Is juist gezelligquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach ja, bespaart wel een hoop gezeik hier.
mehquote:
Een aantal waren het geloof ik niet zo eens met de aanwas van nieuwe users. Hebben ze eigen oude heiltje weer opgericht. Ik vind het prima, iedereen tevreden.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Eens.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een aantal waren het geloof ik niet zo eens met de aanwas van nieuwe users. Hebben ze eigen oude heiltje weer opgericht. Ik vind het prima, iedereen tevreden.
jaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Geen idee waar dit over gaat. Fernandez is toch die vloeibare suiker in kleurige blikjes?
ONZ / [Fernandes #258] IT'S ALIIIIIIIVEquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Geen idee waar dit over gaat. Fernandez is toch die vloeibare suiker in kleurige blikjes?
Eckte kenners hadden al voorspeld dat het zou botsen en dat een van de twee zou gaan vertrekkenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een aantal waren het geloof ik niet zo eens met de aanwas van nieuwe users. Hebben ze eigen oude heiltje weer opgericht. Ik vind het prima, iedereen tevreden.
ik dacht aan die voetballer van NAC Breda.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
It's alive en een OP uit 2013quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
ONZ / [Fernandes #258] IT'S ALIIIIIIIVE
Die frisdrank is te smerig voor woorden inderdaad.
vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriendin!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik dacht aan die voetballer van NAC Breda.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
It's alive en een OP uit 2013![]()
ettoooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriendin!
Laatst zo'n gele op... leek wel of er vloeibare kauwgomballen inzaten.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
ONZ / [Fernandes #258] IT'S ALIIIIIIIVE
Die frisdrank is te smerig voor woorden inderdaad.
Zulke nobody's kennen en blijven beweren dat je geen vent bentquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik dacht aan die voetballer van NAC Breda.
Je tanden vallen uit je bek bij het drinken, zo zoet is dat spul. Diabetes in blik.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Laatst zo'n gele op... leek wel of er vloeibare kauwgomballen inzaten.
ik ben ook een ventquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zulke nobody's kennen en blijven beweren dat je geen vent bent
Anders krijg je de hele tijd dickpics in je dm, daarom doe ik dat ook. Alleen tegen S_Z helpt het niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hé ja... waarom staat er MAN in je profiel SE?
Alleen surinamers kunnen fernandes aanquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je tanden vallen uit je bek bij het drinken, zo zoet is dat spul. Diabetes in blik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |