Vraag ik me ook af. Haar enige bezigheid is aandacht trekken.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:39 schreef computergirl het volgende:
Warom moet oma de kinderen van mevr. lange Frans opvoeden eigenlijk? Heeft ze een drukke baan?
De moeder van Frans is wel mooi een slachtoffer van de Sociale Dienst, hoor!quote:Op zondag 1 maart 2015 18:35 schreef mootie het volgende:
Dit. Een dagje oppassen per week, gratis, kan nooit een probleem zijn.
Die vrouw van Lange Frans ook: Tyf op, oma, je mag je kleinkinderen nooit meer zien.
Dan was haar huur ook boven de huurtoeslaggrens?quote:Op zondag 1 maart 2015 22:09 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat opviel volgens Boulevard was dat haar huur net zo hoog was als haar uitkering.
Dan moet er dus nog wel een ander inkomen zijn..
Nuja van heksenjachten is nog nooit iemand beter geworden
En de jongensversie, Delano.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:40 schreef Pisces29 het volgende:
Diane, dochter Daniëlle en kleinkind Dani.
Het woonwagenkamp roeptquote:
Volgens mij krijgt oma gewoon een flinke buidel geld toegestopt elke maand.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
Als het om lange dagen (9 tot 5?) gaat, en dan om bv 3 of 4 kinderen gaat, dan kun je idd ook aan het werk.
Er zal idd veel meer zijn.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt oma gewoon een flinke buidel geld toegestopt elke maand.
Zeker als je leest dat haar huur evenveel is als haar uitkering.
Nee, haar huur is te hoog.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er zal idd veel meer zijn.
Ze krijgt eten als ze geen geld heeft? Is haar uitkering stopgezet?
De tyfus kan je krijgen!quote:Op zondag 1 maart 2015 22:54 schreef static het volgende:
Wat is er in godsnaam met Danielle aan de hand? Lijkt wel een mager opgewarmd lijk.
Dit staat heel raar voor mensen die de uitzending niet gezien hebben.quote:
En toch zou ik haar geven alsof ik pallets sorteer en zij een spaanse dame van plezier is.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:54 schreef static het volgende:
Wat is er in godsnaam met Danielle aan de hand? Lijkt wel een mager opgewarmd lijk.
Foto? Forensisch rapport?quote:Op zondag 1 maart 2015 22:54 schreef static het volgende:
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |