowieso!quote:Op zondag 1 maart 2015 00:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er moet ook iets in die Senseo-troep zitten, niemand drinkt dat voor zijn lol.
Dat krijg je als het weer ochtend isquote:
quote:Op zondag 1 maart 2015 00:34 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dat krijg je als het weer ochtend is.
ik zit aan de neussprayquote:Op zondag 1 maart 2015 00:38 schreef ACT-F het volgende:
Keelpastilles met dropsmaak. Een beetje over datum maar ach, dat ben ik ook
Past wel bij de muziek.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:38 schreef ACT-F het volgende:
Keelpastilles met dropsmaak. Een beetje over datum maar ach, dat ben ik ook
Amateurquote:Op zondag 1 maart 2015 00:41 schreef Koen66 het volgende:
ik zit in 2 radio topics mee te ouwehoeren en krijg m'n koptelefoon niet aan de praat
Kan nieteens een koptelefoon aan de praat krijgenquote:
De mijne heb je al gezienquote:
Ik heb nog een half krat hertog-jan staan, wie maakt me losquote:
Tjaquote:
ik heb al teveel gedronken om nog te rijdenquote:Op zondag 1 maart 2015 00:44 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik heb nog een half krat hertog-jan staan, wie maakt me los
na de koffiequote:Op zondag 1 maart 2015 00:44 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Zuipschuitjequote:Op zondag 1 maart 2015 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb al teveel gedronken om nog te rijden
lekkerquote:Op zondag 1 maart 2015 00:45 schreef Uccie het volgende:
Oh mijn citroenkeelpastilles zijn ook over de datum
Oh dat kan bestquote:Op zondag 1 maart 2015 00:45 schreef Uccie het volgende:
Oh mijn citroenkeelpastilles zijn ook over de datum
Snurkenquote:
Lekker met stukjesquote:Op zondag 1 maart 2015 00:46 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Oh dat kan best.. Ik heb laatst melk gedronken van een week over de datum
.
ja ik ga ze niet weggooien. Is alleen suiker en zooi.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:46 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
.
quote:Op zondag 1 maart 2015 00:46 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
.
ik mag ook niet meer rijden. je drinkt zelf geen bier?quote:Op zondag 1 maart 2015 00:44 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Godver is iedereen helderziend ofzoquote:Op zondag 1 maart 2015 00:48 schreef pixelbitty het volgende:
Ivan Heylen - Wilde Boerendochter alsjeblieft
Was je die al van planquote:
Ik ben nog niet op jouw TV geweestquote:
Zolang er geen klonten inzitten en hij smaakt goed, is de melk gewoon goedquote:
preciesquote:Op zondag 1 maart 2015 00:51 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Zolang er geen klonten inzitten en hij smaakt goed, is de melk gewoon goed... het is een THT datum he
... ten minste houdbaar tot
Ben benieuwdquote:Op zondag 1 maart 2015 00:53 schreef LompeHork het volgende:
Heb wel een mooi liedje gestuurd naar Fokkertvindt Pixie ook wel tof.
Dan mot je wel, sch hebben we niet leert op skoolquote:Op zondag 1 maart 2015 00:55 schreef Fokker89 het volgende:
Ik moet er maar aan wennen he... als ik straks bij pixel in trek.
quote:
We spreken gewoon ABN hoorquote:Op zondag 1 maart 2015 00:55 schreef Fokker89 het volgende:
Ik moet er maar aan wennen he... als ik straks bij pixel in trek.
Ja ik ging niet al die tekentjes doenquote:
Ik wel, repsect naar achtergrond, cultuur en dialectquote:Op zondag 1 maart 2015 00:57 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja ik ging niet al die tekentjes doen
Waarheidquote:Op zondag 1 maart 2015 00:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is de schuld van de rabobank, dat weet je toch?
Repsect.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik wel, repsect naar achtergrond, cultuur en dialectdaarnaast was het wel veel moeite ja
sterkte en trustequote:Op zondag 1 maart 2015 01:01 schreef Uccie het volgende:
Maar lieve mensen, ik ga mijn hoofdje nu toch maar neerleggen.
Misschien voel ik me morgen weer wat beter
Veel plezier nog en slaap lekker.
terwijl ik niet eens in je buurt ben geweestquote:Op zondag 1 maart 2015 01:02 schreef pixelbitty het volgende:
Ik ben me toch een partij ziek ineens....
quote:Op zondag 1 maart 2015 01:01 schreef Uccie het volgende:
Welterustenquote:Op zondag 1 maart 2015 01:01 schreef Uccie het volgende:
Nawh,quote:Op zondag 1 maart 2015 01:02 schreef pixelbitty het volgende:
van de melk?quote:Op zondag 1 maart 2015 01:02 schreef pixelbitty het volgende:
quote:
het leeft nogquote:
Ik ben een "ze", niet "het"quote:
ze/je leeft nogquote:
Dankjewel hoorquote:Op zondag 1 maart 2015 01:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ze/je leeft nogop je gekwetste ziel
Ik ook, maar dat was het zekerquote:Op zondag 1 maart 2015 01:38 schreef pixelbitty het volgende:
Fokkie ik ben een beetje laat, maar je was top vanavond.
Half 7 al wakkerquote:
Weet ikquote:Op zondag 1 maart 2015 08:52 schreef Uccie het volgende:
Ohja, het was weer vreselijk kut gisteravond, zoals altijd
quote:
quote:
Hetzelfde voor op de FPquote:Op zondag 1 maart 2015 14:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Bedankt voor je zeer informatieve inbreng.
Wat is het thema?quote:
motorcrossen. maar is al lang voorbij. en wat klonk dat slecht op m'n pc. heel veel hikken er inquote:
Onaangekondigd draaien.. Dan heb je toch geen luisteraarsquote:Op zondag 1 maart 2015 17:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
motorcrossen. maar is al lang voorbij. en wat klonk dat slecht op m'n pc. heel veel hikken er in
daar had ik vrijdag geen last van.
....quote:Op zondag 1 maart 2015 18:53 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Onaangekondigd draaien.. Dan heb je toch geen luisteraars?
misschien dat er toevallig iemand intunde.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:53 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Onaangekondigd draaien.. Dan heb je toch geen luisteraars?
Anders ik wel, zal er wat andere muziek in knikkeren.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
misschien dat er toevallig iemand intunde.
werd wel een beetje zat van de gutterFM autodj.
ik ben nu al een tijd bendeleider aan 't luisterenquote:Op zondag 1 maart 2015 19:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Anders ik wel, zal er wat andere muziek in knikkeren.
God ja, ik zal eens uitzoeken waarom die nog in de lucht isquote:Op zondag 1 maart 2015 19:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ben nu al een tijd bendeleider aan 't luisteren
Stil of ik ga op je zittenquote:
Om hem te verpletteren onder mijn gewicht koenquote:
Dat zeg je niet meer als je blauw aanlooptquote:
Pas jij nou maar opquote:Op zondag 1 maart 2015 20:05 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dat zeg je niet meer als je blauw aanloopt
Ik kan je hebbenquote:
Noem je me nou een bitchquote:
is catfight beter dan?quote:
Meowquote:
Fokker was wel met de website bezig, maar je moet wel kunnen draaien en luisteren als het goed is.quote:
Jeeeejquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:07 schreef Fokker89 het volgende:
En er staan nieuwe muziekjens in de AutoDJ![]()
![]()
Yeeyquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:10 schreef Fokker89 het volgende:
en en en en en en en en, vanaf heden zijn wij te beluisteren via de app Tune-in. zodat mobiel luisteren makkelijk is.
Ik welquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:58 schreef Fokker89 het volgende:
jajajajajajaj zitten jullie er klaar voor?
Okequote:Op woensdag 4 maart 2015 21:02 schreef pixelbitty het volgende:
LAAAT MEEE ZIEEEEEEEEEEEEEEEN WAAR IK VOOR LEEEEEEEEF
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:04 schreef Uccie het volgende:
Even thee halen...sws gewoon omdat ik dorst heb
Nee, in vergelijking met Xander niet nee.quote:
Het is best slecht, maar ook nostalgisch welquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, in vergelijking met Xander niet nee.
Over 10 jaar is het lekker fout.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:08 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Het is best slecht, maar ook nostalgisch wel.
Dit was al fout voor het uitkwam...even helemaal mee zingen...nou ja zingen.quote:
Ik zal maar niet inbellen met skype.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit was al fout voor het uitkwam...even helemaal mee zingen...nou ja zingen.
Nee, lijkt me niet zo'n goed ideequote:Op woensdag 4 maart 2015 21:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zal maar niet inbellen met skype.
Ik zing weer heeeeel hard mee...in gedachte, want deze toonsoort zit er niet op.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zing weer heeeeel hard mee...in gedachte, want deze toonsoort zit er niet op.
Nee dankje en mijn thee is nog warmquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:20 schreef Fokker89 het volgende:
Is er nog behoefte aan Celine Dion? Hier niet zo, maar het is wel de grootste hit van 1998
Wij draaien die show wel ':')quote:
Ik ben over een uurtje bij je.quote:
Ik was nog typen....quote:
Maakt me geen hol uit.quote:
Puddy puddy!quote:
Geld verdienen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:26 schreef pixelbitty het volgende:
Dus ik ben aan het solliciteren voor een bijbaantje... wat zou een goede motivatie zijn om bij kruidvat te werken... Ik kom er gewoon niet uit
!
Solliciteren..
Ja mijn grootste motivatie is, ik wil geldquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geld verdienen.
mensen willen helpen, service gericht/klantgericht, affiniteit met de winkels (ik kom graag bij het Kruidvat).
Niet tof doen tegen Uccie mangquote:
Genoeg schoonmaakmiddel om het weer op te ruimen.quote:
Zwabberheldquote:
Kom maarquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:33 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Kom maar
* pixelbitty armen spreidt
Kom.
Nu niet meer weggaan hequote:Op woensdag 4 maart 2015 21:34 schreef Uccie het volgende:
Oh manau, die hele cd heb ik compleet grijs gedraaid
Nee, ik was even overschakelen van TuneIn naar Sonos, klinkt beter.quote:
No tears... shhh...quote:
Meh.quote:
jawel, maar dan kan ook omdat dat mijn studententijd was.quote:
Nog steeds hoorquote:
Toen wel.quote:
Ik was nog ongegeneerd aan het luisteren naar whatever er voorbijkwam op de radio.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vanaf dat jaar begon ik mij een beetje met muziek bezig te houden
hey, houd die eens bij de buren.quote:
Ik luisterde toen vooral veel marco borsatoquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik was nog ongegeneerd aan het luisteren naar whatever er voorbijkwam op de radio.
Eigenlijk ben ik pas 'andere' muziek gaan luisteren toen ik 14 was of zo en een klasgenoot me Linkin Park liet horen.
Ik zat toen in mijn licht-alternatieve fase.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik luisterde toen vooral veel marco borsato
Ja, en als ik Nederlands praat klink in boers volgens jouquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:43 schreef pixelbitty het volgende:
Je hebt echt zo'n nederlands accent als je engels praat.
Marco was hier toen eens voor een CD presentatie bij de Free record shop, sinds toen was ik fan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zat toen in mijn licht-alternatieve fase.
Ik maak het goed met jequote:Op woensdag 4 maart 2015 21:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, en als ik Nederlands praat klink in boers volgens jouTis goed met je
Nou Boyzone bleef gewoon hoor, tijdens die periode.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:44 schreef pixelbitty het volgende:
In 1998 luisterde ik spicegirls en backstreetboys.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:44 schreef pixelbitty het volgende:
In 1998 luisterde ik spicegirls en backstreetboys.
1 2 3 | <?php dit ?> |
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
Oh, en Anouk - Nigger's Wife. Dat is ook een ding.
Dat vroeg ik mij gister ook af, wat al die dingen doen. Nou een dag later ben ik weer terug bij afquote:
Ja hiernaquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:48 schreef pixelbitty het volgende:
Ik heb faithless aangevraagd, benieuwd of die nog gedraaid word
Niets waar je iets mee kan dus.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij gister ook af, wat al die dingen doen. Nou een dag later ben ik weer terug bij af
Je nummer was ook al geweestquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh man, daar heb je vast heel hard je best op gedaan.
Zoals je kunt zien aan de timestamp heb ik er redelijk wat tijd en moeite ingestoken inderdaad.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:49 schreef DeZwabber het volgende:
Oh man, daar heb je vast heel hard je best op gedaan.
Raar gedoequote:Op woensdag 4 maart 2015 21:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik probeer het ook niet meer, ben er wel weer klaar mee voor de komende 2`maanden
ja, ander ritme ook.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:52 schreef pixelbitty het volgende:
Deze versie klinkt anders dan degene die ik gewend ben...
Geen Maxi-Jazz.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:52 schreef pixelbitty het volgende:
Deze versie klinkt anders dan degene die ik gewend ben...
Zijn stem klinkt ook echt kutquote:
Dit idd, ik zag ook de youtube versie van deze, het is gewoon een bizar slechte kopie, haat reacties staan er ook gewoon bijquote:
sssst nu denkt iedereen dat ik mijn muziek van youtube haal.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:56 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dit idd, ik zag ook de youtube versie van deze, het is gewoon een bizar slechte kopie, haat reacties staan er ook gewoon bij.
Oh ja jij koopt ze natuurlijk allemaal in de winkelquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
sssst nu denkt iedereen dat ik mijn muziek van youtube haal.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:59 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Oh ja jij koopt ze natuurlijk allemaal in de winkel.
En het clueless gedreutel dat zich afvraagt waarom iedereen dat nummer thumbs down geeft.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:56 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dit idd, ik zag ook de youtube versie van deze, het is gewoon een bizar slechte kopie, haat reacties staan er ook gewoon bij.
Die zit hier gelukkig om de hoek, was wel even zweten.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Goed dat je in ieder geval nog snel even langs de winkel kon rennen om de goede te halen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |