Dat was echt een super plan toenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hele tijd terug, toen we nog een eigen sc wilden opende voederbietel ofzo er daar een
Nu je het zegt komt het me wel bekend voor ja.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je herkent Chai toch wel?
Verder een Zware Jongen
ja haas dusquote:
egocentrischquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:43 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk mezelf kandidaat stellen dit jaar
is gewoon een hommo denk ikquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Vertrouwen in mannelijk ras kwijt..
Kan toch dat dat meisje met hem mee is en hij een vette SM master is?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
jaquote:
Jammer dat Catch22 het moest verpesten wel.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
inderdaad dat topic met die duim
Er staat bij "best Friend", dus waarschijnlijk denkkt hij uit de friendzone te komen door met haar naar die film te gaan.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik vind Maxima wel cool :$:$quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
KLB / Tegen het koningshuis zijn...
Hier nachtbagger :$
Nederland heeft geen cultuur.quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |