Ohja hij is jonger dan ik benquote:Op zondag 1 maart 2015 00:25 schreef LompeHork het volgende:
Doen, maar breng die jongeman dan wel hierheen en ga niet daar lopen kaatsen, knapt de buurt niet van op.
Nou, dan kun je hier dus geen zaak openen, ben je meteen failliet, niemand die dat koopt hier.quote:
Is mijn cluppiequote:Op zondag 1 maart 2015 00:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Deze man
Wat doe je met een Volendam logo mangodverdomme.
Watquote:
Suzanne is gewoon een codenaam voor drugs ofzo.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:29 schreef LompeHork het volgende:
Het begin klinkt als Dr. Dre.
Thuglife wel.
Eens, is gewoon een veredelde crackdeal dit.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Suzanne is gewoon een codenaam voor drugs ofzo.
Als je het zo bekijkt kan ik eerder Zouavenhooligan wordenquote:Op zondag 1 maart 2015 00:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Man man man, beter wordt je Hollandia Hooligan. Harde kern en alles, Vak Z alles.
Het begon onschuldig met koffie...maar daarna sloeg het losquote:Op zondag 1 maart 2015 00:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Eens, is gewoon een veredelde crackdeal dit.
Koffiequote:Op zondag 1 maart 2015 00:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het begon onschuldig met koffie...maar daarna sloeg het los
Goed punt. Hebben ook meer succesnummers. Ik stem op ja.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt kan ik eerder Zouavenhooligan worden
Precies, toen kwam er café-creme en toen ging de shit los.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het begon onschuldig met koffie...maar daarna sloeg het los
Wil je een bakkie?quote:
Er moet ook iets in die Senseo-troep zitten, niemand drinkt dat voor zijn lol.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goed punt. Hebben ook meer succesnummers. Ik stem op ja.
[..]
Precies, toen kwam er café-creme en toen ging de shit los.
Sowieso!quote:Op zondag 1 maart 2015 00:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er moet ook iets in die Senseo-troep zitten, niemand drinkt dat voor zijn lol.
Dat krijg je als het weer ochtend isquote:
quote:Op zondag 1 maart 2015 00:34 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dat krijg je als het weer ochtend is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |