Over 10 jaar is het lekker fout.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:08 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Het is best slecht, maar ook nostalgisch wel.
Dit was al fout voor het uitkwam...even helemaal mee zingen...nou ja zingen.quote:
Ik zal maar niet inbellen met skype.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit was al fout voor het uitkwam...even helemaal mee zingen...nou ja zingen.
Nee, lijkt me niet zo'n goed ideequote:Op woensdag 4 maart 2015 21:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zal maar niet inbellen met skype.
Ik zing weer heeeeel hard mee...in gedachte, want deze toonsoort zit er niet op.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zing weer heeeeel hard mee...in gedachte, want deze toonsoort zit er niet op.
Nee dankje en mijn thee is nog warmquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:20 schreef Fokker89 het volgende:
Is er nog behoefte aan Celine Dion? Hier niet zo, maar het is wel de grootste hit van 1998
Wij draaien die show wel ':')quote:
Ik ben over een uurtje bij je.quote:
Ik was nog typen....quote:
Maakt me geen hol uit.quote:
Puddy puddy!quote:
Geld verdienen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:26 schreef pixelbitty het volgende:
Dus ik ben aan het solliciteren voor een bijbaantje... wat zou een goede motivatie zijn om bij kruidvat te werken... Ik kom er gewoon niet uit
!
Solliciteren..
Ja mijn grootste motivatie is, ik wil geldquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geld verdienen.
mensen willen helpen, service gericht/klantgericht, affiniteit met de winkels (ik kom graag bij het Kruidvat).
Niet tof doen tegen Uccie mangquote:
Genoeg schoonmaakmiddel om het weer op te ruimen.quote:
Zwabberheldquote:
Kom maarquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:33 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Kom maar
* pixelbitty armen spreidt
Kom.
Nu niet meer weggaan hequote:Op woensdag 4 maart 2015 21:34 schreef Uccie het volgende:
Oh manau, die hele cd heb ik compleet grijs gedraaid
Nee, ik was even overschakelen van TuneIn naar Sonos, klinkt beter.quote:
No tears... shhh...quote:
Meh.quote:
jawel, maar dan kan ook omdat dat mijn studententijd was.quote:
Nog steeds hoorquote:
Toen wel.quote:
Ik was nog ongegeneerd aan het luisteren naar whatever er voorbijkwam op de radio.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vanaf dat jaar begon ik mij een beetje met muziek bezig te houden
hey, houd die eens bij de buren.quote:
Ik luisterde toen vooral veel marco borsatoquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik was nog ongegeneerd aan het luisteren naar whatever er voorbijkwam op de radio.
Eigenlijk ben ik pas 'andere' muziek gaan luisteren toen ik 14 was of zo en een klasgenoot me Linkin Park liet horen.
Ik zat toen in mijn licht-alternatieve fase.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik luisterde toen vooral veel marco borsato
Ja, en als ik Nederlands praat klink in boers volgens jouquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:43 schreef pixelbitty het volgende:
Je hebt echt zo'n nederlands accent als je engels praat.
Marco was hier toen eens voor een CD presentatie bij de Free record shop, sinds toen was ik fan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zat toen in mijn licht-alternatieve fase.
Ik maak het goed met jequote:Op woensdag 4 maart 2015 21:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, en als ik Nederlands praat klink in boers volgens jouTis goed met je
Nou Boyzone bleef gewoon hoor, tijdens die periode.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:44 schreef pixelbitty het volgende:
In 1998 luisterde ik spicegirls en backstreetboys.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:44 schreef pixelbitty het volgende:
In 1998 luisterde ik spicegirls en backstreetboys.
1 2 3 | <?php dit ?> |
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
Oh, en Anouk - Nigger's Wife. Dat is ook een ding.
Dat vroeg ik mij gister ook af, wat al die dingen doen. Nou een dag later ben ik weer terug bij afquote:
Ja hiernaquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:48 schreef pixelbitty het volgende:
Ik heb faithless aangevraagd, benieuwd of die nog gedraaid word
Niets waar je iets mee kan dus.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij gister ook af, wat al die dingen doen. Nou een dag later ben ik weer terug bij af
Je nummer was ook al geweestquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh man, daar heb je vast heel hard je best op gedaan.
Zoals je kunt zien aan de timestamp heb ik er redelijk wat tijd en moeite ingestoken inderdaad.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:49 schreef DeZwabber het volgende:
Oh man, daar heb je vast heel hard je best op gedaan.
Raar gedoequote:Op woensdag 4 maart 2015 21:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik probeer het ook niet meer, ben er wel weer klaar mee voor de komende 2`maanden
ja, ander ritme ook.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:52 schreef pixelbitty het volgende:
Deze versie klinkt anders dan degene die ik gewend ben...
Geen Maxi-Jazz.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:52 schreef pixelbitty het volgende:
Deze versie klinkt anders dan degene die ik gewend ben...
Zijn stem klinkt ook echt kutquote:
Dit idd, ik zag ook de youtube versie van deze, het is gewoon een bizar slechte kopie, haat reacties staan er ook gewoon bijquote:
sssst nu denkt iedereen dat ik mijn muziek van youtube haal.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:56 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dit idd, ik zag ook de youtube versie van deze, het is gewoon een bizar slechte kopie, haat reacties staan er ook gewoon bij.
Oh ja jij koopt ze natuurlijk allemaal in de winkelquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
sssst nu denkt iedereen dat ik mijn muziek van youtube haal.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:59 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Oh ja jij koopt ze natuurlijk allemaal in de winkel.
En het clueless gedreutel dat zich afvraagt waarom iedereen dat nummer thumbs down geeft.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:56 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dit idd, ik zag ook de youtube versie van deze, het is gewoon een bizar slechte kopie, haat reacties staan er ook gewoon bij.
Die zit hier gelukkig om de hoek, was wel even zweten.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Goed dat je in ieder geval nog snel even langs de winkel kon rennen om de goede te halen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |