Hey, je post twee keer hetzelfdequote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zelfs het lelijke eendje van het Eindhovense voetbal en Jong PSV staan hoger.
Welk SCquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:19 schreef deadprez het volgende:
Die SC waar dat volk naartoe is gegaan loopt wel goed zeg.
Fernandesquote:
Welke?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:19 schreef deadprez het volgende:
Die SC waar dat volk naartoe is gegaan loopt wel goed zeg.
Nope.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die is toch al tijden gesloten?
Ja.quote:
Dat plaatje is al 10 miljoen miljard jaar oud, maar blijkbaar vond een of andere lolbroek het leuk er een Helmond Sport-editie van te maken.quote:
Vanwaar die haat, jongens?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat plaatje is al 10 miljoen miljard jaar oud, maar blijkbaar vond een of andere lolbroek het leuk er een Helmond Sport-editie van te maken.
Ach ja, meer dan wat copy-paste werk valt ook niet te verwachten als je al gek genoeg bent je achter een debielenteam als Helmond Sport te scharen.
Aha. Daar zit alles, dacht al dat ik een aantal users hier miste.quote:
Omdat Helmondquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vanwaar die haat, jongens?
Ach ja, bespaart wel een hoop gezeik hier.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha. Daar zit alles, dacht al dat ik een aantal users hier miste.
Is juist gezelligquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach ja, bespaart wel een hoop gezeik hier.
mehquote:
Een aantal waren het geloof ik niet zo eens met de aanwas van nieuwe users. Hebben ze eigen oude heiltje weer opgericht. Ik vind het prima, iedereen tevreden.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Eens.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een aantal waren het geloof ik niet zo eens met de aanwas van nieuwe users. Hebben ze eigen oude heiltje weer opgericht. Ik vind het prima, iedereen tevreden.
jaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Geen idee waar dit over gaat. Fernandez is toch die vloeibare suiker in kleurige blikjes?
ONZ / [Fernandes #258] IT'S ALIIIIIIIVEquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Geen idee waar dit over gaat. Fernandez is toch die vloeibare suiker in kleurige blikjes?
Eckte kenners hadden al voorspeld dat het zou botsen en dat een van de twee zou gaan vertrekkenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een aantal waren het geloof ik niet zo eens met de aanwas van nieuwe users. Hebben ze eigen oude heiltje weer opgericht. Ik vind het prima, iedereen tevreden.
ik dacht aan die voetballer van NAC Breda.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
It's alive en een OP uit 2013quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
ONZ / [Fernandes #258] IT'S ALIIIIIIIVE
Die frisdrank is te smerig voor woorden inderdaad.
vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriendin!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik dacht aan die voetballer van NAC Breda.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
It's alive en een OP uit 2013![]()
ettoooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriendin!
Laatst zo'n gele op... leek wel of er vloeibare kauwgomballen inzaten.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
ONZ / [Fernandes #258] IT'S ALIIIIIIIVE
Die frisdrank is te smerig voor woorden inderdaad.
Zulke nobody's kennen en blijven beweren dat je geen vent bentquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik dacht aan die voetballer van NAC Breda.
Je tanden vallen uit je bek bij het drinken, zo zoet is dat spul. Diabetes in blik.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Laatst zo'n gele op... leek wel of er vloeibare kauwgomballen inzaten.
ik ben ook een ventquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zulke nobody's kennen en blijven beweren dat je geen vent bent
Anders krijg je de hele tijd dickpics in je dm, daarom doe ik dat ook. Alleen tegen S_Z helpt het niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hé ja... waarom staat er MAN in je profiel SE?
Alleen surinamers kunnen fernandes aanquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je tanden vallen uit je bek bij het drinken, zo zoet is dat spul. Diabetes in blik.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik krijg alleen maar pics van blote jonko's...
wie oh wie...
Die blikjes staan altijd bij de Exotische Foods inderdaad...quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Alleen surinamers kunnen fernandes aan
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik krijg alleen maar pics van blote jonko's...
wie oh wie...
Stelletje junks.quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:32 schreef deadprez het volgende:
KLB / [PAINT] Fuif bij Frank liep uit de hand
jaaa
wij vertrekken nooitquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Eckte kenners hadden al voorspeld dat het zou botsen en dat een van de twee zou gaan vertrekken
Trekken dan weer wel hahahahaquote:
valt me nu pas opquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
housesoftheholy op het laatste plaatje...
Nicequote:
ik denk Fylaxquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maar wie is de minderjarige die werd weggeslagen? Toch niet Guus???
wie denk jequote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maar wie is de minderjarige die werd weggeslagen? Toch niet Guus???
Lijkt me ook ja.quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:36 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke eindbaas ben jij toch
We hebben nog altijd een SC toch?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zeiden we ook in die verkiezingenchat tot frank kwam
Is het niet een idee om een topic in ONZ ofzo te openen waar al jouw paints staan?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Bedank Frank maar, het was zijn feestje
Wordt zo langzamerhand weer tijd voor de verkiezingen hequote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zeiden we ook in die verkiezingenchat tot frank kwam
Waarom in Onz, Remqo hoort hier in KLBquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is het niet een idee om een topic in ONZ ofzo te openen waar al jouw paints staan?
Die paints altijd van jouquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Bedank Frank maar, het was zijn feestje
Denk niet dat dat mag.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:40 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Waarom in Onz, Remqo hoort hier in KLB
Ze wilden meer views, dus ze kunnen Remco wel gebruiken.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:41 schreef deadprez het volgende:
Of in CRE, maar daar kijkt niemand dus dat is zonde.
inderdaad dat topic met die duimquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:41 schreef deadprez het volgende:
Of in CRE, maar daar kijkt niemand dus dat is zonde.
Welke?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:42 schreef deadprez het volgende:
Als ze onze SC daar niet gesloten hadden hadden ze die views al gehad.
kan ik op jouw stem rekenen bb?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:39 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Wordt zo langzamerhand weer tijd voor de verkiezingen he
Hele tijd terug, toen we nog een eigen sc wilden opende voederbietel ofzo er daar eenquote:
Copthornequote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:42 schreef VanderWoodsen het volgende:
Wie zitten er in de bajes eigenlijk? Toto en ?
Ik wil eigenlijk mezelf kandidaat stellen dit jaarquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kan ik op jouw stem rekenen bb?
bozehaas en chaiquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:42 schreef VanderWoodsen het volgende:
Je herkent Chai toch wel?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:42 schreef VanderWoodsen het volgende:
hehequote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hele tijd terug, toen we nog een eigen sc wilden opende voederbietel ofzo er daar een
Niemand geeft een fuck om hem.quote:
Chaiquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:42 schreef VanderWoodsen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |