quote:
Nee, dan wordt ik prins.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:53 schreef SideEffect het volgende:
[..]
gewoon Amalia hosselen, dan wordt je koning.
Uiteindelijk koning toch.quote:
Racisten zijn hier niet gewenst.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:54 schreef SideEffect het volgende:
[..]
BLIJF MET JE POTEN VAN ZWARTEPIET AF!
gelukkig ben ik geen racist.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Racisten zijn hier niet gewenst.
quote:
Is Maxima ook nog prinses dan?quote:
Met het oog op meritocratie, wat normaal is anno 2015, is het natuurlijk bijzonder raar dat er mensen uit een geboortekanaal komen rollen en dan ineens zijne majesteit zijn met alle (ceremoniële) titels van dien. Ik vind het iets voor een ridderroman of een Disney-film maar verder heb ik er helemaal niets mee, ik zie het Koningshuis liever verdwijnen, puur uit principe. Iedereen is gelijk geboren imo.quote:
Nee.quote:
Ah, oké. Dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee.
Als de koningin de dochter van de koning/koningin is, is het koningin+prins.
Als de koningen aangetrouwd is, is het koning+koningin.
Frank weetquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Met het oog op meritocratie, wat normaal is anno 2015, is het natuurlijk bijzonder raar dat er mensen uit een geboortekanaal komen rollen en dan ineens zijne majesteit zijn met alle (ceremoniële) titels van dien. Ik vind het iets voor een ridderroman of een Disney-film maar verder heb ik er helemaal niets mee, ik zie het Koningshuis liever verdwijnen, puur uit principe. Iedereen is gelijk geboren imo.
Weet ik veel man.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:58 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Claus was toch ook geen koning.
guus slime boiquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee.
Als de koningin de dochter van de koning/koningin is, is het koningin+prins.
Als de koningen aangetrouwd is, is het koning+koningin.
Prins-gemaal.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:58 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Claus was toch ook geen koning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |