Ja en dat die mensen 40% van de belasting krijgen is ronduit belachelijk. Weg met de monarchie, vandaag nog. Discriminatie van het hoogste niveau.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Met het oog op meritocratie, wat normaal is anno 2015, is het natuurlijk bijzonder raar dat er mensen uit een geboortekanaal komen rollen en dan ineens zijne majesteit zijn met alle (ceremoniële) titels van dien. Ik vind het iets voor een ridderroman of een Disney-film maar verder heb ik er helemaal niets mee, ik zie het Koningshuis liever verdwijnen, puur uit principe. Iedereen is gelijk geboren imo.
Jij zou toch gaan slapen?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)oe-zit-dat~a3385081/
Remco moet een eigen sub-forum krijgen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
Remqo inspireert...
[ afbeelding ]
Thanks.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)oe-zit-dat~a3385081/
Kosten en dergelijke interesseren mij niets, een president is net zo duur, al dan niet duurder, evenals het ook diplomatieke voordelen heeft hoor en ook politieke, zorgt voor cohesie, een partij die boven de partijen staat, maar ik ben er gewoon puur principieel tegen. Ik noem iemand echt geen majesteit omdat hij of zij nu eenmaal ergens geboren is. Een titel moet je verdienen, die krijg je niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja en dat die mensen 40% van de belasting krijgen is ronduit belachelijk. Weg met de monarchie, vandaag nog. Discriminatie van het hoogste niveau.
Ik ook, maar ben het hier ook wel mee eens:quote:Op zondag 1 maart 2015 00:00 schreef VanderWoodsen het volgende:
Ik vind ons koningshuis trouwens best oké.
quote:Op zondag 1 maart 2015 00:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kosten en dergelijke interesseren mij niets, een president is net zo duur, al dan niet duurder, evenals het ook diplomatieke voordelen heeft hoor en ook politieke, zorgt voor cohesie, een partij die boven de partijen staat, maar ik ben er gewoon puur principieel tegen. Ik noem iemand echt geen majesteit omdat hij of zij nu eenmaal ergens geboren is. Een titel moet je verdienen, die krijg je niet.
Een president doet nog wat, een koning zit de hele dag op zijn reet geld jatten van het volk. Daar zit een verschil in.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kosten en dergelijke interesseren mij niets, een president is net zo duur, al dan niet duurder, evenals het ook diplomatieke voordelen heeft hoor en ook politieke, zorgt voor cohesie, een partij die boven de partijen staat, maar ik ben er gewoon puur principieel tegen. Ik noem iemand echt geen majesteit omdat hij of zij nu eenmaal ergens geboren is. Een titel moet je verdienen, die krijg je niet.
Ha!quote:Op zondag 1 maart 2015 00:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je kunt alleen van me winnen als ik nog niet eens op halve kracht ben idd.
quote:Op zondag 1 maart 2015 00:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je bent wel goed op dreef met je tik- en taalfouten vandaag zie ik.
quote:Op zondag 1 maart 2015 00:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Een president doet nog wat, een koning zit de hele dag op zijn reet geld jatten van het volk. Daar zit een verschil in.
quote:Op zondag 1 maart 2015 00:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
Koning? President?
Gewoon hertog, denk...
Nee, niet echt.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ah een voorstander van de monarchie gespot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |